Plussanneita?

Tänään aamulla saatiin miehen kanssa ilon aihetta kun testi näytti plussaa. Näillä näkymin LA 19.9 ❤ aloitettiin kunnolla kokeilemaan syyskuusta että jätettiin pillerit pois Ajattelin vielä tehdä viikonloppuna pari testiä koska tämä on niin epätodellinen olo molemmille. Kuvassa tämän aamuinen tulos.
 

Liitteet

  • 20170113_093920.jpg
    20170113_093920.jpg
    481 KB · Katsottu: 88
LA 19.9. ja plussasin tiistaina tosi haalean viivan liuskatestiin, piti hakea heti apteekista "kunnon" testi ja siinäkin kaksi viivaa. Yllätyshän tämä oli, ensimmäistä 2014 syntynyttä yritettiin varmaan yhteensä kuusi vuotta, jotka sisälsivät yhden keskenmenon rv11 vuonna 2012. Arvelimme, että ei mahda aika riittää toisen saamiseen, kun mulla ikää on kuitenkin melkein 38 vuotta, mutta näin kävi, plussa tuli kuin tulikin! Aiemmasta keskenmenosta johtuen ei uskalla vielä kovin kovaa hurrata, mutta ainakin toistaiseksi raskaana ollaan :)
 
Varovasti aloitan kirjoittelemaan tänne näin ensikertalaisena [emoji4] maanantaina olisi kuulunut kuukautisten alkaa ja sinä aamuna tein jo haalean plussan. Tiistaina toinen haalea plussa ja keskiviikkona kolmas vähän tummempi plussa. Torstaina hain digitaalisen mikä näytti raskaana 2-3 viikkoa. Eli raskaana ilmeisesti ollaan [emoji16] esikoinen olisi nyt siis kyseessä. Takana yksi keskenmeno syyskuulta 2016 ehti 8 viikolle asti. Eli nyt jännitetään kuinka viikot etenee [emoji52]
 
No voihan huh! Just plussasin.. On aika jännittävää, kun kaksi edellistä raskautta mennyt kesken kahdennellatoista viikolla. Ehti tulla yhdet menkat väliin ja nyt oon taas täällä foorumilla. Saas nähdä pääsenkö tällä kertaa loppuun asti. :)
 
Moi, jokohan mä uskallan tänne kans kirjotella. Maanantaina kaks päivää kestäneiden menkkamaisten kipujen takia päätin piruuttani tehdä testin (menkat alkaa aina sillon ku kivutkin alkaa, ihmettelin kun maanantai iltaan mennessä ei menkkoja ollu kuulunu). No yllätykseks testiin ilmestykin haalee viiva! Millään en asiaa tahtonu uskoo ja oonkin koko viikon tässä testaillu uudestaan, viiva näyttäs hissukseen vahvistuvan. [emoji4] Viikoista en varmaks osaa sanoo, mutta menkat on nyt viime kuukausina ollu melko säännölliset (kierto 28päivää), mutta välillä heitelly myös tosi paljon. Eli teoriassa tänään olis tasan 4 viikkoo täynnä (?). Hämmentää vaan, kun siis ekan testin tein sillon maanantaina PregCheckillä, ja sillon jo tosiaan näky plussa. Onko se sitten miten herkkä testi? Voiko näyttää jo neljää päivää ennen menkkojen oletettua alkua plussaa?

Anteeks jos oli kauheen sekava teksti, mutta tosiaan ekaa kertaa elämässä tässä onnellisessa tilanteessa. Hirveesti pelottaa, pysyykö pieni matkassa mukana. Niin ja tosiaan jos laskurit näyttää oikein, niin LA 22.09.
 
Kyfi-alkuisille nimimerkeille lämpimästi suosittelen, että käytte omasta profiilista muokkaamassa itsellenne jonkin persoonallisen nimimerkin. Ei muuten, mutta sitten kun on useampia, niin ihan mahdoton muistaa kuka on kukin, kun pitäisi tuo numerosarja aina osata yhdistää oikeaan ihmiseen. :grin
 
AnnaS, mä oon saman merkin testillä plussannu kahdessa raskaudessa jo rv 3+2. Tässä raskaudessa ultrasta löyty sikiö vasta kolme viikkoa plussasta, meinas jo hätä tulla, mutta olin tosiaan niin aikasin jo plussannu.
 
Okei, eli voi luottaa siihen et viikkoja varmaan on se tasan neljä nyt kasassa. Uskaltaiskohan soittaa maanantaina neuvolaan vai pitäiskö odottaa vielä? Niin uus juttu että ei tiedä mitä tässä oikeen pitäs tehä!
 
Kannattaa soittaa, että saa ajan sopivaan kohtaan. Joillain paikkakunnilla kun voi olla ruuhkaakin ja ajat mennä pitkälle. :)
 
uskaltaisikohan jotain jo aavistella, tänään olisi pitänyt alkaa pahat päivät ja pari päivää sitten tuli töissä samanlainen huono olo kohtaus ihan puskista, kuin esikoista odottaessa aina kun otin mammavitamiinin aamulla.. :smiley-ashamed005
 

Liitteet

  • 20170114_175047-1.jpg
    20170114_175047-1.jpg
    392.1 KB · Katsottu: 83
Takaisin
Top