Plussanneet joulukuiset

Kuinka moni on käynyt yksityisellä varhaisultrassa? Mulla on takana vasta yksi keskenmeno ja kierto ei heitä kuin max viikon joka ei kuulemma vaikuta ja en saanut kunnallisesta muutakuin ajan neuvolaan vk 8 ja sit varaillaan ultraa sille vk 11-13. Hitto että päivät kuluu jotenkin matelemalla :banghead: onneksi sain pitkitettyä testin tekoa viikolla niin en viimeviikkoakin oottanu ja pelänny :nailbiting: miettiny että kävisinkö yksityisellä ottaa ultran ni ei tarvis oottaa sinne vk 12 vaan tietäis että onko tuolla oikeasti jotain elävääkin eikä vaan tuulimuna :smiley-ashamed004


Minä kävin :-) Helpotti mieltä :-)
 
Kuinka moni on käynyt yksityisellä varhaisultrassa? Mulla on takana vasta yksi keskenmeno ja kierto ei heitä kuin max viikon joka ei kuulemma vaikuta ja en saanut kunnallisesta muutakuin ajan neuvolaan vk 8 ja sit varaillaan ultraa sille vk 11-13. Hitto että päivät kuluu jotenkin matelemalla :banghead: onneksi sain pitkitettyä testin tekoa viikolla niin en viimeviikkoakin oottanu ja pelänny :nailbiting: miettiny että kävisinkö yksityisellä ottaa ultran ni ei tarvis oottaa sinne vk 12 vaan tietäis että onko tuolla oikeasti jotain elävääkin eikä vaan tuulimuna :smiley-ashamed004

Mä oon menossa ultraan 26.4. ja silloin menossa rv 7+0.

Mulla tähän huolestuneisuuteen vaikuttaa kkm lokakuussa 2018. Siitä ei mitään vuotoja eikä kipuja ja km havaittiin ultrassa 3 viikon päästä kehityksen loppumisesta vasta viikolla 12. Olin silloin käynyt varhaisultrassa rv 7+0, jolloin havaittiin syke. Silloin viikolla 12 kyllä epäilin jotain olevan pielessä, kun oireet väheni. Siksi myös nyt tarkkailen oireitani vähän liikaakin.

Nyt tuntuisi pitkältä ajalta odottaa tuonne viikolle 12 asti tietoa, että onko siellä mitään. Vaikka eihän se asianlaitaa miksikään muuta. Kuitenkin mahdollisen huonon uutisen haluaisin ennemmin kuin myöhemmin.
 
Muokattu viimeksi:
Huh, kumpa olisi jo siinä raskauden vaiheessa että voisi kuunnella sydänäänet itse kotidopplerilla. Voi tarkistaa vaikka päivittäin että pikkuinen on vielä kasvamassa (vaikka eihän ne äänet tietenkään aina kuulu, vaikka kaikki olis ok. En suosittele kotidoppleria herkästi huolestuville). Nämä alkuviikot ovat tällasta sitkumista. Ultra ei tosiaan tuo kuin hetken mielenrauhan, sillä kehitys voi loppua myöhemminkin eikä siihen voi vaikuttaa mitenkään. Tilastollisesti toki, kun on sikiön syke nähty, on erittäin hyvät mahdollisuudet saada lapsi syliin. 2 viikkoa ultraan.. sitten näkee et onkos siellä mitään vai onko minulla vaan joku hormonihäiriö menossa. :eek:
 
Notre Damen kohtalo surettaa täälläkin, ja väitän kyllä, ettei raskaudella ole mitään tekemistä tämän fiiliksen kanssa...
 
Kuinka moni on käynyt yksityisellä varhaisultrassa? Mulla on takana vasta yksi keskenmeno ja kierto ei heitä kuin max viikon joka ei kuulemma vaikuta ja en saanut kunnallisesta muutakuin ajan neuvolaan vk 8 ja sit varaillaan ultraa sille vk 11-13. Hitto että päivät kuluu jotenkin matelemalla :banghead: onneksi sain pitkitettyä testin tekoa viikolla niin en viimeviikkoakin oottanu ja pelänny :nailbiting: miettiny että kävisinkö yksityisellä ottaa ultran ni ei tarvis oottaa sinne vk 12 vaan tietäis että onko tuolla oikeasti jotain elävääkin eikä vaan tuulimuna :smiley-ashamed004

Yksityiselle olen menossa h8+0. Esikoisesta pääsin kunnalliseen varhaisultraan, ja nyt tuntuisi oudolta, jos se jäisi välistä. Eihän ne hyvät ultrakuulumiset tosiaan mitään takaa, ja voihan niitä huonoja uutisia tulla missä vaiheessa raskautta tahansa. Mutta kyllä mä haluan tietää onko siellä kohdussa ylipäätään elämää, ja jos on, niin kuinka monta sydäntä siellä sykkii.
 
Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa todella samantyyppistä ihan koko alkuraskauden ajan. Molemmat siis meni loppuun asti, mutta olihan se nyt henkisesti tuskallista nähdä verta raskaana ja koskaan en mitään selitystä saanut niille verenvuodoille, vaikka lääkärillä ramppasin. Nyt vähän kolmannella kerralla ihmettelen, kun ei ole mitään verenvuotoja ollut, tosin voihan niitä vielä tulla, kun nyt vasta rv 6+0. Viime kerroilla tosin muistelen, että ovat alkaneet jo rv 4-5 ja toisesta olen varma, kun olen kirjoittanut muistiinkin asian.

Olen pohtinut mitä olen tehnyt eri tavalla nyt ja viimeksi. Ainoa mikä tulee mieleen on seksi. Nyt en ole ollut yhtään innostunut aiheesta, kun tää kuvottava olotila vie tosiaan kaiken huomion, eli sitä ei ole tullut nyt alkuun harrastettua ollenkaan. Mietin voiko ne limakalvot olla niin herkät, että aiheutti ihan kirkkaita verisiä holahduksia ja sitten jatkuvaa tuhruttelua. En tiedä. Muistelen myös, että esim. viimeraskaudessa alkuraskauden ultrassa käytyäni seuraavana päivänä pönttöön hulahti ihan reilusti kirkasta verta. Sain tämän jälkeen myös suosituksen olla harrastamatta seksiä ekojen 12 viikon aikana. Muistelisin, että tuhruvuoto silti jatkui ainakin 10 viikolle, vaikka olin varhaisultrasta sinne asti siveä kuin sipuli.

Eli en tiedä olisiko sitten joku limakalvon haavauma mahdollisesti ollut vuotojen takana, mitään kipuja tms. en ainakaan tuntenut. Jokatapauksessa noi vuodot on ihan syvältä, mutta jos ei kovia kipuja ole, niin koeta pysyä rauhallisena, vaikka se varmasti hankalaa onkin! :)

Täällä juu holahtelemalla tulee aina ajoittain kirkasta ja välissä tuhrua. Nyt tosin näyttää lisääntyvän ja kivut tulleet kaveriksi. Käyn tänää tk lääkärin luona, mutta aika varma oon alkaneesta keskenmenosta
 
Voi Koirankorva, olen tosi pahoillani, jos on nyt tosiaan kyse siitä :Heartred:sorry:
 
No rhkäpä minäkin kirjoittelen tänne. Eli eilen yllätys plussasin kun testasin tän ihme aaltoilevan pahoinvoinnin takia. Meillä siis 09/18 syntynyt tyttö ja sen jälkeen itse oon kuumeillut toista vauvaa, mutta mies ei oo innostunut vielä. Nyt kuitenkin kortsuista huolimatta plussa tuli. Toki tänään sitten heti pientä tuhru vuotoa eli saa nähdä miten käy.
 
Mä itkin aamulla kirkon kohtaloa, ei ehkä ihan aiheellista vaikka hurja määrä historiaa siinä menikin ja onhan se upea rakennus.
Mä itkin illalla kirkkoa ihan vuolaasti, mies pyöritteli päätään ja sitä saattoi naurattaa mun yli tunteellisuus...
 
Mä poistun kans taka-alalle kunnes ehkä neuvolan kautta pääsen tsekkauttaan ne hcg-arvot. Digi näyttää vankasti +,mutta noi liuskat on niin epämääräisiä etten enää tiedä mitä ajatella.. Kun saa enää kun jotain tumman&haalean värin sekasotkuista viivaa ja tuskin ne kaikki viallisiakaan on.
Noh.. Raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan,mutta vahva fiilis,että jotain häikkää tässä nyt on.

Nauttikaahan lämpimiävistä keleistä&tarrasukkia kaikille matkaan ❤️
 
Ihan hirmuisesti voimia Koirankorva! :Heartpink
Ja Mallura, toivotaan, että kaikesta huolimatta asiat olisi hyvin. Voimia sinnekin epätietoisuuteen. :Heartpink
 
Ihan hirmuisesti voimia Koirankorva! :Heartpink
Ja Mallura, toivotaan, että kaikesta huolimatta asiat olisi hyvin. Voimia sinnekin epätietoisuuteen. :Heartpink


Kiitos! ❤️

Ois vaan kiva tietää mikä nuissa rfsu liuskoissa on kun yhtä sutta ja sekundaa
 
Kiitos! ❤️

Ois vaan kiva tietää mikä nuissa rfsu liuskoissa on kun yhtä sutta ja sekundaa

Ne ei ole ollenkaan luotettavia. Ne näyttää mitä sattuu ja millon sattuu. Ainakin omalla kohdalla käynnyt näin ja kyllä monella kaverilla. :bored:o_O
Onko samanlaisia tuloksia toisen valmistajan liuskoilla? :wideyed:
 
Ne ei ole ollenkaan luotettavia. Ne näyttää mitä sattuu ja millon sattuu. Ainakin omalla kohdalla käynnyt näin ja kyllä monella kaverilla. :bored:o_O
Onko samanlaisia tuloksia toisen valmistajan liuskoilla? :wideyed:

No onpa ihme testejä sitten..
Kyllä mulla pc antaa ihan selkeen positiivisen edelleen,vaikka vahvuudeltaan yhä kaukana kontrolliviivasta.

Noh.. Ei se auta kuin huomenna kysellä neuvolassa sitten..
 
Hitto on jotenkin tosi vaikea olo. Pelkään että siellä ei ookkaan mitään ja että tää ois pelkkä tuulimuna tai sitten että siellä on jotain mutta menee kesken.. pääsen luultavasti ultraan joskus 8-9vk kun nyt tuli muutto toiselle paikkakunnalle eteen ja siellä kuuluu tuo varhaisultra kaikille. Odottavan aika on vaan ihan pirun pitkä :banghead:
 
Takaisin
Top