Plussanneita? :)

Ihanaa, onnea plussanneille ♥️

Eri merkin testillä puhdas nega. Harmittaa. Ihmettelen vain kovasti näitä tuntemuksia. Alavatsalla paineentunnetta, ei normaalia menkkakipuilua. Lievää etovaa oloa ollut ilmassa.
Voihan se toki olla, että jotain olisi ollut tapahtumassa, mutta ei sitten jatkunut.
Jään siis menkkoja odotteleen.

Minkä merkkisellä testillä sait haamun? :)


Onnea plussanneille! :Heartred
 
Ehkä minäkin uskallan..

Joulun jälkeen saatu plussa, cb:n testiin. Tämä olisi toinen, esikoinen syntynyt 12/2016.
Laskujeni mukaan nyt olisi 4+6, la 11.9.

Onnea jo plussanneille ja toivotaan että kaikilla pikkuiset pysyy matkassa!
 
Minäkin liityn varovasti mukaan.

Tänään tein kolme eri testiä (tiedän, oon tosi epäileväinen :rolleyes:), Raskauskeijun One Stepin, Pregcheckin tikun ja lopuksi Clearbluen digin "raskaana 1-2". En ole varma kierrosta, kierukan poiston jälkeen ollut vähän outo. Viikot olisi nyt ehkä 3+2.

Olen testannut jo dpo 9 alkaen, nyt siis 11. Aloitin testaamisen noin aikaisin koska oireet oli selvät, ja haamuhan sinne ilmestyi. Nyt olen seuraillut tummentumista nämä kolme päivää, ja stressihän siitä tulee kun ei ne oikein voimistu :banghead: Noi on tosin niitä Raskauskeijun One Stepejä, joista olenkin lukenut että antavat tosi huonoa ja hailua viivaa pitkään? Esim. toi Pregcheck näytti paljon tummempaa viivaa tänään kuin OS.

No siinäpä minun tilanne. Seurataan ja toivotaan että saan pysyä täällä syyskuisissa :love7
 
Minäkin liityn varovasti mukaan.

Tänään tein kolme eri testiä (tiedän, oon tosi epäileväinen :rolleyes:), Raskauskeijun One Stepin, Pregcheckin tikun ja lopuksi Clearbluen digin "raskaana 1-2". En ole varma kierrosta, kierukan poiston jälkeen ollut vähän outo. Viikot olisi nyt ehkä 3+2.

Olen testannut jo dpo 9 alkaen, nyt siis 11. Aloitin testaamisen noin aikaisin koska oireet oli selvät, ja haamuhan sinne ilmestyi. Nyt olen seuraillut tummentumista nämä kolme päivää, ja stressihän siitä tulee kun ei ne oikein voimistu :banghead: Noi on tosin niitä Raskauskeijun One Stepejä, joista olenkin lukenut että antavat tosi huonoa ja hailua viivaa pitkään? Esim. toi Pregcheck näytti paljon tummempaa viivaa tänään kuin OS.

No siinäpä minun tilanne. Seurataan ja toivotaan että saan pysyä täällä syyskuisissa :love7

Ei kannata testata joka päivä, yleensä vahvistuu vasta jokatoinen päivä, eli älä turhaan kuluta testejä! Kyllä se sieltä vahvistuu!
Onnea haamusta :Heartred

Ja onnea myös kaikille muille plussanneille! :Heartbigred
 
Täällä alkoi kirkkaanpunainen vuoto jota tulee ihan siteeseen asti. Munasarjoja jomottaa...vähän vaikuttais että loppu lyhyeen tämä raskaus. Hyytymiä en ole vielä bongannut :smiley-angry017 en tiiä miten edetä...en oo edes varannut neuvolaa. Kai soitan sinne ja kysyn pitäskö vaan odottaa ja testata parin päivän päästä...höh
 
Täällä alkoi kirkkaanpunainen vuoto jota tulee ihan siteeseen asti. Munasarjoja jomottaa...vähän vaikuttais että loppu lyhyeen tämä raskaus. Hyytymiä en ole vielä bongannut :smiley-angry017 en tiiä miten edetä...en oo edes varannut neuvolaa. Kai soitan sinne ja kysyn pitäskö vaan odottaa ja testata parin päivän päästä...höh

Soita aamulla lääkäriin, jos kivut yltyy koviks niin illalla päivystykseen. Ne osaa neuvoa siellä sit asiaa eteenpäin. Tsemppiä kovasti ja toivotaan, että olis vaan mitätöntä vuotoa!
 
Täällä alkoi kirkkaanpunainen vuoto jota tulee ihan siteeseen asti. Munasarjoja jomottaa...vähän vaikuttais että loppu lyhyeen tämä raskaus. Hyytymiä en ole vielä bongannut :smiley-angry017 en tiiä miten edetä...en oo edes varannut neuvolaa. Kai soitan sinne ja kysyn pitäskö vaan odottaa ja testata parin päivän päästä...höh
Voi ei!! :sad001 toivottavasti ei menis kesken! Mutta ehdottomasti lääkäriin kävi miten kävi. Jos on keskenmeno niin hyvä tarkistuttaa, että kaikki on tullut ulos. Toivottavasti vuoto loppuis pian ja ois harmitonta!
 
Täällä alkoi kirkkaanpunainen vuoto jota tulee ihan siteeseen asti. Munasarjoja jomottaa...vähän vaikuttais että loppu lyhyeen tämä raskaus. Hyytymiä en ole vielä bongannut :smiley-angry017 en tiiä miten edetä...en oo edes varannut neuvolaa. Kai soitan sinne ja kysyn pitäskö vaan odottaa ja testata parin päivän päästä...höh

Tsemppiä valtavasti, toivottavasti on kyse vain ohimenevästä vuodosta!
 
Tämän aamun testit
20190109_151943.jpg
Tein myös 10mlu one stepin, mutta siinä niin olemattoman haalea viiva etten sitä tänne kehtaa laittaa. Mutta uskon digiin ja parin päivän aikana vahvistuneeseen rfsun testin tulokseen :happy: enkä rfsulta vielä leffa viivoja odotakkaan, kun en semmosia kuopuksestakaan saanut vaikka menkat oli pari päivää myöhässä :rolleyes:
Tänään 4+0
 
Tämän aamun testit
View attachment 75139
Tein myös 10mlu one stepin, mutta siinä niin olemattoman haalea viiva etten sitä tänne kehtaa laittaa. Mutta uskon digiin ja parin päivän aikana vahvistuneeseen rfsun testin tulokseen :happy: enkä rfsulta vielä leffa viivoja odotakkaan, kun en semmosia kuopuksestakaan saanut vaikka menkat oli pari päivää myöhässä :rolleyes:
Tänään 4+0

Moikka marsupilami, olitko kans toukokuun 2017 ryhmässä? Muistelin, että oltiin sielläkin, onpas hauska sattuma :)
 
Täällä alkoi kirkkaanpunainen vuoto jota tulee ihan siteeseen asti. Munasarjoja jomottaa...vähän vaikuttais että loppu lyhyeen tämä raskaus. Hyytymiä en ole vielä bongannut :smiley-angry017 en tiiä miten edetä...en oo edes varannut neuvolaa. Kai soitan sinne ja kysyn pitäskö vaan odottaa ja testata parin päivän päästä...höh

Voi ei! Mikä on tilanne nyt?
 
Takaisin
Top