Plussanneet joulukuiset

Voimia ronsulle ja muille joilla tullut huonoja uutisia. :hug013

Ja paljon onnea niille jotka käynneet ultrassa ja kuulleet ihania uutisia :love017

Miten sitä voikaan olla paniikissa varhaisultraan menosta. Pelko siitä että matkustajaa ei olekkaan kyydissä on nyt vienyt voiton viimeisen viikon ajalta. :nailbiting:


Komppaan ❤️ Jokaiselle voimia omaan tilanteeseen!

Tosiaan aikaisempi km painaa mieltä mutta noiden %näkeminen lohduttaa ainakin vähän.

Vatsa on ihan turvonnut! Ja vähän väliä menkkamaisia kipuja, sen takia pelottaa alkaako vuoto.. Muuten paha olo ja väsymys jatkuu. Ens pe VU jota odotan kuin lapsi joulua:smiley-bounce012
 
Komppaan ❤️ Jokaiselle voimia omaan tilanteeseen!

Tosiaan aikaisempi km painaa mieltä mutta noiden %näkeminen lohduttaa ainakin vähän.

Vatsa on ihan turvonnut! Ja vähän väliä menkkamaisia kipuja, sen takia pelottaa alkaako vuoto.. Muuten paha olo ja väsymys jatkuu. Ens pe VU jota odotan kuin lapsi joulua:smiley-bounce012

Sun oireet kuulostaa niin samoilta kuin omani. Ja niiden takia pelko olikin todella suuri. Tänään varhaisultrassa käyty ja sieltä löytyi viikkoja vastaava kaveri jolla sydän löi niin nätisti.:love017 Näky sai meidät molemmat isännän kanssa kyyneliin. Kuvaa joka saatiin mukaan on katseltu innolla. :dance008
 
Oi miten ihania uutisia Aristokatti:happy7 Onnea!
Ootte varmaan ihan onnesta soikeena. Miten pitkällä sun raskaus on?

Mulla on nyt 6+4 ja VU 7+5. Ja ai niin oireista vielä se että närästys on kaverina. Turvotus sellasta luokkaa että on ihan ähky olo. Silti tekee mieli syödä kun auttaa kuvotukseen. Onko jollain muilla tällasta? :hello Ois hauska ajatella et raskaus onkin pidemmällä kun nä oireet on aika morjens
 
Ihan varovasti täällä kättä nostan. Sunnuntaina dpo9 ensimmäinen positiivinen testi, maanantaina myös haamu eri merkin testillä, keskiviikkona viivassa vahvistumisen merkkejä. Testejä uitettu yhteensä viisi jo enkä usko vieläkään. Oireita ei juuri ole, tänään on närästänyt ja oli hetkellinen pahoinvointiaalto. Muuten ihan pieniä etomisia kohdun seudun tuikkimisia. Tiputteluvuotoa oli dpo 6-9, dpo 11 ja dpo 12 jäi jotain paperiin. Limakalvot on niin rutikuivat ettei meinaa paperi kulkea, tätä olen ihmetellyt eniten kun luulis olevan aivan toisinpäin estrogeenin vaikutuksesta. Raskaana kuitenkin kunnes toisin todistetaan. Kemiallista vielä pelkään kuivuuden ja vähäisten oireiden takia, joten testailen vielä, meinasin viikkodigejä tilata pari.
Meille piti tulla elokuinen, mutta nt-ultrakäynnillä todettiin kehityksen pysähtyneen jo viikkoja aiemmin. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Yhdet menkat ehti olla välissä ja sitten piirtyikin yllättävä plussa. Oviksen kyllä tikutin ja se hyödynnettiin tehokkaasti, mutta mikään ei viitannut siihen että plussa tulisi.

Laskettu ois näillä näkymin aivan joulukuun lopussa, laskurit sanoo 27.12. tai 29.12., neuvola kun laskee menkoista niin tulos on 22.12.. Ovisplussan sain vasta kp19 joten kyllä se noihin vikoihin päiviin menee. Muoks: Oviksesta lukien viikkoja tänään 3+6, menkoista kai 4+4.
Katsotaan luikinko häntä koipien välissä taas yrittävien puolelle.
 
Iinuska❤️ kyllä täällä on kans samaa ähky turvotusta ja silti tulee tosiaan syötyä. Oireet on erilaisia melkein joka päivä toisena päivänä on kuvotusta ja toisena taas ei. :wtf:
Rv7+1 on tänään. :smug: joo yllätys oli suuri kun kaveri löytyi kyydistä. Onni on suuri kun 7 vuoden yrittämisen jälkeen viimein tärppäisi. :dummy:Nyt vain toivotaan että pysyy loppuu asti kyydissä:happy:

Paljon tsemppiä sinulle (ja kaikille muillekin) tulevaan ultraan. Odottavan aika on pitkä mutta monesti se odotus palkitaan. :dance008
 
Hei kaikille! Toivottavasti vielä mahtuu mukaan. Meillä odotetaan kovasti toivottua esikoista ja la 3.12. Tosin ensimmäinen neuvolakäynti ja ultra vielä edessä.

Ensimmäiset viikot mieli oli rauhallinen ja olo kaikin puolin onnellinen, mutta nyt ultra on alkanut jännittämään (kuten näköjään monella muullakin). Kovasti toivoisi varmistusta sille, että kaikki on pienellä hyvin :Heartred

Oireita on ehtinyt jo olla monenlaisia, ja alavatsa on sen verran turvoksissa, etten tiedä kauan enää pysyy salassa raskaus, josta ei olla vielä kerrottu muille.
 
Mä ilmottaudun jännitynein fiiliksin mukaan. Tänään tehty haamu raskaustestiin. 21.12 ois laskettu ja 5+0 mentäis. Vähän voi kierto olla myöhässä kun alkukierrosta olin flunssassa. Mä luovutin tän kierron suhteen totaalisesti sillon flunssan aikaan. Nyt jännitetään pysyykö kyydissä ja että ei ole tuulimuna raskaus.
 
Joo kyllä jos vois vaan tän ekan 12vk mennä nopeammin ohi ja pääsis edes vähän väljemmille vesille ja turvallisemmin mielin olla.. Mulla ois ultra kunnallisella rv8-9 aikaan ni näkisi onko siellä mitä, mutta nyt on kärvisteltävä 2vk vielä :banghead:
Tervetuloa vaan mukaan uudetkin kyllä aina lisää mahtuu :grin
 
Tervetuloa uusille. Ja jaksamisia Hanni_ pitkään 2 viikkoon. Tässä vaiheessa se voi tuntua pitkältä ajalta mutta sit se lopulta voikin tuntua että äkkiä se menikin. :)

Onko kenelläkään muulla ollut outuja kipuja kohdun alueella? Ei menkka maisia. Itsellä tänään ollut todella kivuliaita outoja kipuja kohdun alueella (sisäpuolella) :nailbiting:
 
Tervetuloa uusille. Ja jaksamisia Hanni_ pitkään 2 viikkoon. Tässä vaiheessa se voi tuntua pitkältä ajalta mutta sit se lopulta voikin tuntua että äkkiä se menikin. :)

Onko kenelläkään muulla ollut outuja kipuja kohdun alueella? Ei menkka maisia. Itsellä tänään ollut todella kivuliaita outoja kipuja kohdun alueella (sisäpuolella) :nailbiting:


pisteleekö vai minkälaista kipua?
 
Tervetuloa uusille. Ja jaksamisia Hanni_ pitkään 2 viikkoon. Tässä vaiheessa se voi tuntua pitkältä ajalta mutta sit se lopulta voikin tuntua että äkkiä se menikin. :)

Onko kenelläkään muulla ollut outuja kipuja kohdun alueella? Ei menkka maisia. Itsellä tänään ollut todella kivuliaita outoja kipuja kohdun alueella (sisäpuolella) :nailbiting:
Mulla on aina välillä sellainen voimakas kivun tunne kohdussa, ei pistävä eikä repivä. Itse olen ajatellut että liittyisi jotenkin kohdun kasvuun. Keskiviikkona on onneksi varhaisen ultra ja siellä toivottavasti näkee kaiken olevan kunnossa.
 
Mulla on aina välillä sellainen voimakas kivun tunne kohdussa, ei pistävä eikä repivä. Itse olen ajatellut että liittyisi jotenkin kohdun kasvuun. Keskiviikkona on onneksi varhaisen ultra ja siellä toivottavasti näkee kaiken olevan kunnossa.


Minäki luulen et se johtuu siitä:-)
 
Hienoa Cami_85 että sulla on ihan pian se VU! Itse pääsen ens pe. Laittakaapa viestejä että miten niissä menee.
Kipuja on ollut sekä menkkamaisia molemmilla sivuilla että keskellä kohdun hoodeilla. Uskon kanssa että liittyy kehon uuteen tilanteeseen ja kohdun kasvamiseen. Vuotoja ei ole ollut, joten VU vaan ’iisisti’ odotellessa....

Ällöintä on kuitenkin tä pahoinvointi. Lohduttaudun sillä et pahin väsymys ja paha olo vois sijoittua 8-10viikoille. Mulla alkoi kyllä jo viikolla 6. Ens viikolla työviikon päälle on muutto. Pidän sormia ja varpaita ristissä et olo ois jotenkin hehkeä..

Tsemppiä kaikille alkuraskautta potevillle ja samalla siitä nauttiville:dance011
 
Muokattu viimeksi:
Heippahei. Varovasti tänne kurkistelen jo, vaikka vasta tänään plussasin. Katotaan vahvistuuko viivat ennenku mihkään listalle laitan nimeäni, mutta toivotaan kovasti! Tammikuussa koettu kkm pelottaa takaraivossa, mutta niihinpä ei voi ite oikein vaikuttaa.
 
Viime kuussa olis syntynyt meidän pikkuinen mutta nyt varoen liityn seuraan ainakin toistaiseksi raskaana kunnes toisin todistetaan.

LA olis 13.12 - 20.12 väliselle ajalle oireina on jano, menkkojen poisjäänti ja rintojen vaihteleva ja aaltoileva arkuus eri tavalla kuin normaalisti

Testei tehty useampi mutta nyt sitte CB teki ekan kerran elämässä toisen viivan joka ihan tuli kameraan enkä tahdo uskoa km:n takia todeksi. Mutta minut pyydettiin jo liittyy niin here I am. Toivottavasti tämä tahtoo pysyä matkassa. Raskaana oleva olo voiko niin sanoa.. Ummetus ja runsas valkkari veskis käydessä, muuten on kuivaa.. Itkuherkkyys ja räjähdysherkkyys, jännät tuntemukset masulla lähtenyt suurimman osan pois mutta mahallaan makoilu on ikävää ja venyttely ihan ku jokin pistäisi vastaan. No, Hei kaikille, toivottavasti saadaan joulun ihmeet syliin :Heartred
 
Niin pistää ja vihloo monesti oikealle puolelle ja kovin on ummetus ja ilmavaivat... Erittäin sexyy . No, halut on runsaammat mig iltasin joudun ravaamaan veskis koko ajan Se on oireista ikävin ku ei tuu ku vähän ja hetken päästä uudestaan.
Nämä teidän kirjoitukset luen huomenna läpi kunnolla, huomasin et joku pcolainen mukana, mullakin se on..
 
Onnea uusille plussanneille!

Täällä ollut muutama huonompi päivä,mutta nyt alkaa olemaan jo sujut sen ajatuksen kanssa,että tälle meidän odotukselle ei tule suurella todennäköisyydellä
onnellista loppua.
Enää muutama päivä niin pääsee sinne ultraan ja päättyy tämäkin episodi tavalla tai toisella.
Mies kyllä jaksaa vielä elätellä toiveita kun raskaus oireet viimeinkin iskeneet aika rankasti päälle,mut mulle jokin sisäinen ääni sanoo,että kaikki ei ole ok.

Pessimisti ei pety ikinä.

Poistelen itteni listoilta jos/kun asia varmistuu.

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava pääsiäinen!
 
Onnea uusille plussanneille!

Täällä ollut muutama huonompi päivä,mutta nyt alkaa olemaan jo sujut sen ajatuksen kanssa,että tälle meidän odotukselle ei tule suurella todennäköisyydellä
onnellista loppua.
Enää muutama päivä niin pääsee sinne ultraan ja päättyy tämäkin episodi tavalla tai toisella.
Mies kyllä jaksaa vielä elätellä toiveita kun raskaus oireet viimeinkin iskeneet aika rankasti päälle,mut mulle jokin sisäinen ääni sanoo,että kaikki ei ole ok.

Pessimisti ei pety ikinä.

Poistelen itteni listoilta jos/kun asia varmistuu.

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava pääsiäinen!
Tsemppiä! Onko sulla ollut jotain oireita, jotka viittais, ettei kaikki oo hyvin? Mulla oli kans todella vahva tunne ennen ultraa, etten oo raskaana ollenkaan enää, mut kaikki sit kuitenkin oli hyvin. Mut ei noille tunteilleen mitään voi. Onneks ei enää paljoa sulla ootettavaa ultraan.
 
Takaisin
Top