Rakenneultra

Täälläkin vielä 25 päivää ultraan. Kumpa liikkeet vahvistuis siihen mennessä, niin sais vähän helpotusta tähän epävarmuudessa killumiseen. Ja että ultrassa saatais nähdä hienosti kasvanut ja hyvinvoiva Tuittu. Onko muuten ihmisillä kokemusta, että kuinka suopeita ultraajat on ton sukupuoli asian suhteen? Kun mies ei halua tietää sukupuolta etukäteen ja mua se aina välillä kiinnostaa kovastikin vahvistuneen tyttöolon takia. Voinko esim. pyytää ultraajaa kirjottaa sukupuolen paperille ja antamaan sen mulle ultrauksen jälkeen?
 
Se on varmaan ultraajasta kiinni kuinka suopeita on kertomaan sukupuolen... :-/ mutta oon kuullut, että jotkut ois kirjottanu paperille, jos toinen vanhemmista ei halua kuulla... :-)
 
Eilen ultra :) ja siellä hän köllis poikittain masussa. Painoa oli 324g. Vastasi viikkoja (19+6). Uusintaan meni sydämen rakenteet ja ylähuuli, huonon näkyvyyden takia. Mut syytä huoleen ei kuulemma ole. :)
Unohdettiin sitten kysyä sukupuoli. Noh...jos ens pe onnistais paremmin. :wink ja pääasia kun on terve pallero :)
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja toivottavasti ens pe saatte tarvittavat tutkittuu :)
 
Oi oi monellakos sitä tällä viikolla olikaan jo rakenneultra edessä :)? Päästään jännäilemään noita sukupuolioloja ihan kunnolla :)
 
Meillä oli tänään ultra. Isoa tyttöä odotetaan. :)
Paino oli nyt 405 grammaa ja kuulemma kymmenkertaistuu ennen syntymää. Esikoinen oli myös yli nelikiloinen, joten osasin odottaa isompaa vauvaa. Kaikki rakenteet oli kunnossa.

Ja viikkoja nyt 20+6.
 
1,5h enää, apua!!! Ja mun mies ei pääse mukaan! Selvis eilen ja nyt jännittää ihan kauheasti mennä yksin...
 
1,5h enää, apua!!! Ja mun mies ei pääse mukaan! Selvis eilen ja nyt jännittää ihan kauheasti mennä yksin...

Paljon tsemppiä ultraan, miekin joudun kahden viikon päästä menemään ilman miestä (kävin ekassakin yksin)
 
Meillä ultra torstai aamuna:) Ei edes jännitä yhtään kun käytiin jo yksityisellä muutama viikko sitten kurkkimassa pientä ja selvitettiin sukupuoli samalla:)
 
Te ketkä olette jo käyneet rakenneultrassa, niin kuinka pitkään teillä se käyntiaika suunnilleen oli? :shy:
 
Mulla oli noin 25 minuuttia. Muuten olisi varmaan ollut nopeampikin, mutta vauva oli hirmuisessa kippurassa ja rakenteita oli hitaampi tutkia (useimmiten kuvassa näkyi yhtä aikaa sekä pää että varpaat... )
 
Meillä oli edellisessä myös ehkä noin 30 min. Ei siellä kauaa mene, jos ei ole mitään ihmeellistä (ei tartte hakea lääkäriä pällistelemään) ja/tai vauva suostuu olemaan sellaisessa asennossa, jossa rakenteet näkyy.
 
Meillä meni yli 1,5 tuntia. Käytiin kahteen kertaan, ekalla kierroksella vauva ei suostunut kääntymään vaikka mitä yritettiin ja ultraava lääkäri sanoi että normaalisti pyytäisi meidät tulemaan uudelleen parin viikon sisällä mutta kun matkaa kotoa Naistenklinikalle on yli 200km niin ei viitsi juoksuttaa. Lääkäri sitten otti toisen potilaan välissä ja me ravattiin rappusissa, käytiin kahvilla ja tein jumppaliikkeitä että saataisiin vauva toiseen asentoon. Se onneksi tepsikin ja toisella ultrakerralla saatiin myös sydämen rakenteet ym. tutkittua.
 
Onnea kaikille hyvistä kuulumisista ja tyttö/poikalupauksista :Heartred Kunpa aika menisi nopeasti, niin itsekin pääsisi ultraan. Vielä melkein neljä viikkoa odotettavaa :inpain:
 
Takaisin
Top