Raskaaksi 2011

Mä taustailen täällä edelleen. Ei ole ollut mitään ihmeempää kerrottavaa. Menkat taas tuli ja meni. Jos jotain positiivista haluaa etsiä, niin terassit kutsuu ja bisset ja siiderit voi ihan hyvällä omalla tunnolla käydä nautiskelemassa. Kesäloma on vasta elokuussa ja tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus.
 
Hei! Onnea kaikille plussanneille ja toivon, että loputkin teistä sais plussata <3
Me siis olemme yrittäneet raskautua koko tämän vuoden ja tuli pettymyksiä pettymysten jälkeen :/ Kiertokin venyi jopa 36 päivään aina.. Mutta sit "lopetin" yrittämisen ja siis tietty yritettiin.. Mutta siis halusin vähentää stressiä.. Niin, heti tärppäs :) Nyt meillä on menneillään rv 4+5 emoticon
Eli siis on ihan hyvä ottaa vähän rennommin ja huijata omia aivoja. Toivon kovasti, että te kaikki saisitte nyt ne toivomanne plussat testeihin emoticon
Meillä on eka ultra jo 15.kesäkuuta, joten silloin voi nähdä jo sykkeen, jos kaikki hyvin :) Stressi vähenis tosi paljon :)

Paljon jaksuja kaikille, tarrasukkia ja tsemppiä :)
 
Toi on kyl.. todella moni sanoo, et "Kun lakkaa yrittämästä, tärppää heti". Mut sehän on fakta, ei niitä lapsia tehdä, niitä saadaan! emoticon

Ja onne onnea LoE! emoticon Eiköhän me moni muukin tässä piakkoin päästä plussailemaan!!

) . ( Työpäivä meni töitä tehdessä ja suht hyvin.. emoticon Sain jopa luvan pyöräillä, joten minäpä polkasin töihin! Hihihi emoticon

Mitäs muille kuuluupi? Kesäkin tekee kovin tuloaan!
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Se olisi taas yksi kierto lähempänä loppua ja sormet alkavat syhyämään :) Tiedän, ettei koskaan kannattaisi olla liian optimistinen raskautumisesta heti ensimmäisillä yrityskerroilla... monikaan ei tosin jaksa alkuun olla pessimistinenkään! :) Meillä saattaisi osua myötätuulet meidän lomalle.. ollaan molemmat kotosalla juuri oikeat päivä kierrosta... jos sitten ei tarttis stressata ajan riittämisestä :)

onnea kaikille alkavaan viikkoon ja toivokaamme plussa-keijun ripottelevan onnea meille kaikille! :)
 
Hei!
olen lukenut kirjoituksianne jo monta kuukautta mutta nyt vasta uskalsin itse liittyä..
Tammikuussa jätimme ehkäisyn pois, periaatteella tulee jos on tullakseen. no nälkä kasvaa syödessä, niinpä halu äidiksi on kasvanut suuriin mittoihin. hommasin sylkiovulaatiotestin. sitä sitten testailin ja huomasin että mun ovis tulee yli viikon myöhemmin kun olin kuvitellut :D
no sitten kun osu yritys ja ovis kohilleen niin tulin ekasta kierrosta raskaaksi ! valitettavasti se raskaus meni kuitenkin kesken.. joten takasin kuumeilemaan :)!!
 
tervetuloa appelsiini meidän muiden kuumeilijoiden joukkoon!! Mitä isompi joukko, sitä parempi tuki niin myötä- kuin vastoinkäymisissä... itselläni on myös yksi keskenmeno taustalla.. toivon, että tulet sinuksi asian kanssa. Joillekin se on pitkä prosessi. Mutta on tosi positiivista, että teistä tuntuu olevanne heti uusiin yrityksiin :) Voimia!
 
vuononvaltijatar. mä olin niin alussa siin raskaudessa etten ollut oikein kerinnyt vielä sisäistämään koko asiaa. siksi ehkä helppo suhtautua tähän asiaan.. 
 
appelsiini, olen tiedätkös miettinyt, onko mussa jotain vinksallaan... kun olin tosiaan melkein toisen kolmanneksen kynnyksellä ja jotenkin ei vieläkään tuntunut siltä, että odotan vauvaa... olen miettinyt jos se johtui vaan siitä, etten halunnut ydinperhettä lukuunottamatta kenellekään kerrottavan ennen selviämistä tuosta alku kolmanneksesta. Ei mitenkään hullun lailla vauhkottu asiasta miehen kanssa kotonakaan.. tosin nyt asian laita olisi tietty eri, kun raskaus olisi todella toivottu! :)
 
vuononvaltijatar, höpöhöpö hei! ei sussa ole mikää vinksallaan :D ehkä sitä on sillee vaikee tajuta että siellä masussa on joku, kun ei se näy eikä tunnu viel tossa vaiheessa... et sitte ku masu alkaa kasvaa ja vauvelin liikkeet tuntua ni ehkä sitä sitte tajuu olevansa raskaana... :)
 
kiitos appelsiini! Ymmärrän kyllä tämän.. Kaikki on vähän samanlaista sanoneetkin... ehkä tää kaikki johtui vaan mun omista oudoista ajatuksistani :D

seuraavalla kerralla kun vaavia odotellaan, asiasta iloitaan enemmän, ainakin lähipiirissä... mietityttää kuitenkin aina sen keskenmenon varjossa, kuinka nopeasti asiasta kertoo työpiirissä... toisena varjona seuraa se, etten tiedä, miten asia työpaikalla otetaan vastaan... toki tiedcän, etten ihan heti ole raskaana, mutta olen ollut vakituisessa virassani nyt vähän päälle kuukauden. Emmin ajatusta siitä, että kertoisin koko asiasta ennen kuin 3kk päästä koeaikani loppuu... Toisaalta tuntuu niin kauhealta, että joutuisi salaamaan raskauden suuren ilon! :) noh, elämä on!
 
Huh. Viikko ja 16 & ½ tuntia jälkitarkastukseen : ) \\o \o/ o//

Entiiä mikä nyt on, kun mielialat vaihtelee miten sattuu. Itkettää ja suututtaa ja välillä naurattaa ja.. Huhhuh.. Kattoin Frendejä tänään, ni itku tuli O.o tsiiisus!! Ja tää KUUMUUSS!! Kauhia!! Tosin, ei oikeesti saa valittaa. Ihanaa kun tulee kesä ja aurinko paistaa <3
Pyöräilynki oon alottanu : ) Hienoahienoa, hyvähyvähyvä..

Mitäsmitäs muille? Tervetuloa appelsiini! \o
 
Heipsistä! Toivottavasti vielä mahtuu joukkoon. :D Täällä siis kirjustelee jo 4 vuotta kuumeillut naisenalku E-P:ltä. Epäjääkaappiteorian mukaan "perheeseen" kuuluu minun lisäkseni logistiikka puolella opiskeleva mies, maatiaiskissa ja koira (cavalier kingcharlesinspanieli).

Asustelen itse väliaikaisesti mamman luona, kun hoitelen kesätyökseni pikkusiskoa ja käyn auttelemassa mummiani siivouksessa yms. Syksyllä sitten muuttanen pois muiden jaloista. :D

Yritys meillä alkaa tässä kuussa ja toivon todella että tärppäis, kun tätä on tosiaankin odoteltu mielestäni ihan tarpeeksi ja ollaan enemmän kuin valmiita pikkuihmisen maailmaan saapumiseen. :)

Onnea kaikille plussanneille ja paljon plussia kaikille! 

Loppuun vielä tämä gallup, jonka löysin aiemmilta sivuilta.
Pieni gallup: 

1.Mitä ehkäisyä käytetty? Sekä kondomia että e-pillereitä, haluttiin tosiaan olla kaikesta 100% varmoja kun kerran ollaan näinkin nuoria.

2.Milloin jäi pois? Eipä olle vielä yritelty ilman, mutta nyt jää.

3.Monesko yrityskierros menossa? Ensimmäinen. :)
 
mulla on kans jälkitarkastus nyt tulevana maanantaina. sit toivottavasti saa alottaa yrittämisen heti ;) maltan tuskin odottaa :D
 
elikkä kohta appelsiini pääset tositoimiin :)
itse kärvistelen tavallista kivuliaampien menkkojen kanssa.. noh huomenna pitäisi loppua jo... on pitänyt muutamia para-tabseja popsia :D
 
Juu'u. Ovulaatiotestiä käyttelin viime viikolla ja keskiviikkona ja torstaina tuli positiiviset tulokset. Vähän jäi ihmetyttämään.. Ovis lienee ollut sitten to tai pe ja laskeskelin, että kierto onkin sitten venähtänyt tuon varhaisen km:n jälkeen. Normisti kierto ollut sen 32 päivää, mutta jos ovulaatiosta laskeskelee, niin ois varmaan 35. Noh enivei, just ennen juhannusta pääsee testailemaan onko tärpännyt.

Jotenkin on ajatukset muuttuneet. Ekasta yrityksestä sillon nappas, mutta meni tosiaan kesken. Nyt ei jotenkin jaksa uskoa, toivoa tai haaveilla mistään positiivisista tuloksista. Yrityksen alettua oli tietty toiveet ja odotukset korkealla ja kun sieltä pilvilinnoista tultiinkin ryminällä alas, niin suhtautuu jotenkin.. noh.. viileemmin asiaan. En tiiä onko sitten itsensä suojelemista vai mitä, mutta minkäänlaisia odotuksia ei kyllä ole raskautumisen suhteen. Yhtään testiäkää ei kotona ole. Ihan vaan sen takia, ettei kiusaus kävisi liian isoksi eikä alkaisi panikoida testituloksen kanssa :)

Koetan aina etsiä hyviä puolia asioista, niin myös tästä varhaisesta km:sta. Jotenkin mietin sen silleen, että jos se oli kerta tapahtuakseen, niin hyvä että tapahtui heti yritysten alussa. Ja että se loppui ihan alkuvaiheessa eikä vasta myöhemmin. Sitten olisi voinut olla kovempi isku. En tiiä minkälaisen kuvan tässä ajatuksineen itsestään antaa, mutta pakko jotenkin ollut ajatuksen tasolla jotenkin kylmästi tuota asiaa pohdiskella. Toki alussa itkukin herahteli aika helposti, mutta minun tapa ehkä on vaan toimia näin. Mutta kuitenkin, ovikset bongailtu ja reilun viikon päästä testailemaan :)

Iiiiisoooot onnittelut plussanneilleemoticon
 
Minä voisin liittyä joukkoonne myös. Muutaman kerran olen juttujanne tässä parin edellisen kuukauden aikana lueskellut. Tälle vuotta olen ollut jo raskaana, viime viikolla raskausviikolla 12+5 selvisi, että vauvamme sydän oli lakannut sykkimästä. :( Ei tullut meille jouluvauvaa...

Nyt on sitten keskenmenovuodot ohi ja yritän kovasti mieheni kanssa kääntää katsetta jo tulevaan. Ensimmäisiä kuukautisia odotan tulevaksi tuossa heinäkuun alkupuoliskolla suurinpiirtein, vaikka vaikeahan sitä on sanoa, kuinka sekaisin oma hormonitoiminta raskauden ja keskenmenon jälkeen on. Mitään jälkitarkastusta ei kuulemma tehdä, heinäkuun aikana pitäisi vaan viedä pissatesti labraan, jotta raskaushormonitaso voitaisiin tarkistaa. Itse en malta niin pitkälle odottaa vaan teemme itse testin ennen juhannusta. Toivotaan vain, että puhtaat paperit saataisiin ja "yritys" voisi alkaa. Olemme sopineet, että vauva saa tulla kun on tullakseen. Toiveissa olisi, että raskautuminen tapahtuisi pian ja jouluvauvan sijaan saisimmekin kenties kesävauvan.

Olen siis 23-vuotias nuori nainen Oulun seudulta, Mieheni alkaa lähestyä 30v ikää ja yhteistä elämää ensimmäisen positiivisen raskaustestin tekohetkellä oli tasan 2½ vuotta. Syksyllä edessä muutto yhteiseen talouteen, vaikka epävirallisesti olemmekin yli vuoden jo yhdessä asustelleet. Mutta siinäpä lyhyehkö esittely.

Nunnu81: Ymmärrän tilanteesi ja tuntemuksesi. Minuunkin sattuu edelleen todella paljon ja itku on erittäin herkässä. Yritän kuitenkin ajatella, että keskenmenoon oli varmasti jokin syy. Kenties sikiö ei vain ollut elinkelpoinen ja parempi tosiaan, että kesken meni nyt kuin myöhemmässä vaiheessa. Nyt vaan annetaan hieman kehon palautua tuosta, ennen kuin ehkäisy jätetään pois. Samalla minua tosin pelottaa se, mitenhän mahdolliseen tulevaan raskauteen uskaltaa suhtautua, kun pelko menetyksestä varmasti tulee mieleen. Hienoa, että uskallatte yrittää heti uudelleen ja toivottavasti meille onni suodaan uudestaan. Itsekin yritän suhtautua yritykseen kuitenkin varoen...
 
Tervetuloa mukaan uusille kuumeilijoille:) Nyt kävi niin, että aamulla sain positiivisen testituloksen kp 36/30?. Ihan pää sekaisin ja onnesta mykkyrällä<3 käyn jatkossakin lukemassa täällä, toivotaan, että pysyn loppuun asti tuolla toisella palstalla kuitenkin:)>
 
Mites mahto mennä appelsiinin jälkitarkastus? Kaikki hyvin? : )

Tervetuloa taiqaquu! \o : )
Ja suuuuuren suuret onnitteluhalit ja toivotukset tinttiäinen!! <3

..täällä odotellaan edelleen ja käydään töissä..
 
Takaisin
Top