Rakenneultra

Varattu! Mut vielä reipas kuukausi odoteltavaa, 7.9. olis tuo vasta..
 
22.8. ja vähän jo jännittää, toivottavasti kaikki on pikkuisella hyvin :)
 
Täällä 6.9. Eli kuukausi odotettavaa siihen. Kuinka moni aikoo kysyä tulokkaan sukupuolta? Ootteko isien kanssa samaa mieltä kysymisestä vai onko toinen vastaan?
 
11 päivää ja yhteisellä päätöksellä kysytään sukupuolta. Sama esikoisesta. Jännittävää! :)
 
9.9 olisi, kauheen pitkä aika odottaa! Mie olin eka sitä mieltä ettei kysyttäs sukupuolta, vaan jätettäs yllätys tammikuuksi, mut jutusteltiin miehen kaa niin hän oli sitä mieltä et kysyttäs... Saa nähä sit, kolmannesta kysyttiin, muttei näyttäny...
 
Kahden viikon päästä. Ensin olin vakaasti sitä mieltä etten haluaisi etukäteen tietää. Mutta nyt on mulle tullu niin vahva poikaolo, että haluaisin kuitenkin jo saada tiedon jos onkin tyttö. Mies on halunnut alusta asti tietää kumpi tulee. Jos ei ultrassa näytä sukupuoltaan, en kuitenkaan ole pettynyt.
 
2.9 :nailbiting: toivottavasti aika menee nopsaan ja pääsee näkemään pienen jolla kaikki toivottavasti hyvin :joyful: sukupuolta kysytään ja en itse ainakaan edes malttaisi olla kysymättä jos ne näkyy :hilarious:
 
29.8 on meillä rakenneultra... jännittää kyl ihan toosi paljon! :-) mietittiin ensin ettei kysyttäis, mutta kun saatiin mahdollisesti np-ultrassa vihiä sukupuolesta, niin kyl me nyt sitten kysytään, jos vaan näkyy.
 
Ootteko muuten miettinyt, että jos saatte tietää sukupuolen, niin kerrotteko kaikille vai saako muut odottaa syntymään?

Mua vähän ärsyttää, kun kaikki kysyy ekana, että kumpi on tulossa. Esikoisesta ei kerrottu muille. Nyt en osaa sanoa.
 
Takaisin
Top