Plussanneita? :)

Huomenta minä varovaisen toiveikkaasti tänne ryhmään kirjoittelen. Huomenna pitäisi alkaa menkat ja hetki sitten tein testin.. oisko tuo haamu ♥️?! Mun täytyy varmaan käydä ostaan digitesti
 

Liitteet

  • IMG_20190107_071823-01.jpg
    IMG_20190107_071823-01.jpg
    58.2 KB · Katsottu: 70
Bebet: no niin minäkin kovasti haluaisin uskoa, että se viiva on. Mutta tein digitaalisen hätähousuna jo ja se näytti negaa ois ehkä pitänyt odottaa huomisaamuun sen kanssa..huoh. Eli aamupissasta tuo haamu ja pari tuntia sen jälkeen digillä nega. En kestä...
 
Mulla oli viime kierrossa just ennen tätä uutta positiivista,kemiallinen raskaus. Testit näytti tommosta haaleeta pari päivää kunnes lähti haalistumaan kokonaan pois ja alko vuoto :sad001
Toivottavasti sulla lähtis vahvistumaan!
 
Mä en haluais olla tyly, mutta mä olen niin monta testiä tehnyt, että jos kuukautisten pitäisi alkaa huomenna on tuo viiva kyllä tosi haalea. Ja varsinkin jos teit clearbluen testin, niin se on kyllä varmaan herkimpiä mitä löytyy. Mä sain digitestillä plussan esikoisesta 8 päivää ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. Toinen vaihtoehto tietysti on, että kierto on niin myöhässä, että testi näyttää vasta haamua :) ja hormonia ei riittänyt positiiviseen muuta kuin aamupissasta. Toivotaan parasta!

Noissa liuskatesteissä on myös se huonopuoli, että musta on ainakin tuntunut aina, että kun oikeen kunnolla tuijottaa niin on näkevinänsä negassakin viivan, varsinkin testin kuivuessa.
 
Kurkkasen tänne jo varovaisesti.
Ryhdyttiin pientä numero 2. yrittämään 26.11.2018 ja kierto oli ihan sekaisin, ehti siis olla vain 22 päiväinen. Tänään kp 22/22 ja yk2 - tein testin vaikka on vaan tunne, että menkat alkaisi hetkellä millä hyvänsä - positiivinen (haamu) sieltä pärähtikin.
Noh, vielähän voi sattua mitä vaan, voi olla vaikka kemiallinen. Kurkin tänne kuitenkin, poistun sitten takavasemmalle mikäli huonosti käy. Viivan vahvistumista kuitenkin toivon :p

Syyskuulle laskettu kuitenkin sattuisi, jos kaikki hyvin menee.
Esikoisesta raskauduin yk3 ja kaikki meni samanlaisesta haamulaisesta loppuun asti hyvin, joten toivoa on :joyful:
 
Huomenta minä varovaisen toiveikkaasti tänne ryhmään kirjoittelen. Huomenna pitäisi alkaa menkat ja hetki sitten tein testin.. oisko tuo haamu ♥️?! Mun täytyy varmaan käydä ostaan digitesti

Kyllä tuo haamulta minun silmään näyttää :love017 Minä sain tollasella Onestepin liuskatestillä plussaa edeltävänä aamuna negan ja sitten seuraavana aamuna Clearbluen herkällä testillä selkeän plussan..! Ja silloin oli menkkojen oletettuun alkuun 2 pvää. Ja siis se Onesteppiki oli olevinaan erittäin herkkä, 10 mlU/ml.. En luota niihin enää yhtään! Koita malttaa vaikka 2 pv ja tee sitten aamupissasta testi :)
 
Kurkkasen tänne jo varovaisesti.
Ryhdyttiin pientä numero 2. yrittämään 26.11.2018 ja kierto oli ihan sekaisin, ehti siis olla vain 22 päiväinen. Tänään kp 22/22 ja yk2 - tein testin vaikka on vaan tunne, että menkat alkaisi hetkellä millä hyvänsä - positiivinen (haamu) sieltä pärähtikin.
Noh, vielähän voi sattua mitä vaan, voi olla vaikka kemiallinen. Kurkin tänne kuitenkin, poistun sitten takavasemmalle mikäli huonosti käy. Viivan vahvistumista kuitenkin toivon :p

Syyskuulle laskettu kuitenkin sattuisi, jos kaikki hyvin menee.
Esikoisesta raskauduin yk3 ja kaikki meni samanlaisesta haamulaisesta loppuun asti hyvin, joten toivoa on :joyful:

Tervetuloa :) Toivotaan, että haamu vahvistuu myös tällä kertaa!
 
Mä en haluais olla tyly, mutta mä olen niin monta testiä tehnyt, että jos kuukautisten pitäisi alkaa huomenna on tuo viiva kyllä tosi haalea. Ja varsinkin jos teit clearbluen testin, niin se on kyllä varmaan herkimpiä mitä löytyy. Mä sain digitestillä plussan esikoisesta 8 päivää ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. Toinen vaihtoehto tietysti on, että kierto on niin myöhässä, että testi näyttää vasta haamua :) ja hormonia ei riittänyt positiiviseen muuta kuin aamupissasta. Toivotaan parasta!

Noissa liuskatesteissä on myös se huonopuoli, että musta on ainakin tuntunut aina, että kun oikeen kunnolla tuijottaa niin on näkevinänsä negassakin viivan, varsinkin testin kuivuessa.



Mulla on ollut aina vielä pari päivää haalea kun kuukautisten ois jo pitänyt alkaa ja siitä alkanut vahvistumaan pikku hiljaa, hcg nousee niin eri tahtia eri ihmisillä :)
 
Huomenta minä varovaisen toiveikkaasti tänne ryhmään kirjoittelen. Huomenna pitäisi alkaa menkat ja hetki sitten tein testin.. oisko tuo haamu ♥️?! Mun täytyy varmaan käydä ostaan digitesti

Kyllä tuo haamulta minusta näyttää :) Itsekin tein 2 päivää ennen menkkojen alkua negan ja vasta alkamispäivänä tuli haamu. Kesti viikon verran, kunnes vahvistui kunnolla. Toivotaan parasta! :)
 
Kauhee pelko oli viimeviikon vuotojen jälkeen, että menee kesken. Viikonlopun yli odottelin, että josko lääkäri soittaa maanantaina ja sanoo, että hcg nousee normaalisti. No tänään ei mitään kuulunu, käskin miehen kauppaan hakemaan testin. Mieli helpottui, koska testi vahvenee eikä haalene.
Yläpuolella oleva otettu viikko sitten maanantaina jolloin kuukautisten piti alkaa. Alempi otettu tänään.
IMG_20190107_182257.jpg
 
Mulla on ollut aina vielä pari päivää haalea kun kuukautisten ois jo pitänyt alkaa ja siitä alkanut vahvistumaan pikku hiljaa, hcg nousee niin eri tahtia eri ihmisillä :)

Itsekin nään kuvassa haamuviivan, mutta koska digi on näyttänyt hällä negaa niin luottaisin siihen enempi, koska on kuitenkin herkimpiä testejä. Mutta toivottavasti digi on ollut susi ja tällä kertaa liuska testi on ollut oikeassa! :)
 
Itsekin nään kuvassa haamuviivan, mutta koska digi on näyttänyt hällä negaa niin luottaisin siihen enempi, koska on kuitenkin herkimpiä testejä. Mutta toivottavasti digi on ollut susi ja tällä kertaa liuska testi on ollut oikeassa! :)

Niin kauan on toivoa, kun menkat ei oo alkanut :)digissä ja tässä liuskatestissä sama herkkyys.. eli mä toooosi kovaa haluan toivoa, että tuo aamuvirtsasta tehty on plussa, mutta hcg pitoisuus olisi niin pieni, että digi ei sitä aamupäivän virtsasta "havainnut".. toivossa on hyvä elää.
Huomenna aamulla aion testata seuraavan kerran jos menkat ei oo alkanut ☺️
 
Huomenta minä varovaisen toiveikkaasti tänne ryhmään kirjoittelen. Huomenna pitäisi alkaa menkat ja hetki sitten tein testin.. oisko tuo haamu ♥️?! Mun täytyy varmaan käydä ostaan digitesti

Ihan selvä haamu näkyy! :)
 
Niin kauan on toivoa, kun menkat ei oo alkanut :)digissä ja tässä liuskatestissä sama herkkyys.. eli mä toooosi kovaa haluan toivoa, että tuo aamuvirtsasta tehty on plussa, mutta hcg pitoisuus olisi niin pieni, että digi ei sitä aamupäivän virtsasta "havainnut".. toivossa on hyvä elää.
Huomenna aamulla aion testata seuraavan kerran jos menkat ei oo alkanut ☺️

Toivotaan et just näin on! Pidän peukkuja!
 
20190107_170712.jpg
Kolme vuotta on tjottailtu ja kaks vuotta sitte tuli varhainen km. Tänä aamuna sitte tämmöinen tuli testattua :nailbiting: Tuntemuksia on mahassa vaikka millä mitalla, paineen tunnetta, vihlaisuja, jomotusta. Pissattaa usein ja kova nälän tunne tulee ihan yhtäkkiä. Josko tää pysyis matkassa niin olisi kolmas lapseni ja eka yhteinen nykyisen mieheni kanssa:shy:
 
Heissan, varovasti tulen tänne jutustelemaan ja toivomaan parasta.
Eilen neljän testin voimin plussattu ko ei uskottu että heti tärppäisi kun kapseli poistettiin :nailbiting:

Meillä siis enkelinä esikoistyttö 06/15 ja vauhtihirmu poika 12/16.

Tuntemuksia on enemmän ko aiemmissa raskauksissa ja pahoinvoinnilta ei näköjään tällä kertaa vältytä:depressed:
 
20190108_051143.jpg
Aamun testin tulos ekasta pissasta ja apteekin omalla. Aika haalea vaikka testin pitäisi olla herkempi kuin eilisen. Eilinen oli herkkyydeltään 20 ja aamuinen 10 miU/ml. Mutta toistaiseksi raskaana ollaan :happy:
 
Ihanaa, onnea plussanneille ♥️

Eri merkin testillä puhdas nega. Harmittaa. Ihmettelen vain kovasti näitä tuntemuksia. Alavatsalla paineentunnetta, ei normaalia menkkakipuilua. Lievää etovaa oloa ollut ilmassa.
Voihan se toki olla, että jotain olisi ollut tapahtumassa, mutta ei sitten jatkunut.
Jään siis menkkoja odotteleen.
 
Takaisin
Top