Plussanneita?

Tänään alkoi aamu näin [emoji7] nyt pyörii pää täynnä kysymyksiä ja jännittää että meneekö kaikki hyvin, kun olisi ensimmäinen lapsi.

Täysin samanlaiset fiilikset edelleenkin. Tein pari testiä viime vkolla ja plussaa näytti.. Ensimmäinen olis tulossa. :D
 
Ihanaa että on joku muukin samassa tilanteessa! :) ps. Osaatteko sanoa miten saan käyttäjänimen?
 
Tuolla yläreunassa otsikon alla lukee "vaihda nimimerkki!" joten sieltä kautta onnistunee.

Onnea kaikille uusille plussanneille!
 
Täällä tehty plussatesti viime perjantaina. :happy:Kotona jaloissa pyörii esikoinen 10kk, hieman jännittää mitä tuleman pitää! :wideyed:

Mulla myös esikoinen juuri 10kk. Mihinköhän soppaan sitä on itsensä saanut :D
 
Zin_i, olen aina puhunut miehelle että haluan alle 2 vuoden ikäeron lapsille, mutta nyt kun uusi raskutuminen kävikin näin nopeasti niin hieman kyllä hirvittää. :eek: Meillä esikoinen vielä todella touhukas tapaus ja perässä pitäisi yrittää pysyä. :joyful:
 
Täällä esikoinen 11kk. Hirvittää aika paljon mitä tästä vielä tulee :woot: Mut eipä tästä ite enää nuorene, joten pakko tehdä tiuhaan, jos meinaa. Esikoinen ei edes nuku koko yötä, että laitetaan tämä toinen samaan univelkaan :hilarious:
 
Lueskelin aikani kuluksi viestejä joulu-tammikuulta. Ei sitä vaan usko, että ollaan jo näin pitkällä! Muistui kirkkaasti mieleen, miten sitä jännitti plussaamista ja salaisuuden pitämistä. Kohta jo jännitellään synnytystä! :woot: Kiva, kun meitä on pysynyt aktiivisena näinkin iso porukka!
 
Lueskelin aikani kuluksi viestejä joulu-tammikuulta. Ei sitä vaan usko, että ollaan jo näin pitkällä! Muistui kirkkaasti mieleen, miten sitä jännitti plussaamista ja salaisuuden pitämistä. Kohta jo jännitellään synnytystä! :woot: Kiva, kun meitä on pysynyt aktiivisena näinkin iso porukka!

Totta! On kyllä hurjaa, miten aika on mennyt näin nopeasti ja tosiaan h-hetki on jo lähellä. Onneksi täältä palstalta on saanut paljon vertaistukea, on kyllä tullut tarpeeseen :)
 
Siitä on kyllä jo unohtanut että joskus saatiin tieto vauvan tulosta. Hurjan hassu kun muistaa ne tunteet ja mietteet ja ajatukset. Mieheni kanssa peruuntui sen illan menemiset kun jännitettiin ja juteltiin sitten vauvasta. Eihän siitä oikeen osannut edes jutella. Ja sit silleen et jos menee edes niin pitkälle että saataisiin hän syliinkin. Kohta se on toivottavasti jo totta. Mutta hihkua ei voi oikeestaan koskaan kun ei tiedä mitä tulee koskaan tapahtumaan. Toivon silti että saamme pitää vauvan, sekään ei ole yksistään selvää. :)
 
Siitä on kyllä jo unohtanut että joskus saatiin tieto vauvan tulosta. Hurjan hassu kun muistaa ne tunteet ja mietteet ja ajatukset. Mieheni kanssa peruuntui sen illan menemiset kun jännitettiin ja juteltiin sitten vauvasta. Eihän siitä oikeen osannut edes jutella. Ja sit silleen et jos menee edes niin pitkälle että saataisiin hän syliinkin. Kohta se on toivottavasti jo totta. Mutta hihkua ei voi oikeestaan koskaan kun ei tiedä mitä tulee koskaan tapahtumaan. Toivon silti että saamme pitää vauvan, sekään ei ole yksistään selvää. :)

Kuulostaa tutulta. Yrityksen aikana oli paljon lukenut varhaisten keskenmenojen yleisyydestä, joten plussan jälkeen oli pitkään aika epäuskoinen olo siitä, että vauvan oikeasti saisi syliin.
 
Kuulostaa tutulta. Yrityksen aikana oli paljon lukenut varhaisten keskenmenojen yleisyydestä, joten plussan jälkeen oli pitkään aika epäuskoinen olo siitä, että vauvan oikeasti saisi syliin.

Mä muistan kanssa että uskoin vasta ekassa ultrassa rv12 että oon oikeesti raskaana, niin epätodelliselta se tuntui. Ja kohta mullakin tuhisee se pikkuinen sylissä! :love017
 
Mä en tiiä, tiiänkö oikeesti et oon raskaana.. kotona kaikki valmiina mahassa möyrivää kaveria varten ja silti epätodellinen olo! Saa nähdä muuttuuko todeksi vasta kun on toukka sylissä, huomenna laskettu aika :)

Ihan sama fiilis! Välillä tajunnu jotenkuten mutta enimmäkseen ihan epätodellinen ja puulla päähän lyöty olo edelleen. :hilarious:
 
Ihan sama fiilis! Välillä tajunnu jotenkuten mutta enimmäkseen ihan epätodellinen ja puulla päähän lyöty olo edelleen. :hilarious:

Kiva että muillakin! Tai siis positiivista että tätä on liikenteessä, ihan uskomattoman ihanaa tämä on!
 
Takaisin
Top