Plussanneita?

Varovaisesti tänne kurkin. Keskenmeno oli joulukuun alussa. Menkkoja ei alkanut kuulumaan ja hieman oireitakin oli. Aikani odotin ja tein testin mikä näytti plussaa. En nyt oikeastaan ihan tarkasti tiedä missä mennään mutta eiköhän syyskuulle kuitenkin osu.
Pelottaa ja jännittää älyttömästi. Neljäs lapsi olisi tulossa.
 
Soitin neuvolapalveluun. Laskettuaika lasketaan keskenmenon ekasta vuotopäivästä, eli nyt mulla on rv 6+6. Ensi viikolla jo ensimmäinen neuvolakäynti.
 
Varovaisesti tänne kurkin. Keskenmeno oli joulukuun alussa. Menkkoja ei alkanut kuulumaan ja hieman oireitakin oli. Aikani odotin ja tein testin mikä näytti plussaa. En nyt oikeastaan ihan tarkasti tiedä missä mennään mutta eiköhän syyskuulle kuitenkin osu.
Pelottaa ja jännittää älyttömästi. Neljäs lapsi olisi tulossa.

Tsemppiä!
 
Minä sain pitkästä aikaa plussan testiin dpo 13. Haaleahan se oli ja seuraavanakin päivänä yhtä haalea, tänään oli dpo 15 enkä enää testannut. Vuoto ei ole ainakaan alkanut vaikka menkkakivun tuntuista toimintaa on ollut joka pv pitkin päivää näinä kaikkina päivinä. Onko muilla ollut "menkkakipuja"?

Kemiallisia raskauksia ollut useita, yritystä takana jo yli 3 vuotta. Kerran vuodessa näköjään tulee plussa, mutta alussa heti on kaikki menneet kesken. Toivottavasti tämä ei mene!! ❤

LA olisi 28.9. Huomenna rv 5.
 
Tervetuloa mukaan *Anniina* ja toivotaan että tämä plussa jaksaa loppuun asti! ♡ Mulla oli viikko-kaksi plussan aikaan menkkamaista jomotusta alavatsalla.
 
Kiitos ☺ minä jännitän niiiiin kovasti että vuoto alkaa jo varmaan sen vuoksi... Ei osaa oikein vielä iloita
 
*Anniina* toivottavasti nyt pieni pysyy mukana :Heartred Itse sain keskeytyneen keskenmenon 4 vuotta sitten, 3 ja 1,5 vuotta sitten kemiallisen. Nyt neljän vuoden yrityksen ja keskenmenojen jälkeen näyttää siltä että pieni pysyy mukana :Heartred
 
Jospa tänne aktivoituisi taas. Eli plussasin eilen ja oli taas ensimmäisen raskauden tapaan hyvin selkeä plussa tulos joten ei siinä epäilystä. Nyt kunhan vaan saisi herättyä tarpeeksi aikaseen maanantaina että voisi soittaa neuvolaan kun täällä sinne voi soittaa 8-9 (mikä siis on miun mielestä vielä ihan yö ja myö kyllä nukkua tuhistaan vielä sillon). Esikoinen on vähän yli 2 v nyt joten ihan hyvä aika omasta mielestä toivottaa pikkusisko/veli tervetulleeksi. Nyt vaan jännätään montako tulee kun itse on kaksonen niin se on tietty aina mahdollisuus. :D Nyt myös alkaa se inhottava vaihe kun huolettaa käykö jotain yms. :/
 
riSa, just joo, mä heräsin tänäänkin kuuden jälkeen! Kyllä kelpais nukkua ees kahdeksaan :D
Onnea plussasta, koita olla huolehtimatta liikaa :)
 
Varovaisesti minäkin ilmoittaudun matkaan :)

Reilun vuoden yrityksen jälkeen plussa pamahti r-testiin ihan yllättäen! Oltiin nimittäin just lapsettomuustutkimuksiin menty ja heti ensi käynnin jälkeen tuli plussa! :O Oli kyllä tosi ylläri kun ei sitten kuukautisia kuulunukaan, iloinen ylläri kyllä
:love7
LA pitäis olla 27.9 :) ♡ Ensimmäinen lapsi ois kyseessä :)
 
Tervetuloa uusille ja paljon onnea odotukseen :love7

Ihan mahtava plussa Dossierilla :happy:
 
bf950fc0d89bd19ee846727e6ad68706


Täytynee se itsekkin uskoa että raskaana ollaan! :) nämä testit tuli tunnin pidätyksellä päivällä, päivää ennen menkkojen alkua
 
Takaisin
Top