Plussanneita?

Sitämieltä olen myös, mies ei vielä uskalla uskoa tai sitten ei käsitä tilanneta vielä todeksi.. Tiesin tuloksen etukäteen ite koska tuli sellainen fiilis etten kyllä taida ihan itsekseni olla ensimmäistä yritettiin jokunen kuukausi ja toisella on ollut lupa tulla pian 3v
 
Täältä ilmottautuu yks lisää. Eilen sain plussan testiin. Lokakuusta asti on miehen kanssa yritetty ja nyt nappasi. Ennestään minulla on 6 v poika, miehelle tämä tuleva on ensimmäinen.
Laskettu aika näyttäis olevan 25.9 eli tasan sama kun oli esikoisellakin
 
Täällä jännätään kovasti, eka haamuplussa testattu 14.1 (kp 27/28-34) iltapissasta, 15.1 aamupissasta selkeämpi "haamu" jo. ImageUploadedByVau Foorumi1484530087.710140.jpg ainakin omasta mielestä [emoji23][emoji1] oireita kyllä ollut, silti ei uskalla vielä hehkuttaa. Arvioitu LA ois 25.9 [emoji4]
 
Kiitos! Ei tätä todeksi meinaa uskoa. Syksystä asti ollaan yritetty ja olin jo menettäny uskoni kun imetän vielä. Olis siis toinen lapsi. Sain just lapseni päiväunille ja nyt ei tiedä miten päin olis :)
 
Kiitos! Ei tätä todeksi meinaa uskoa. Syksystä asti ollaan yritetty ja olin jo menettäny uskoni kun imetän vielä. Olis siis toinen lapsi. Sain just lapseni päiväunille ja nyt ei tiedä miten päin olis :)

Mäkin imetän ja olin varma, että kestää kauemmin. Niin vaan plussa saatiin ensimmäisestä yrityksestä :wideyed:
 
Paljon tullut taas uusia plussia :happy: Paljon onnea kaikille ja tervetuloa :happy:

Täällä oli kunnon paskahalvaus aamulla. Löysin vielä yhden r-testin laatikosta ja päätin pissiä sen pois. Sehän olikin sitten nega :woot: Noin 20 minuutin päästä siihen tuli haalea haamu. Digi näytti siis viime viikolla jo 3+. Ei muuta kun apteekkiin ostamaan uutta testiä. Siihen onneksi tuli kunnon leffaviivat heti, mutta kyllä siinä ehti käydä aikamoisen tunteiden kirjon läpi :wideyed: Meni luotto Raskauskeijun One Steppeihin... Nyt ei oo testin testiä kaapeissa enkä aio yhtään enää ostaa. Testit on tän raskauden osalta tehty.
 
Paljon tullut taas uusia plussia :happy: Paljon onnea kaikille ja tervetuloa :happy:

Täällä oli kunnon paskahalvaus aamulla. Löysin vielä yhden r-testin laatikosta ja päätin pissiä sen pois. Sehän olikin sitten nega :woot: Noin 20 minuutin päästä siihen tuli haalea haamu. Digi näytti siis viime viikolla jo 3+. Ei muuta kun apteekkiin ostamaan uutta testiä. Siihen onneksi tuli kunnon leffaviivat heti, mutta kyllä siinä ehti käydä aikamoisen tunteiden kirjon läpi :wideyed: Meni luotto Raskauskeijun One Steppeihin... Nyt ei oo testin testiä kaapeissa enkä aio yhtään enää ostaa. Testit on tän raskauden osalta tehty.

Tosi kiva :woot: Varmaan ehdit miettiä jo vaikka mitä!
Mä tilasin kans lauantaina raskauskeijulta jotain testejä, mut sit sunnuntaina en enää pystyny oleen vaan kävin apteekista hakeen :grin Pitää varmaan jättää ne tikut pissaamattaa, kun tulevat :rolleyes:
 
Paljon tullut taas uusia plussia :happy: Paljon onnea kaikille ja tervetuloa :happy:

Täällä oli kunnon paskahalvaus aamulla. Löysin vielä yhden r-testin laatikosta ja päätin pissiä sen pois. Sehän olikin sitten nega :woot: Noin 20 minuutin päästä siihen tuli haalea haamu. Digi näytti siis viime viikolla jo 3+. Ei muuta kun apteekkiin ostamaan uutta testiä. Siihen onneksi tuli kunnon leffaviivat heti, mutta kyllä siinä ehti käydä aikamoisen tunteiden kirjon läpi :wideyed: Meni luotto Raskauskeijun One Steppeihin... Nyt ei oo testin testiä kaapeissa enkä aio yhtään enää ostaa. Testit on tän raskauden osalta tehty.

Voi apua :wideyed::wideyed:
Varmasti säikäyttää tuollainen! Mulla kanssa noi One stepit näyttää ihan mitä sattuu :hilarious:
 
Takaisin
Top