Plussanneita? :)

Iteki varasin jo neuvolan ja ultran. Antoivat mielestäni aika aikaiset ajat, kun neuvola 6+3 ja ultra 7+3 -päivinä Noh, kaippa he asiansa osaavat.

Keskenmenot!:sad010 Pelottaa kovasti, ettei olisi onakin kohtalo kun niin monella noita tuntuu olevan.
 
Vanhemmille ollaan varovasti kerrottu että ehkäpä syksyllä meitä on kolme jos kaikki hyvin menee.. :) tekisi kyllä mieli huutaa koko maailmalle asiasta:Heartred
 
Iteki varasin jo neuvolan ja ultran. Antoivat mielestäni aika aikaiset ajat, kun neuvola 6+3 ja ultra 7+3 -päivinä Noh, kaippa he asiansa osaavat.

Keskenmenot!:sad010 Pelottaa kovasti, ettei olisi onakin kohtalo kun niin monella noita tuntuu olevan.

Toivotaan parasta, kyllä kaikki tulee sujumaan hyvin.
 
Meilläkin oli syksyllä keskenmeno. Onko tuo varhaisultraan pääsy jokin teidän paikkakunnan tapa vai joku yleisempi tapa? Toivotaan, että pieni pysyy nyt matkassa :Heartred

Eli samanlaisia pelkoja varmasti teilläkin tuon suhteen :/ Ilmeisesti vähän lääkärikohtaista, mulla ultrattiin km:n jälkeen, että kohtu oli tyhjentynyt ja siinä samassa lääkäri vaan sanoi, että seuraavassa katsotaan että kaikki on hyvin kunhan vähän alkua pidemmälle pääsee :) mukava kyllä päästä näkemään pikkukaveri, sikäli jos sinne asti päästään. Oltaisiin viimeksi menty yksityiselle ultraan anyway :)
Toivottavasti tosiaan molemmilla pysyy pienet matkassa ❤️
 
Eli samanlaisia pelkoja varmasti teilläkin tuon suhteen :/ Ilmeisesti vähän lääkärikohtaista, mulla ultrattiin km:n jälkeen, että kohtu oli tyhjentynyt ja siinä samassa lääkäri vaan sanoi, että seuraavassa katsotaan että kaikki on hyvin kunhan vähän alkua pidemmälle pääsee :) mukava kyllä päästä näkemään pikkukaveri, sikäli jos sinne asti päästään. Oltaisiin viimeksi menty yksityiselle ultraan anyway :)
Toivottavasti tosiaan molemmilla pysyy pienet matkassa [emoji173]️

Ihana lääkäri :) mä ehdin jo käydä viimeksi yksityisellä ultrassa. Toivotaan nyt parasta :Heartred
 
Varoivainen hihkaisu täältäkin. Digiin ilmestyi tänään 1-2, mutta uuden kierron on tarkoitus alkaa vasta tiistaina. Joten odotellaan ja testaillaan vielä :) Tämä on yk 1. Ekasta kierrosta tärppäsi esikoinenkin aikoinaan.
 
Hei syyskuiset!

Muistuttaisin että whatsapp-, facebookryhmien perään huhuilu täällä vau-foorumilla on säännöissä kielletty. Lisää voi lukea täältä.
 
Ei oo kauaakaan kun täällä kävin ja vielä mitään elämää. Nyt jo vaikka mitä!
Itse vasta odotan että josko pääsisi ryhmään plussalla. Testin teen varmaan maanantaina, voi olla että huomenna. Eilen tein, muttaah, ei vielä näkynyt. Eli meikälläinen niin piinailee täällä vielä.

Onnea kaikille plussanneille jo!
 
Täällä myös yksi plussannut liittyy mukaan! Muutama päivä takaperin katselin täällä syyskuisissa mutta yhden yhtä viestiä ei vielä ollut, ihanaa, että on tullut porukkaa!

Mä plussasin tapaninpäivänä. Ihan muodon vuoksi tein testin, sillä olin raskaudesta ihan varma :D 1,5 v esikoispoika tuhisee tuossa vieressä eli tämä lapsi on toinen. Esikoinen tärppäis aikoinaan ensimmäisestä kierrosta ja tätä tokaa yritettiin 10 kk! Ihan epätodelliselta tuntuu että vihdoin yritys tuotti toivotun tuloksen :) ikää mulla on 26 vuotta. Mies ja mun kaksi kaveria tietää raskaudesta.

Varhaisultrasta on aika sekalaiset ajatukset vielä sillä esikoisesta kävin varhaisultrassa 7+0 ja lääkäri sanoi, että tuulimunaraskaus. Antoi ohjeeksi odottaa julkisen puolen nt-ultraa sanoin "jossei nt ultraan mennessä oo menny kesken nii mee sinne keskustelemaan keskeytyksestä" ja neljä viikkoa mietin että joudunko tyhjennykseen, kun ei tule keskenmenoa. Oli kyllä kamalaa aikaa. Nt ultraan kun menin niin kaikki oli kunnossa! Voi että sitä riemun määrää, kun siellä se pieni näkyi :Heartred tein reklamaation väärästä diagnoosista, mutta ei niille oikein mitään voi. Alkio on leikkinyt piilosta. En siis tiedä haluanko tuhlata 200 euroa saadakseni vaan samanlaiset piinaviikot :D mutta äärimmäisen harvinaista varmasti, että älkää nyt kukaan jättäkö mun kauhutarinoiden takia menemättä! :D
 
Mä plussasin 27 päivä todella vahvan positiivisen siihen nähden et tein sen illalla. Vitsillä sen testin tein, koska ei todellakaan kuviteltu, että tässä kuussa tärppäis.
Meillä on kaks vuotta yrittämistä takana ja kaksi keskenmenoa ja pelko keskenmenosta on todella kova, mutta tällä kertaa tuntuu todella erilaiselta ja plussat ollu todella vahvoja. Eka plussa tuli tosiaan viikoilla 3+5.

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan et pikkukaverit tarttuu tiukasti kiinni :Heartred
 
Täällä myös niin haalea viiva ensin, etten oli edes varma oliko sitä vai kuvittelenko vain. Eilen illalla tein verikokeesta ja oli jo ihan selkeä. Apua! Ihan kauheasti ei vielä uskallanolla innoissaan eikä oikein usko tätä todeksi. Tuleva isäkään ei vielä tiedä. Nyt taitaa olla 4+3 ja laskettu aika 6.9
 
Oletteko kertoneet muutan plussasta läheisillenne?
Poikaystävälle toki kerroin heti, mutta sovittiin ettei kerrota muille ennen kuin eka kolmannes täysi. Jos menee kesken....
 
Oletteko kertoneet muutan plussasta läheisillenne?
Poikaystävälle toki kerroin heti, mutta sovittiin ettei kerrota muille ennen kuin eka kolmannes täysi. Jos menee kesken....

Mun äiti tietää. Muille ei olla vielä kerrottu. Kesken menneestä ehdittiin jo kertoa useammalle, katsotaan jos varhaisultran jälkeen voisi muutamalle muullekin tästä kertoa.
 
Oletteko kertoneet muutan plussasta läheisillenne?
Poikaystävälle toki kerroin heti, mutta sovittiin ettei kerrota muille ennen kuin eka kolmannes täysi. Jos menee kesken....

Me kerrottiin mun äidille koska tiesi jo yrityksestä ja odotti kovasti uutisia :) Esikoisen aikaan pidettiin kaikilta muilta paitsi mun äidiltä salassa np-ultraan asti, nyt ajattelin läheisimmille kertoa varhaisultran jälkeen jos kaikki näyttää olevan kunnossa.
Esikoisen aikaan pelkäsin keskenmenoa niin että itkin itseni iltaisin uneen ja loppu raskaudessa paniikinomaisesti kyttäsin liikkeitä kun pelkäsin kohtukuolemaa. Nyt ajattelin yrittää ottaa rennosti ja luottaa vaan että kaikki menee hyvin :)
 
Ei olla kerrottu eikä varmasti vielä pitkään aikaan kerrota kenellekään. Tarkoitus Helmikuun lopulla mennä kaverin kanssa yhteen konserttiin ja silloin varmasti hänelle täytyy paljastaa. En usko pystyväni salaamaan :happy:
 
. Sainkin aktivoitua oikean tunnukseni niin tämä tilalle tehty joutaa poistoon..
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top