Plussanneita? :)

Torstai-iltana digitesti näytti positiivista, ihme tunne kun samaan aikaan älyttömän iloinen ja hämmentynyt! La olis 19.9. Ei voitu oikeesti uskoa, että ekalla kierrolla nappais.. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin. Tää on ihan hirmu jännittävää, esikoista ootellaan.. :)
 
Tein tänään viimmeiset raskaustestit, ja on niissä viivat vahvistunut, vaikka ensin huolestuin etteikö okkaan :shy:
14.9 on neuvolan mukaan laskettu. Eli saan ajatella olevani 4päivää pidemmällä kuin olen :p
20190114_085859.jpg
 
Vielä en lopullisesti uskalla tälle puolelle siirtyä, mutta tänään sain ensimmäistä 11.1 illalla tehtyä haaleaa viivaa edes vähän vahvemman viivan. Eilen välissä tuli todella haalea viiva ja olin jo varma, että oli vain kemiallinen. Oisikin vasta 3+3 tänään laskujen mukaan ja jos viiva nyt lähtee vahvistumaan niin 27.9 laskettu aika olisi.
 

Liitteet

  • IMG_20190114_090356.jpg
    IMG_20190114_090356.jpg
    551.1 KB · Katsottu: 51
Mä tein lauantaina digin 1-2. Kävin perjantaina dpo11 labrassa ja HCG oli 38. Nyt eilen dpo15 se oli jo yli 400. Paljon muilla ollut näillä päivillä? Mulle sanoi lääkäri että nousu on aika paljon...
 
Eikös hcg nouse rajummin kaksosraskauksissa? Itellä ei mitään hajua hcg:stä, en oo käynyt mittauttamassa missään. Yksilöllistähän se on :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Ehkäpä mäkin uskaltaudun tänne mukaan :) Tein tosi haalean plussan, kun päiviä oli koossa 3+2 ja heti alkoi oireitakin tulla. Sitten yhtäkkiä testi vähän haalistuikin ja oireetkin tuntui loppuvan, niin olin satavarma että siihen sitte jäi, mutta parin päivän päästä taas testi tummeni. Vähän sekavissa tunnelmissa ruinasin itselleni lähetteen labraan ja siellä se hcg huiteli 1400 dpo 17 päivänä...

Digitesti näytti tänään viikoilla 4+5 raskaana 3+ viikkoa, joten jonkunsortin kyytiläinen siellä kyllä on :) Vähän varjostaa aiempi 10+ viikolla todettu kkm, joten parit alkuraskauden ultrat käyn varmasti tekemässä ennenkuin uskaltaa tähän isommin luottaa. Ensimmäinen oma lapsi olisi, miehen toinen. LA oviksen mukaan 20.9.
 
Täällä kans uusi plussaaja!

Plussan sain mielestäni todella aikaisin, menkkojen mukaan 3+2 :eek: mutta tosiaan menkkojen mukaan laskettuaika 30.9.19.

Onkos muilla ollut tosi aikaisia plussia? Voisiko kieliä jopa kaksosista :hilarious:

3 lapsi tulossa, ensimmäinen yhteinen uusioperhe arjessa :) minulla 2 poikaa ja miehellä 1 poika.

Jänskää taas alkaa alusta :happy:
 
Mie sain laskurin mukaan plussan 3+6, mutta neuvola kun laskee täysin siitä ekasta vuotopäivästä eikä mieti kierron pituutta, niin plussasin neuvolan mukaan siis 3+0.. :rolleyes:
Eli tasan kolme viikkoa vuotopäivästä. Silloin ois edellisen kierron mukaan pitänyt alkaa taas kp1 - ellei ois ollut pidempi kierto. Jouluviikolla tärppi on kuitenkin käynyt.
 
Mä sain ekan todella haalean haamun jo 3+0, seuraavana päivänä nega, mutta 3+2 tummempi haamu ja lähti siitä tummumaan. 3+4 sain digiin 1-2vk raskaana. Nyt menossa 3+6 vasta. Hassua, että on tiennyt jo viikon päivät.
 
Toissa aamun testi vs. nyt. Näyttää tummuvan kivasti. Haluaisin vaan nähdä ihan yhtä tummat viivat. Nyt 3+6 ja dpo 13.
 

Liitteet

  • IMG_20190117_201152.jpg
    IMG_20190117_201152.jpg
    192.6 KB · Katsottu: 45
Liityin äkkiä tänne syyskuisiin ennen kuin selviää että aamuöinen plussa olikin jokin erehdys :D:D:D:D:D Miehellekään en ehtinyt kertoa koska se jäi nukkumaan kun lähdin töihin :-D
 
Niinköhän jäi ilo kovin lyhyeksi. Äsken kaikki testit negaa. Rakkoaika oli tosin vain maksimissaan tunnin mutta silti :-( 3+6 olisi tänään.
 
Niinköhän jäi ilo kovin lyhyeksi. Äsken kaikki testit negaa. Rakkoaika oli tosin vain maksimissaan tunnin mutta silti :-( 3+6 olisi tänään.

Nyt vain malttia! Millä testillä testasit? Onko samoja kuin aiempi plussa? Jotkut testit on tosi huonoja, itse en suosittele esim niitä sellaisia ohuita one step-testejä, ne on ihan hailuja aina jos vertaa vaikka pregcheckiin.

Mäkin oon tosi hysteerinen testaaja, mutta kyllä sen pissan kannattaa antaa muhia useampi tunti, mieluusti ihan se aamupissa! Tsemppiä, toivottavasti on väärä hälytys!
 
Niinköhän jäi ilo kovin lyhyeksi. Äsken kaikki testit negaa. Rakkoaika oli tosin vain maksimissaan tunnin mutta silti :-( 3+6 olisi tänään.

Noilla päivillä mä sain vaan kahteen merkkiin plussaa ja muut negaa. Säikähdin myös. Ja mulla aamun ekasta kaikista haaleimmat viivat ollu. Tsemppiä ja malttia!
 
Takaisin
Top