Plussanneet joulukuiset

Mun haamu on lekurissa ihan kunnon viiva. Raskaana siis vaikka eka epäilytti tulla tänne mut nyt täällä ja toivottavasti täällä myös pysyn loppuun asti

Kuinka ihana kuulla! Nyt rutkasti tarrasukkia pienelle :)
 
Jesbe. Mä sain jotain oiskohan ollut 4+6 kontrolli viivaa vahvemman testiviivan joka alkoi sitten vaalenemaan jostain 5+? lähtien. Siks tuo nyt huolta aiheuttaa.
Cb viikollinen Digi yhä 3+.
Laitan mun plus kuvan ja ihan raskaana oon enkä ole huolissaan
Kuinka ihana kuulla! Nyt rutkasti tarrasukkia pienelle :)

No sanopa muuta.. En enempää toivokaan.. Kunpa pysyisi mukana loppuun asti :Heartred
Oireet kyl vaan lisääntyy koko ajan et ei häviä kuin siten et jotaki uutta tulee..
 
Vähän on viiva vahvistunu toissapäiväsestä, niin kaipa se on hyvä merkki. Ihmeen haalea viiva kyllä on, vaikka on jo 4+3. Testailu jatkuu, mutta ainaki toistaiseksi raskaana ollaan.
 

Liitteet

  • 20190423_053725.jpg
    20190423_053725.jpg
    18 KB · Katsottu: 36
Mä en enää testaa koska se vain tuo pahan mielen jos se viiva ei niin sanotusti ole vahvistunut...

Tuskin mulla ees on. Kirkuva plussa lekurissa mut ne kai on erilaisia ja näyttää sit osviittaa et kuinka pitkällä on.. Tai mistä sen tietää .
 
Onnea ihan hirmuisesti! ❤️
Kiitos olin jo repiä hiuksia päästä ku pelkäsin et pcos tekee viivoja ku joku sano et niin voi käydä vaik mulla ei ikinä henkilökohtaisesti ole tullut ylimääräisiä viivoja jos en ole raskaana ollut paitsi rfsu
 
Onnea ihan hirmuisesti! ❤️
IMG_20190419_233350.jpg mulla toi oli plussan etiäinen et kyl haaleeki on plus jos on väriä. LA mulla viel hakusessa mut kyl se löytyy ehkä verikoe antaa enemmän osviittaa tai viimeistään ultra. Menkkojen perusteella olisin ties kuinka pitkällä mut oviksen perusteella en. Vaikee oli sille selittää et mun kierrot ei mitään 28 päivää ole....
 
Onpas hitokseen kiva lähteä huomenna sinne ultraan,kun pahimman luokan ummetus iski sitten päälle taas vaihteeksi.. On tässä huomiseen klo.14.30 asti armon aikaa saada kikka kolmosilla helpottamaan.
Viime kerralla levolac ainoa mikä jeesas,mutta ne mahakivut mitkä siitä litkusta sai oli ihan jäätävät.
 
Mulla ummetus nii et mahaa vihloo ku vihdoin suoli toimii.. Huoh, mulla kävi niin kipeää eikä mulla toimi mikään tohon
 
Miulla ummetukseen auttaa kuivatut luumut, liottelen niitä vedessä. Just tilasin mieheltä niitä kaupasta ku ei liiku mikään mihinkään.

Pegorionia voi myös käyttää raskausaikana jos on pidempiaikasta vaivaa. Äkillisempään tarpeeseen on myös pienoisperäruiskeita saatavilla apteekista, microlaxia ainakin voi yliopistonapteekin mukaan käyttää. Eihän ne kivoja oo käyttää mut helpottaa nopeasti. Toki valmisteista kannattaa aina kysyä apteekista sopiiko raskausaikana, en osaa sanoa käykö kaikki.
 
Miulla ummetukseen auttaa kuivatut luumut, liottelen niitä vedessä. Just tilasin mieheltä niitä kaupasta ku ei liiku mikään mihinkään.

Pegorionia voi myös käyttää raskausaikana jos on pidempiaikasta vaivaa. Äkillisempään tarpeeseen on myös pienoisperäruiskeita saatavilla apteekista, microlaxia ainakin voi yliopistonapteekin mukaan käyttää. Eihän ne kivoja oo käyttää mut helpottaa nopeasti. Toki valmisteista kannattaa aina kysyä apteekista sopiiko raskausaikana, en osaa sanoa käykö kaikki.
Joo pakko mun on jotenki saada ku kerran viikossa .. Tai pari pv menee aina mut sit tuntuu ku plus kuukauden ollu käymättä ja ai ku tekee kipeetä...
 
Tervetuloa Kyfi!

Kannattaa vaihtaa nimimerkki omista tiedoista. Tuo kyfi..... tulee automaattisesti kaikille, numero perässä vain vaihtuu.
 
täällä hyppää mukaan pari viikkoa sitten plussannut,nyt laskelmien mukaan 6+5 ja la 12.12. Esikoinen olis tulossa ja neuvolaan en ole vielä edes soitellut.
Tervetuloa :)
Mullakin ensimmäinen tulossa, km takana mut se meni kesällä nopeesti eli nyt on edetty ihan kivasti pidemmälle jo.. Meillä on suunnilleen sama LA :Heartred
 
täällä hyppää mukaan pari viikkoa sitten plussannut,nyt laskelmien mukaan 6+5 ja la 12.12. Esikoinen olis tulossa ja neuvolaan en ole vielä edes soitellut.

Tervetuloa mukaan! Meillä ois sitte sama LA :)
 
onko muilla alkanut jo pahoinvointi? Itsellä aivan JÄÄTÄVÄ, mitään ei voi syödä, missään asennossa ei ole hyvä olla. Kaikki haisee pahalle
 
onko muilla alkanut jo pahoinvointi? Itsellä aivan JÄÄTÄVÄ, mitään ei voi syödä, missään asennossa ei ole hyvä olla. Kaikki haisee pahalle

Täällä hep! Juuri kävin asian tiimoilta lääkärissä ja sain pahoinvointiääke reseptin ja sairaslomaa. Soittoa odottelen vielä että pitääkö käydä tiputuksessa, soittaa kun labravastaukset tulee.
Olo on ihan kamala! Mikään ei pysy sisällä eikä mitään saata laittaa suuhun.
 
Kauhea aaltoileva kipu joka säteilee reisiin ja rinnoissa molempiin yhtä aikaa tuli semmoinen kova pisto nännien kohdalla tuolta syvältä jostain.... Ei oo moista ennen ollut
 
Takaisin
Top