Plussanneet joulukuiset

Kylläpäs on harmittavan moni joulukuisista menny kesken, itelläkään ei oo yhtään luottavainen olo. :sad001 Esikoisen ryhmässä ei tainnu mennä yhtään kesken ku sinne liityin, toki vähä myöhemmin ku tänne, mutta silti. Sillon oli kyllä niin luottavainen olo kaiken suhteen eikä mistään huolta.
 
Kylläpäs on harmittavan moni joulukuisista menny kesken, itelläkään ei oo yhtään luottavainen olo. :sad001 Esikoisen ryhmässä ei tainnu mennä yhtään kesken ku sinne liityin, toki vähä myöhemmin ku tänne, mutta silti. Sillon oli kyllä niin luottavainen olo kaiken suhteen eikä mistään huolta.
Oon miettiny ihan samaa. :sad001 Mut sit oo yrittäny ajatella niin, että kun jo niin moni on saanut huonoja uutisia, niin todennäköisyys saada vielä itsekin on pienempi. Vaikka eihän se oikeasti niin mene todellisen todennäköisyyslaskennan mukaan. Mut ajatuksen tasolla auttaa.
 
Oletteko saaneet jo verikokeiden tulokset? Onko teillä millaiset s-hcg-b-v ja s-pappa arvot? Itselläni nämä kovin matalat ja vähän huolestuttaa...

Mulla ei omakannassa kyllä tommosia näy, kaikenlaisia muita kyllä. :bored:
 
Oon miettiny ihan samaa. :sad001 Mut sit oo yrittäny ajatella niin, että kun jo niin moni on saanut huonoja uutisia, niin todennäköisyys saada vielä itsekin on pienempi. Vaikka eihän se oikeasti niin mene todellisen todennäköisyyslaskennan mukaan. Mut ajatuksen tasolla auttaa.

Niin, ja onhan meitä joulukuisia kyllä aika iso määräki täällä, että senki puoleen. Oliko jo peräti 46.
 
Täällä kans yksi joka stressailee että pieni rakkaus ei pysy matkassa ja kuitenkin takana yksi kkm toki eka meni varhaisessa vaiheessa ja nyt alkoi kuitenkin jo rv10 ja eilen näin sykkeet ja pienen alun niin yritettävä miettiä että harvinaisia enää sen jälkeen kkm :banghead:
 
Pahoittelut keskenmenon kokeineille ❤️
Mulla kohdussa todettiin tänään hematooma istukan reunassa. Riski keskenmenolle on siis koholla. Pelottaa, miten tässä käy...
 
Pahoittelut keskenmenon kokeineille ❤️
Mulla kohdussa todettiin tänään hematooma istukan reunassa. Riski keskenmenolle on siis koholla. Pelottaa, miten tässä käy...

Paljon sulla on viikkoja ja minkä kokoinen se hematooma oli? Mulla huomattiin ar-ultrassa hematooma kohdunsuulla.
 
8+0 on nyt. Ilmeisesti hematooma on sirppimäinen raskauspussin ympärillä, kokoa ei tiedossa. Verenvuodon ja kipujen takia kävin.
 
8+0 on nyt. Ilmeisesti hematooma on sirppimäinen raskauspussin ympärillä, kokoa ei tiedossa. Verenvuodon ja kipujen takia kävin.

Toivottavasti kaikki menee hematoomasta huolimatta hyvin eikä vuoto lisäänny.
 
Novem: Toivotaan todella. Paljonko sulla on viikkoja ja onko hematooma ilmoitellut itsestään?
 
Mulla näkyy verikokeiden tulokset omakannassa, kuten ilmeisesti Helsingissä on tapana. Kovin vaikea olla noita googlaamatta ja panikoimatta, vaikka tietää ettei pitäis :mad: ultra vasta kahden viikon päästä.
Mulla oli arvot rv9+4: s-hcgbv 57 ug/l ja s-pappa 232 mU/l.
 
Novem: Toivotaan todella. Paljonko sulla on viikkoja ja onko hematooma ilmoitellut itsestään?

Mulla on nyt viikkoja 11+1, ja hematooma löydettiin kun oli 8+0. Ei ole ollut mitään vuotoja tai kipuja. Viikon päästä on nt-ultra, niin sitten näkee mihin suuntaan hematooma on kehittynyt.
 
Kuinka kauan kestää verikokeiden tuloksien tulemisessa, meneekö reilusti yli viikko? Ajattelin juuri että toivottavasti ehtivät nt-ultraan mennessä.
 
Pahoittelut keskenmenon kokeineille ❤️
Mulla kohdussa todettiin tänään hematooma istukan reunassa. Riski keskenmenolle on siis koholla. Pelottaa, miten tässä käy...

Tsemppiä :Heartred
 
Kyllä muakin jännittää vähän että meneekö kaikki ok. Varsinkin kun ulkonäöstä pystyy jo päättelemään ja töissä tietää kaikki.
 
Kiitos myötätunnosta. Lämmitti mieltä surun keskellä.

Tänään tehty lääkkeellinen tyhjennys. Pelkäsin kipuja hurjasti, niin sain olla osastolla tarkkailussa koko päivän. Hoitajat oli aivan ihania ja kipulääkettä sain heti kun pyysin. Kaikki meni hyvin ja ei lopulta ollut yhtään niin kamala kokemus kun luulin. Surullinen toki. Mies istui vieressä koko päivän. Paras tuki ja turva. :love7

Tsemppiä kaikille omaan raskauteen ja ihanaa kesää! :hug013
 
Oli nyt ja esikoisenkin kanssa puoliso mukana. Ensin ultrattiin mahan päältä ja sitten tutkittiin sisäkautta. Puoliso istui pään vieressä tuolilla. Todella hyvä kokemus jälleen kerran. Lääkäri heti kertoi että sydän lyö ja kaikki kunnossa. Tarkkaan selitti kaikki mitä näkyy ja miten päin sikiö on. Saatiin neljä kuvaa mukaan. Oli mukava tunnelma ja valaistusta himmennettiin tutkimuksen ajaksi jotta seinällä ollut näyttö näkyi hyvin. Sanoisin jopa että tämä kunnallinen oli parempi kuin se hiton kallis varhaisultra yksityisellä.

Tämä siis Tampereella.
 
Takaisin
Top