Plussanneita?

Hei, uskaltaudun nyt vähitellen itsekin taustalta kirjoittelemaan tänne. Esikoista on toivottu jo useampi vuosi. Takana kkm syksyltä 2014 ja huhtikuussa 2016 vakavien kehityshäiriöiden vuoksi tehty raskaudenkeskeytys. Tämä ja edeltävä raskaus sai alkunsa letrozoleilla, kerettiin hakeutua lapsettomuushoitoihin.

Tänään on ovulaatiosta laskettuna 5+4 ja 18.1. on varhaisultra. Tein tänään varmuuden vuoksi digin, joka näytti 3+, ja vaikka se ei mitään takaakaan, ainakin hormonit on nousseet.. Hyvin varovaisesti suhtaudun vielä tähän raskauteen.
 
Hei.

Täällä 2 lapsen äiti.
2010 ja 2012 syntyneet lapset ja nyt raskaana.

Miehellä 2012 syntynyt.

Ollaan siis uusioperhe ja seurustelua takana vasta 5kk. :nailbiting:

Raskaus yllätys ja olisi ollut kierukan laitto torstaina :wtf

Nyt oonki sekasin ku seinäkello.

Viikon päästä alkaa koulu ja piti opiskella uusi ammatti.

No eniveis, 18.9. menkkojen mukaan laskettuaika ja siis rv 4+1.

Että hei vaan kaikille :smiley-bounce016
 
Huh huijakaa kun syyskuiset ovatkin ahkeria kirjoittelijoita. :) Sain just kahlattua tän viestiketjun läpi, jotta tiedän vähän mistä puhutaan. Mäkin siis siirryn kuumeilijoiden puolelta tänne, varmaan alkuun taustaillen kun vähän jänskättää, pysyykö pieni mukana. Olen siis 35-v melkein 1-vuotiaan esikoisen äiti. Poikaa ehdittiin yrittää 9 kk ennen kuin tärppäs ja ehti siinä 1 km:kin tulla ennen, joten ihana yllätys, kun nyt jo tärppäs toinen. Virallisestihan meidän piti tjottailla marras-joulukuu, mutta ennen joulukuun ovista kaapista löytyi jo 60 ovistikkua, joten tuskin sitä enää tjottailuksi voi sanoa. :grin Noh, tapaninpäivänä sain elämäni ekan ovisplussan ja nyt oon viikon verran tehnyt epäuskoisena raskaustestejä; eiköhän asia ala olla selvä tällaiselle puupäällekin. :p Imetän edelleen ahkerasti, joten kierrot vielä heittelee. 23.1. meen siksi varmistamaan viikot, mutta tod.näk. la siis 18.9. :)
 
Salo84, joo tänään tuli 3+ ja mä olen niin onnellinen. Tuulimunassa kun sain sen 3+ tosi myöhään ja arvasin ettei kaikki ole kunnossa. Toivottavasti tällä kertaa olisi. Toivotaan sullekin Salo84 huomiselle 3+ [emoji4]
Mäkin olen ymmärtänyt, että digit ei ole niin herkkiä. Mutta ei ole kyllä varmaa tietoa tästä.

Ihana juttu!! ♥
Mäkin tein tänään uuden digin ja 3+ tuli!
 
Meillä ennestään koululainen ja elokuinen 2016, eli vuoden ikäero tulossa pienemmille, jos kaikki menee hyvin :Heartpink:happy:

Ameliah, mulla heinäkuinen 2016, joten about samalla ikäerolla mennään :happy:

Onnea uusille plussanneille :smiley-bounce013
 
Heipähei! Aamulla pärähti selkeä viiva testiin, menkat nyt viikon myöhässä. Viime viikolla tein testin kp29 (kierto ollut 26-30), mutta ei edes haaleaa viivaa niin ajattelin ettei siis tärpännyt tuostakaan kierrosta. Yhtään ei ole ollut sellanen olo, että olisin raskaana, joten aika yllätys tämä oli. Esikoinen (1/15) tärppäsi heti ekalla ja oireet olivat varsin selkeitä siinä kohtaa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tätä toista on nyt yritetty jokunen kuukausi, lyhyt aika toki sekin vielä yleisessä mittakaavassa.

Kävin viime viikolla tarkistuttamassa kilpirauhasarvot, kun olo on ollut viimeisen puoli vuotta aika kamala ja monet vajaatoiminnan oireet täsmäävät. T4v oli ihan himpun alle viitearvon, kun jostain luin että terveellä sen pitäisi olla lähempänä ylärajaa. Lääkäri soittaa nyt vielä maanantaina, kun oli menkattomuuden takia epäselvää olenko raskaana vai ei. Se tietysti mietityttää pitääkö vaatia arvojen seuraamista tarkemmin kun nyt kerran olen raskaana, tai jopa lääkitystä vaikka niin vähän vaan heittää.

LA olisi laskujen mukaan 14.9., jos tämä tästä nyt etenee kuten kuuluu.
 
Täällä plussattu jo tapaninpäivänä, mutta nyt vasta tulen mukaan. :) Ensimmäistä odotetaan ja laskureiden mukaan la olis 8.9. Neuvola on 23.1. ja ultra 24.1. silloin varmasti tarkentuu päivät. On tää jännää! :D Kokoajan on semmonen oman kehon tarkkailu päällä.. Oireitten osalta oon päässy tähän mennesä vähällä, mutta kerkeepä niitä vielä tulla jos on tullakseen. :)
 
Tänään plussattu. LA 16.9 mutta olettaisin muuttuvan koska kiertoni vaihtelee 25-32.. Ekasta yrityskerrasta tuli tosiaan tämä :)
Luulin jo alkuviikosta että menkat alkoi, koska veristä vuotoa tuli hieman (itselle poikkeava vuoto koska ei ollut hyytymiä eikä tullut h*lvetillistä selkäkipua heti) muutamien tuntien ajan. Olisi kuitenkin ollut "normaali" aika menkkojenkin alkaa. Tämän jälkeen kahtena päivänä pientä, rusehtavaa tuhruvuotoa joitakin kertoja vessassa pyyhkiessä.
Gyne sanoi viime keväänä että minulla voisi olla endometrioosia, sen takia en uskonut että ekalta yrittämältä tärppää mutta käyhän tämä näinkin.. :p
Testin tein tänään kun en aiempaa halunnut ja olemme tänään lähdössä lomalle ulkomaille :nailbiting:
 
Uijui!! Eilen pärähti kaksi viivaa testiin, tuli vähän yllätyksenä vaikka raskaus olikin ollut haaveissa. Mitään oireita ei ollut, edellisessä raskaudessa rinnat turposi ja olivat hellät heti alusta lähtien. Meille tämä on toinen lapsi, esikoinen ei ole vielä vuottakaan. Laskettu aika ajoittunee syyskuun puolenvälin paikkeille, mulla on kyllä kierto ollut tosi epäsäännöllinen raskauden jälkeen. Neuvolaan en vielä soittanut, esikoisella on neuvola reilun viikon päästä niin siellä ajattelin sitten kertoa. Ehkä pitää vielä toinen testikin tehdä [emoji2] Onnittelut kaikille plussanneille! Toivottavasti seuraavat kuukaudet menevät hyvin :)
 
Takaisin
Top