Raskaaksi 2014

Ei oo vielä kuin dpo12. Eihän sitä koskaan tiiä, uhkaavasti vaan on tutut tädin vierailun ennusmerkit ilmassa. Leuka pystyyn ja ajatukset ensi kierrokselle :) Kattelin jo kaupasta greippimehua, vaan ei ollu lähikaupassa :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt kun lista kaivettiin jälleen esiin niin mulle vois laittaa testipäiväksi vaikka 20.9. :)

Tosiaan niinkuin Larissa sanoi, niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa :wink

Tuota greippimehua ei kyllä taida mistään pikkukaupoista löytyä. Taitaa kuulua vaan isojen kauppojen valikoimiin.
 
Nonnii..päivällä eikä illalla ole kuulunut enempiä vuotoja..:rolleyes: nyt illasta vaan ollut pari kertaa kuvotuksen tunnetta.
Mies tokaisi vaan että oon niin kovassa vauvakuumeessa että oon vainoharhanen:angry Vainoharhainen en oo,mutta kroppa elää omaa elämäänsä tällä hetkellä kuitenkin :)

Sabetti:Ajatukset ensi kierrolle vasta jos täti ilmestyy :wink
 
Heh, hauska testigalleria tosiaan! Mutta oli kyllä tosi monta testiä unsure-meiningillä, vaikka kyllä ne puhtailta negoilta näytti. :sad001

Valkovuodosta oli taas juttua. Mulla kermamainen valkkari jatkuu, mutta ei mitenkään erityisen runsas ole. Pikkuhousuihin tulee, muttei ole tarvetta suojalle. Ehkä vähän reippaammin, kuin normaalisti muutama päivä ennen menkkoja. Mutta sen verran on pakko taustoittaa, että mulla on kyllä kautta linjan aina melko runsas valkkari. Oon kärsinyt siitä aina. Toisaalta saan olla siitä iloinen: ovulaatiolimat on helposti havaittavissa ja kestävät useamman päivän. En ole ennen edellistä yrityskiertoa kauhean tarkasti havainnoinut valkovuodon määrää ovulaation jälkeen, mutta yleensä on ainakin kuivahkoa ollut. Tai ainakin ovulaatiolimat selkeästi loppuneet. Joten ehkä tää mun "kuivaton kausi" ei ole niin kovin epänormaali olotila? Esikoisen kohdalta en pistänyt merkille, silloin oltiin matkoilla.

Sabetti: Pahoittelut negasta. Mutta vielä on pikkiriikkinen toivo, kuten sanottu jo on. Oisko sun menkkojen jo pitänyt alkaa? Onko tuo 12 päivää sun normaali luteaalivaihe?

Omaa: DPO6 kääntyy piakkoin DPO7:ksi. Vieläkään ei ole mitään mainittavaa. Onneksi on ollut sen verran puuhakas viikonloppukin, etten ole kerennyt tuntemaan (keksimään) oireita. Toivottavasti pysynkin kiireisenä koko ensi viikonkin! Mun miehellä on loppuviikosta reissua, ja mietittiin, pitäisikö testiä aikaistaa ennen lähtöä vai yritetäänkö malttaa maanantaihin. Mulla pitäis alkaa menkat torstai-perjantai -akselilla, mutta koska mulla on lutisvaihe vain sen 10-11, niin ehkä on liian aikaista testille. Sunnuntaina on dpo14, mutta mies todella haluaa olla mukana testiä tekemässä. Argh! Ehkä mä ootan ensi viikolta vastausta: jos mitään ennakkoaavistusta ei tule, niin sitten odotetaan testin tekemistä. Ja voihan olla, että menkat alkaa ennen koko testipäivää! Joten mitä mää tässä panikoin? :smiley-angry016 (edit. dpo-päivät korjattu)

Anskunen lisätty!

sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Jellis 5.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
PepeXXL 7.9.
Kaziska 7.9. (dpo 14)
Larissa 10.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Lucky?
Bella87?
Mira83?
( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen (yht.24)
 
Muokattu viimeksi:
Kaziska, oota vaan rauhassa ensi viikolla sen testin kanssa. :) Itse ainakin aattelen, että mieluummin menkat kuin negoja ja sitten menkat. Mullakin olis sunnuntaina dpo 14 eli jos sinne asti pääsen niin ehkä silloin tuhlaan ekan liuskan (tuskin pääsen, lutis tähän mennessä ollut 11-12).

Ai niin, mulla on kans ollut aina paljon v.vuotoa eli pikkuhousunsuoja on pakko olla aina. Nyt vaan holahtelee ajoittain entistä enemmän.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kp22 ja dpo 7 päivitystä: huomenna viimeinen työpäivä ja koiran haku. Haluaisin keksiä miljoona oiretta, mutta ei sellaisia kyllä oikein ole. Iltaisin on kylmä, mutta meillä voi sisällä kyllä olla oikeastikin melko viileä. Ei ole mittaria. Ennustan siis tädin saapuvan keskiviikkona kellon tarkkuudella kera rajun pms kaverin ja mahakipujen. Ehkä nyt ei olisi edes kovin järkevä hetki raskautua, kun on niin paljon muutoksia elämässä.

Ainoa kurja asia oikeasti on se, että keskenmenneen raskauden la tulee vuoden lopulla ja ihan tosissani haluaisin silloin olla jo uudestaan raskaana. En oikein tiedä, miten siitä muuten selviää..

Lisätään nyt vielä sen verran, että onhan minulla oikeastaan ollut mahakipuja jo muutaman päivän. Sellaista menkkamaista jomotusta.. Tympeää, kun alkaa jo niin aikaisin.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy: menkkamaiset jomothan voivat viitata alkaviin kuukautisiin mutta ihan yhtä lailla alkavaan raskauteen! Olen kuullut monen sanovan, että ovat kärsineet menkkakivuista, mutta menkkoja ei vaan sitten koskaan tullut! Toisaalta on varmasti hyvä, että nyt on elämänmuutoksia. Jos ne vähän saisivat ajatuksia pois tarkkailusta ja malttaisit odottaa testipäivään. Toivon todella, että olisit raskaana!
 
Kaziska eka kierto tarkemman tutkiskelun kanssa, niin en vielä tarkalleen kierrosta perillä. Te ainakin jaksatte kaikki olla positiivisia ja tsempata :)

Tsemppiä piinapäiviin kaikille.
Jospa ne ois Elaffy sinulla kuitenki raskausoireita.:wink
 
Kp 27 ja dpo 7. Vielä hetken. vtutusmaximus meni onneksi ohi ennen kun tulin töihin, koko vuoro menny nauraen :) en tiä onko jo sit niin väsy et pienetkin asiat hepuloi vai menikö toi päivä muuten niin kiukus et mieli koittaa tasapainottaa. Hyvät sapuskat oli raflassa mut ähkyn sai tuliaisiks :D mmm sitä jälkkäriä! Suklaaleivos, vanhanajan vaniljajätskiä, baileyskermavaahtoa ja rockyroadia :Heartred aika nannaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hyvää viikonloppua naiset (vaikka se melkeen puolivälissä näemmä jo onkin). Täällä ei mitään kovin uutta. Väsymystä, nukun nykyisin melkein joka päivä päiväunet ja vaihtelevasti kipuja. Viikot käy vähiin ja johan tässä alkaa vähän toivoakin että pikkuinen tulisi ulos ja pääsisi vaivoista eroon. Tosin, voisi hän vielä vähän aikaa pysyä sisällä (pöhkö ihmismieli).

Dikulle oli pakko tulla toivottamaan voimia ja tsemppiä. Olethan miettinyt asian varmasti loppuun asti? Tunnen yhden tapauksen, joka ei saanut miehensä kanssa lasta useamman vuoden yrityksen jälkeenkään. Lopulta sitten raskautui toisen miehen kanssa kerrasta. Päätös on toki sinun ja oot vahva teet miten hyvänsä.

Ei ole tainnut plussia olla tässä välissä taas. :sad001 Tulisi nyt kunnon plussa-aalto. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ja pahoittelut negoja ja tädin kohdanneille.

Tähtöselle vielä erikseen tsempit. Pidän sormet ristissä että seuraava inssi tuottaa tulosta.

DarkMimosalle taas saisi täti jo tulla kylään. Kurjaa tuollainen kun ei mitään tapahdu.

Oliko uusia? Jos oli niin tervetuloa!
 
HeiHou!!

Tietääkö kukaan vaikuttaako alkoholi siittiöiden laatuun? tai naisen hedelmällisyyteen?
Tarkoitan tässä siis sitä että voiko raskautua jos kännissä panee?? :anyone:grin
 
Minäpä pissasin purkkiin :grin En ole vielä tehnyt testiä koska aamulla herätessä tuli vain taas sellainen olo ettei mitään ole tapahtunut, varmuudella kuitenkin sen teen koska tiedän että päivän aikana saattaa mieli taas vaihtua. Odottelen että mies lähtee töihin, saan sitten yksin harmistella jos niikseen tulee, en jaksa pahoittaa aina toisenkin mieltä, näin se vain on :) Tänään siis dpo12, ei kummempia tuntemuksia, rinnat ovat normaalia aremmat, mutta loppukiertoahan tässä muutenkin mennään. Palailen asiaan :wink
 
Nennu, eiköhän maailmanhistoriasta löydy aika monta kännipanolla raskautunutta :) en ainakaan keksi mitään syytä miksi känni toimisi ehkäisevästi :)
 
Okei kaverit... en minä pystyny pidättelemään ja tiedättekö, kyllä sieltä plussa pärähti päin näköä! Viiva lähti muodostumaan heti, ougaad :Heartred Oliko ne sitten ne gelee royal kapselit vai se jokapäiväinen touhuilu ennen ovista, mutta väliäkö sen, kädet tärisee ja mies on niin mielissään :Heartred
 
Onnea plussasta Etsijä!!
Kaikki liimat ja tarrat nyt mukaan että nyytti on ens kesänä sylissä:)

Tuleehan sieltä lopulta taas plussaakin. :)
 
ETSIJÄ!!! ONNEAAAA!!!!!!! Nyt sitten samaan imuun me muutkin! Onnea, onnea, onnea! Ja kas, suht vähillä oireilla siis?

Mä innoissani päivitin heti plussanneet. :smiley-bounce016

sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Jellis 5.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
PepeXXL 7.9.
Kaziska 7.9. (dpo 14)
Larissa 10.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Lucky?
Bella87?
Mira83?
( yht. 36)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä (yht.25)
 
Takaisin
Top