Plussanneet joulukuiset

Minäpä tänne omalla varhaisella plussallani jo ketjun aloitan... Tuli vähän yllärinä, kun yritys jo heitettiin pois. Mutta ehdottoman positiivinen, kun hetken saa sulatella. ❤️ La 5.12.
 
Taidan tulla minäkin tänne ❤️ Tänään kp 27/28 ja testi selkeä plussa. Laskurin mukaan laskettu 1.12 ❤️
 
Kiva, kun tänne ilmestyi toinenkin joulukuinen. :happy: Pakko oli päästä tänne jo heti kirjoittelemaan. Kahden keskenmenon jälkeen kun ei heti uskalla kenellekään raskaudesta kertoa. Tein meille jo valmiiksi listan lasketuista ajoista, kun virtaa riitti. :grin
 
Kääk mitkä olot alkamassa :yuck:
Toivottavasti meitä tulee pian lisää tänne ❤️
 
Mami_18, sama täällä. Olo on huono, mutta onneksi ei toistaiseksi ole tarvinnut oksentaa. Mulla ei vaan ole aikaisemmin ollut juurikaan pahoinvointia, niin nyt on pitkin päivää. Töissä ruokailu oli todella tiukassa. Ja jääkaapissa avattu eineslihapullapakkaus haisee sietämättömälle. En siis voi mennä jääkaapille. :wtf:
 
Minäkin ilmestyn varovaisen toiveikkaana kp 29/26, selkeät plussat testeissä. Aika matelee. Yhtäaikaa tekis mieli huudella onnesta, mutta sit taas jännittää ja vähän pelottaa. Ekasta ei juuri ollut huonoja oloja, nyt on jo näin aikaisin.
 
Täällä tuota pahoinvointia on enempi ja vähempi ollut joka raskaudessa :wideyed: mutta että näin aikaisin.
Ja mikä väsymys tullut... minä joka normaalisti kukun iltaisin kovin pitkään olen ihan kanttuvei jo ysin pintaan iltaisin.
Toisaalta.. pitempään ollut huonompia öitä ( kuopus 10kk nukkuu toisinaan vähän heikommin) niin tämä väsymys ja sitä myöten nukkuminen tulee tarpeeseen :p

Tervetuloa uusille ❤️
 
Varovasti liityn tänne mukaan. Pitkän lapsettomuuden ja lopulta ensimmäisen IVF:n ensimmäisen (ja ainoan) PASin jälkeen plussasin lauantaina. LA 2.12. jos kaikki menee hyvin :angelic: Oireiden vähyys huolettaa, oikeastaan muita tuntemuksia ei ole, kuin kipeät rinnat, mutta eipä kai niitä kaikilla olekaan niin paljoa.
 
Huippua kun alkaa porukka lisääntyä, onnea meille kaikille ❤️

Meillä takana keskeytynyt keskenmeno 1/19 viikoilla 8+2 Joten hieman pelonsekaisin tuntein tähän raskauteen..
silti olen päättänyt olla stressaamatta!
 
Tervetuloa uusille! :happy: Ihana tosiaan kun porukka lisääntyy täällä, niin saadaan paremmin juttua aikaiseksi.
 
Muokattu viimeksi:
Meiltä löytyy myös neljä isompaa❤️Uusioperhe ollaan. Miehellä 7 ja 10 vuotiaat, minulla 11 ja 14 vuotiaat. Sitten meidän yhteinen rakkaudenhedelmä 10kk❤️ Itselläni ikää tänä vuonna 34 ja mies 36.

Iines: tämän nuorimman kanssa on ollut ihan erinlaista kaikkinensa, Isommatkin kun jo niin isoja . Osannut kyllä nauttia ihan joka sekunnista ja hetkestä!
Onko jäänyt mitä mieleen isompien vauva-ajoista? Meillä kun tulee pienille vuos ja 6kk ikäeroa.
 
Täällä ylläriplussa, en voi vielä oikein uskoa tätä todeksi. LA laskurin mukaan 1.12. Ikää mulla 25v, ei lapsia ennestään. Mies 26v, myös lapseton ja yhteistä taivalta meillä takana vasta vajaa puoli vuotta, juuri muutettiin yhteen. Mulla oli tasan viikon ennen menkkojen oletettua alkamisaikaa ihmeellistä ruskeaa valkovuotoa, sellaista tuhrua, mistä mulle tuli tunne että nyt on jotain meneillään. Kolmas raskaustesti näytti positiivista kun vihdoin tajusin aamupissasta testata. Raskaushormonia kai vasta niin vähän kehossa.

Kai tämän vielä jossain vaiheessa tajuaa, tällä hetkellä olo on yllättynyt, säikähtänyt, epäuskoinen, pelokas, päässä pyörii vaan valmistunko ajoissa (valmistumispäivä olisi 18.12.2019), riittääkö rahat, entä tila asunnossa (iso kaksio)...
 
Mami_18: Kyllä se isompien vauva-aika oli aika sumua. Mutta kaikesta huolimatta se oli ihanaa aikaa.

Ilsku: Tervetuloa joukkoon. :Heartpink Mulla vähän samanlainen tilanne. Mun unelmien työpaikka menee ohi tän raskauden takia. Tässä kierrossa lakattiin yrittämästä, mutta joku pikkusimppa päätti elellä yli 5 päivää ja tässä ollaan. Mutta oltiin jo pidemmän aikaa yritetty ja tosiaan keskenmenoja koettu, eli äkkiä löytyi positiivinen mieli asian suhteen. Tosin se työpaikka silti vähän harmittaa... Oon yrittänyt ajatella, että kaikelle on tarkoitus. Tsemppiä teidänkin tilanteeseen.
 
Muokattu viimeksi:
Hei
Varovaisesti ilmottauduin mukaan. Puolisen vuotta yritystä miehen kanssa takana ja nyt eka yhteinen lapsi tulossa. Mulla on ennestään yksi ja miehellä kaksi poikaa ja nyt olis tulossa iltatähti, vaikka ikää mulla onkin vasta 33v.
Eeellinen raskaus oli kohdun ulkoinen, joten kovasti toivotaan, että nyt kaikki menisi paremmin.
 
Tänä aamuna tein sitten positiivisen raskaustestin, laskurin mukaan olisi menossa 4+0 ja laskettu aika 6.12. Jospa pikkuinen pysyisi kyydissä, nämä alkuviikot kun ovat vähän epävarmoja aina.

Minulle tämä olisi neljäs, nuorimmaiseni on vasta 8kk, joten ikäeroa tähän ei olisi tulossa paljoa. Täytän tänä vuonna 39v, joten kysymys onkin ollut viime ajat et kuinka monta lasta haluan, sillä ne on tehtävä NYT. Positiivista että onnistuu ihan luomuna plussaamaan tällä iällä. :) Kierto ehti just palautumaan nyt nuorimmaisen jäljiltä, ja tietoisesti annoimme raskaudelle mahdollisuuden.
 
Tervetuloa uusille ❤️
Nepeta caritea: meillä keskäkuinen -18:happy:
Iines_19: Ohhoh, on teillä ollut haipakkaa❤️


Eilen soittelin neuvolaan, saadaan lähete varhaisultraan❤️ Olot sen kun voimistuu ja tämä väsymys on jotain älytöntä! Voisin vain nukkua ja nukkua.

Miten muilla? Mikä vointi?
 
Tervetuloa uusille! :happy: Mukava kun meitä on useampia vähän vanhempia ja useamman lapsen äitejäkin täällä. Ja ihana lukea ensimmäistä odottavienkin ajatuksia, kun palaa oma esikoisen odotus elävästi mieleen. :Heartpink

Minä soittelin alkuviikosta äitipolille, pääsen myös sinne varhaisultraan rv8+1, kun noita keskenmenoja on ollut. Ja tänään varasin neuvola-ajankin. Se ois rv 6+5, niin ehdin saada neuvola kortin ennen ultraa. Jännää!

Täällä myös etovaa oloa edelleen kovasti ja väsymys on älytön. :sleep002 Onneksi ei ole oksentaa tarvinnut. Ja tänään hoksasin, että mahallaan ollessa on jännä tunne alamahalla.

Tsemppiä kaikille näihin piinaaviin alkuviikkoihin! :Heartpink
 
Takaisin
Top