Plussanneet joulukuiset

Olen pahoillani menetyksestäsi Jesbe! Toivottavasti joulun ihmeitä tapahtuu myös sinulle, tavalla tai toisella!
 
Voi Jesbe, oon niin pahoillani sun puolesta. Kovasti toivon, että sinäkin vielä sen oman ihmeesi saat, jos se nyt ei jouluihme tällä kertaa ollutkaan. ❤️
 
Nyt oli toinen ultra kun ekassa ei tosiaan paljoa näkynyt ja niinhän siellä pieni sydän pumppaili ja viikot tämän tiedon mukaan 8+6 ja laskettu aika siirtyi yli viikolla eteenpäin :) tähän tietoon olis 25.13 h-hetki, mutta lopullinen tulee vasta sillon 12vk ja ensisynnyttäjä niin saa nähdä ollaanko tammikuussa kuitenkin :hilarious:
 
Oletteko saaneet jo verikokeiden tulokset? Onko teillä millaiset s-hcg-b-v ja s-pappa arvot? Itselläni nämä kovin matalat ja vähän huolestuttaa...
 
Kävin tasan kaksi viikkoa sitten verikokeissa, eikä mitään tuloksia näy misdään:smiley-ashamed008 pitäisikö ne näkyä?
 
Soitin neuvolaan jossa sanottiin että tuloksia ei saa, ultran jälkeen laskevat yhteiset riskiluvut.
 
Mulla ei näy omakannassa mitään raskausverikokeista ja tuskin saan myöhemminkään tietää. Mut eikös matalat oo ihan hyvät? Oon käsittäny et korkeet meinais huonoa, mut en tietty ihan varma oo.
 
Liityn varovaisesti joukkoonne tuolta taka-alalta. Nyt menossa rv 9+2, mutta plussattu on jo rv 4. Laskettu aika on 21.12.
:santa

Oon seurannut keskustelua tiiviisti, ja täällä vaikuttaa olevan todella mukava ja aktiivinen joukko kasassa. :)
 
Voi olla, että on eroja eri kaupunkien välillä on. Helsingissä tulee verikokeen tulokset Omakantaan ja sitten ne riskiluvut np-ultran jälkeen myös sinne. Itselläni np-ultra ensi viikolla.:)
 
Käsittääkseni pelkistä veriarvoista ei voi vielä hirveästi mitään päätellä, vaikka ne Omakantaan tuleekin näkyviin. Niihin riskilukuihin vaikuttaa sen verran paljon ne tiedot, jotka saa no-ultrassa vasta. Viimeksi googletin niitä arvoja ihan hulluna, ja olin varma että ne olis ollut liian korkeat, mut ei sitten mitään hätää ollutkaan.

Viime raskauden aikana asuin Turussa, ja siellä riskiluvut tuli kotiin kirjeenä ultran jälkeen (mut Omakannassa näkyi jo tulokset melkein viikko ennen kirjeen kotiin saapumista). Täällä Porin suunnalla riskiluvut saa tietoon heti siinä ultran aikana, eli ne lasketaan siinä samantien.
 
Ei tule jouluvauvaa meille. Ei ollut sydän jaksanut sykkiä. Ehkä kevätvauva sitten. Niin toivotaan.
 
Mulle kätilö lähetteen verikokeisiin laitettuaan vannotti, että älä mene katsomaan (=tulkitsemaan) tuloksia ennen kuin ultrakin on käytynä, vasta sitten tulokset käyvät järkeen ja ovat merkitseviä kokonaisuutena. Just tänään kävin kolme putkiloa verta luovuttamassa, osa menee kai veripalvelulle analyysiin, joten tuloksissa kestää muutama päivä ennen kuin tulokset ovat näkyvissä.. Nt-ultra kuun viimeinen päivä.
 
Oletteko saaneet jo verikokeiden tulokset? Onko teillä millaiset s-hcg-b-v ja s-pappa arvot? Itselläni nämä kovin matalat ja vähän huolestuttaa...

Millaiset arvot sinulla oli? Mulla otettiin kokeet rv 10+4 ja s-hcg-b-v 16,9 ug/l ja s-pappa 691,7 mU/L. Tuo hcg huolestuttaa vaikka ei saisi itse tulkita.. :confused:
 
Takaisin
Top