Rakenneultra

Meillä on rakenneultra 8.9. Pitää vielä vähän keskustella, mutta alustavasti on puhuttu, että kysytään sukupuoli. Ja varmaan tulee kerrottua kyselijöille, jos selviää. Nyt on kyllä ollut helppo, kun on voinut sanoa, että ei tiedetä vielä
 
Tahtoisin tietää sukupuolen aiemmin kuin 15.9 mutta näkyyköhä vielä jos kävis yksityisellä 4D ultrassa? Ensvkolla rv 15+
 
Jos me kysytään sukupuoli niin en oo varma halutaanko kertoa muille, miusta se on toisarvoinen asia, kyllä ne sit saa tietää kun syntyy...
 
Jossain aiemmassa ketjussa taisin jo mainita että itse haluaisin tietää sukupuolen mutta mies vielä epäröi. Nyt kuitenkin näyttäis että olisi kallistumassa mun kannalle. Se, haluunko kertoo asian muille, riippuu päivästä :D eli en oo sitä päättänyt eikä tosin olla asiasta vielä keskusteltu.
 
Mulla ru 29.8. Ja haluun tietää sukupuolen ja todennäkösesti kerron sen myös muille :)
 
19.8 ja yhdessä päätettiin katsoa kumpi tulossa. Todennäköisesti kerrotaan myös jos joku kysyy.
 
Meillä 18.8 ultra. Mulla ei oo mitään tarvetta tietää etukäteen, mutta oon sanonut miehelle, että hän päättää kysytäänkö vaiko ei. Varmaankin haluaa kysyä, jos ei näytä sukupuolta ultrassa, niin ei kyllä olla pettyneitäkään.

Kaikille muille on kyllä koko ajan puhuttu, että ei kysytä sukupuolta, eikä siis aiota sitä kellekään etukäteen kertoakaan. Saavat kuulla sitten syntymän jälkeen. Mua kanssa jotenkin ärsyttää, että se sukupuoli tuntuu kiinnostavan kaikkia eniten.
 
En varmaan tule kysymään sukupuolta, mies ei oo sanonut juuta eikä jaata asiaan, eikä ole tulossa mukaan ultraan. Mutta katsotaan nyt, ajatukset asiasta tuntuu muuttuvaan päivän mukaan :rolleyes:
 
Meillä väännetään asiasta vielä, kun mä haluaisin kysyä josko sukupuoli näkyisi (esikoisesta ei kysytty, vaan jännitys säilyi loppuun asti. Silloin mun poikaolo osui oikeaan), mutta mies ei haluaisi tietää. Lupasin kyllä, etten paljastaisi miehelle sukupuolta, vaikka sen saisinkin tietää :) muille ei haluttaisi myöskään kertoa ja aika monet ovatkin sanoneet, että haluavat säilyttää jännityksen.
 
Tuo on muuten totta zeni et toisena päivänä on polttava halu tietää sukupuoli ja toisena on ettei kiinnosta kysyy, katotaan kumpi päivä sattuu kohalle rakenneultrassa :)
 
Meillä isäntä heitti kysymyksen jo np-ultrassa, mikä tuli mulle täytenä yllätyksenä. Itse en olisi edes halunnut tietää. Kätilö lienee olleen sen verran fiksu, että luki tilanteen ja sanoi, ettei sitä vielä tässä vaiheessa näe. Hän myös käski miettiä, halutaanko se tietää. Nyt olen myös itse sen kannalla, että halutaan tietää. Rakenneultra on varattuna 13.9. Vielä siihen on pitkä aika....
 
Kirppu: kyllä noilla viikoilla pitäis jo näkyä ainakin 4D-ultrassa. Tuttu kävi viikolla 15 yksityisellä 4D-ultrassa ja oli saanut tietää sukupuolen.
 
Miten aattelitte pitää salassa sen sukupuolen? Jos mä tietäisin ja joku tulis kysymään taintoteemaan et mahtaako se olla tyttö tjsp ni mun naama ilme ois kyl sellane et se paljastais kaiken :D En osaa yhtää pitää salaisuuksia :D plus et tavaroiden väri yms paljastais aika äkkii.
 
Me ei pojista (eikä kyllä tytöistäkään)kerrottu sukupuolta muille. Kyselijöille vastattiin ettei tiedetä tai ettei haluttu tietää :rolleyes:
 
Meillä mies haluais tietää sukupuolen, mutta minä en. Sanoki vielä että mitä hän ultraan sit tulee jos ei kysytä. Ärrrsyttää tuo asenne. Ekasta ei kysytty ja minusta sovittiin jo ennen ekaa ultraa ettei kysytä ja nyt puhuu tuollasta. Varmaan jos tulee mukaan nii kysyy kumpi, vaikka olisin vieresä mulkoilemasa. Syyskuun 15. asti kummallaki aikaa kääntää toisen pää.
 
norsuli: niin mäkin olin siinä uskossa että näkyy ja raha ei menisi hukkaan. Soitin kuitenkin varuilta Jyväskylän terveystalolle kysyäkseni asiaa ja sanoivat että rv 19 eteenpäin vasta näkee,mutta luulen että tämäkin paikkakuntakohtaista. Soittelen ensvkolla muihin kohteisiin.
 
Mulle tärkeintä ru:ssa on nähdä et vauvalla on kaikki hyvin ja rakenteet niinkuin pitääkin. Jos sukupuoli näkyy selkeästi, nii halutaan kyl tietää, mut jos ei nii maltan kyl oottaa tammikuuhun :)
 
Takaisin
Top