Plussanneita? :)

Minä myös kurkin tänne varovaisesti. Tänään cb testiin selvä plussa, mutta eri merkin testissä ei juuri viivaa näy. Pitää huomiseksi ostaa lisää testejä.



Maanantaina pitäisi menkat alkaa..
 
Mä myös oon saanut haalean viivan. En uskalla vielä iloita kauheasti. Katsotaan tummeneeko.. Varovaisen iloinen :)

Viiva oli tummentunut. Jos uskaltaisi kemiallisen raskauden poissulkea. Ehkä. Ja syksyllä ollut keskenmenokin tässä kummittelee takaraivossa. Kamalaa ja ihanaa :) :Heartred
 
Varovaisesti myös täällä hihkutaan todella hailakkaa plussaa. Tiistaina pitäis alkaa menkat, siihen asti ei vielä uskalla asiasta innostua. Helpommin sanottu kuin tehty, kovin olisi toivottu ja odotettu pieni :Heartred Meillä tarkoituksena varata varhaisultra aika, mikäli viiva tästä lähtee vahvistumaan eikä menkat alakkaan. Esikoisesta käytiin 6+ jotain ja hienosti pieni sydän silloin kp sykki :love7
 
Täällä kans selkeitä ja vahvistuvia plussia herkkiin testeihin jo parina päivänä. Huomenna 4+0 eli ajoissa ollaan. Toivotaan, että matkassa pysyy. ☺
 
Ihanaa! Meitähän alkaa tänne ilmestymään :love7 itse meinaan varata alkuraskaudenultran ens viikolla, jos silloin soittelis neuvolaankin. :) nyt olis ehkä 4+2.. Ootteko kertoneet jo raskaudesta kelleen(puolison lisäksi)? Itseä jännittää ajatuskin kertoa, vielä ei ole uskaltanut vaikka positiivisen vastaanoton varmasti saakin!
 
Meillä myös eilen hailakan hailakka viiva varhaiseen testiin ja tänään vähän vahvempi ja digitestillä lopulta plussa. Eli 3+5 olisi tänään, eli ajoissa testailtu täälläkin. Lähinnä tuota uuden vuoden juhlimisen mahdollisuutta kartoitettu ja pieni siellä kertoi, ettei ainakaan alkoholi kuulu kekkereihin.

Meillä edellinen raskaus päättyi syksyllä keskenmenoon viikolla 7, mutta molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa ekasta yrityskierrosta. Pelkoja ja huolta on siis ilmassa..

Varhaisultraan päästään neuvolan kautta rv 8 paikkeilla edellisen km:n vuoksi. Ja esikoistamme toivotaan. ❤️
 
Meillä myös eilen hailakan hailakka viiva varhaiseen testiin ja tänään vähän vahvempi ja digitestillä lopulta plussa. Eli 3+5 olisi tänään, eli ajoissa testailtu täälläkin. Lähinnä tuota uuden vuoden juhlimisen mahdollisuutta kartoitettu ja pieni siellä kertoi, ettei ainakaan alkoholi kuulu kekkereihin.

Meillä edellinen raskaus päättyi syksyllä keskenmenoon viikolla 7, mutta molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa ekasta yrityskierrosta. Pelkoja ja huolta on siis ilmassa..

Varhaisultraan päästään neuvolan kautta rv 8 paikkeilla edellisen km:n vuoksi. Ja esikoistamme toivotaan. [emoji173]️

Meilläkin oli syksyllä keskenmeno. Onko tuo varhaisultraan pääsy jokin teidän paikkakunnan tapa vai joku yleisempi tapa? Toivotaan, että pieni pysyy nyt matkassa :Heartred
 
Meidän viikot on jotain tasan neljän ja 4+3 välillä. Kuukautisia ei ehtinyt keskenmenon jälkeen tulla.. Itse ajattelin varhaisultraan mennä ehdottomasti :)
 
Takaisin
Top