Rakenneultra

Meillä 8.9. tuo rultra....huoh..vielä kuukausi! Päätettiin, että kysytään sukupuoli ja jos selviää, niin kerrotaan niille, jotka kysyy. :)
 
norsuli: niin mäkin olin siinä uskossa että näkyy ja raha ei menisi hukkaan. Soitin kuitenkin varuilta Jyväskylän terveystalolle kysyäkseni asiaa ja sanoivat että rv 19 eteenpäin vasta näkee,mutta luulen että tämäkin paikkakuntakohtaista. Soittelen ensvkolla muihin kohteisiin.

Ei se sukupuolen näkyminen oo paikkakuntakohtaista, vaan kiinni ihan sikiön kehitysvaiheista. Ihan fysiologisestikin vielä rv15-16 vauvojen genitaalit voi näyttää samalta.. Siksipä en kans suosittele, että ennen rv19 menis. :) ja sattuuhan niissä veikkauksissa virheitä myöhemminkin.
 
Meillä mies haluais tietää sukupuolen, mutta minä en. Sanoki vielä että mitä hän ultraan sit tulee jos ei kysytä. Ärrrsyttää tuo asenne. Ekasta ei kysytty ja minusta sovittiin jo ennen ekaa ultraa ettei kysytä ja nyt puhuu tuollasta. Varmaan jos tulee mukaan nii kysyy kumpi, vaikka olisin vieresä mulkoilemasa. Syyskuun 15. asti kummallaki aikaa kääntää toisen pää.
Voishan mies pyytää et kätilö kirjottaa lapulle veikkauksensa niin sä et nää sitä josset halua tietää :)
 
Me kyllä kerrotaan kiinnostuneille, jos saadaan rakenneultrassa nähdä sukupuoli. Perheemme koululaisia asia kiinnostaa eniten! Tavaroista ei meillä kukaan tajuaisi, koska hankinnat on neutraaleja. Ainoastaan joistain vaatteista huomaisi. Niistäkin valtaosa on molemmille sopivia jotta voi varmasti kierrättää muksulta toiselle. Toki koululaisilla ei enään ole. Mut siis vauvoilla ja taaperoilla.

Mä kovasti haluaisin tietää. Ei väliä kumpi tulee, mutta haluan miettiä ja totutella nimeen valmiiksi. En halua kuitenkaan sukupuolineutraalia nimeä.
Ultra 22.9.
 
Jennijohanna: meillä onkin näköjään samana päivänä rakenneultra! Täällä myös 25.8. Jollon rv20+6, paljon sulla on sillon viikkoja?

Hirmuisesti jo odottaa että pääsee kurkkaamaan tyyppiä :Heartred:Heartblue
Saa nähdä josko selviäis sukupuolikin samalla niin pääsisi ostamaan muitakin kun neutraaleja vaatteita :love7
 
Mami' Eihän se ultraaja kerro jos toinen sanoo ei, mutta ei oo luottamista tuohon hölösuu ukkoon. Loppupeleissä se varmaan kertoo kaikille muille paitsi mulle ja joku muu livauttaa sen mun kuullen...
 
Meillä 13.9 ja sukupuolta kysytään. Toivotaan myös, että lapsi on kehittynyt normaalista ja kaikki hyvin.
 
Meille on tärkeintä, et ultrassa näkyis terve vauveli. Ja ollaan sovittu jo etukäteen että kysytään myös sukupuoli, jos se näkyy ultraajalle selvästi. Itse en esikoisen vehkeistä saanut ainakaan mitään tolkkua kun liikkuikin niin paljon ultratessa. Silloin oli poikaolo, mutta tyttöä ennustettiin tulevaksi. Nyt toivoisin tyttöä (ei tarvii ostaa pinkin ja punaisen tilalle niin paljoa uutta).
13.9. on ultra...vielä siis kuukausi odotettava, et näkee pöppisen.
 
Jennijohanna: meillä onkin näköjään samana päivänä rakenneultra! Täällä myös 25.8. Jollon rv20+6, paljon sulla on sillon viikkoja?

Hirmuisesti jo odottaa että pääsee kurkkaamaan tyyppiä :Heartred:Heartblue
Saa nähdä josko selviäis sukupuolikin samalla niin pääsisi ostamaan muitakin kun neutraaleja vaatteita :love7


Piilo89: meillä onkin samana päivänä myös rakenne ja viikotki tismalleen silloin samat :) ja ainakin itse tahtoisin sukupuolen tietää, pitääpä miehen kanta asiaan vielä kysäistä :D
 
Piti ihan käydä laskemassa, 27 päivää pitäs jaksaa oottaa :sad001

Onneks on tässä nuorimmaisen neuvolaa, omaa neuvolaa, kerhojen aloitusta puuhana niin ehkä sitä jaksaa oottaa!!!
 
Takaisin
Top