Plussanneet joulukuiset

Mulla eilen työkaveri sanoi, että mulla näkyy jo pieni kumpu, jos osaa katsoa. Turvotusta se aika pitkälti on, mutta tänään aamullakin on kyllä jo havaittavissa ihan pieni kohouma. :Heartred 10+1 tänään. Jos ei tietäisi raskaudesta, ei kyllä vielä osaisi arvata.
 
Oon hieman passiivisesti osallistunut keskusteluun, mutta aktiivisesti seurannut sitä. Kiitos teille kun olette jakaneet uutisia raskautenne etenemisestä ja tsemppiä kaikille loppuraskauteen!

Itse jouduin eilen kovien vatsakipujen takia päivystykseen ja nopeasti selvisi, että akuutti keskenmeno kyseessä. Tämä oli meille toinen perättäinen km ja esikoista odotetaan täydentämään perhettämme. Täytyy myöntää, että mahan kasvun myötä olin jo luottavainen ja viikkojakin oli 10+6.

Menetys sattuu juuri nyt paljon, mutta uskon, että hän syntyy meille silloin kun aika on oikea.
:Heartred
 
Yenni, voi ei, oon pahoillani teidän puolesta :sad001 Kovasti voimia! :Heartred Ja uskon kyllä, että tekin vielä saatte lapsen syliin asti :Heartred
 
Oon hieman passiivisesti osallistunut keskusteluun, mutta aktiivisesti seurannut sitä. Kiitos teille kun olette jakaneet uutisia raskautenne etenemisestä ja tsemppiä kaikille loppuraskauteen!

Itse jouduin eilen kovien vatsakipujen takia päivystykseen ja nopeasti selvisi, että akuutti keskenmeno kyseessä. Tämä oli meille toinen perättäinen km ja esikoista odotetaan täydentämään perhettämme. Täytyy myöntää, että mahan kasvun myötä olin jo luottavainen ja viikkojakin oli 10+6.

Menetys sattuu juuri nyt paljon, mutta uskon, että hän syntyy meille silloin kun aika on oikea.
:Heartred
Pahoittelut :Heartred
 
Oon hieman passiivisesti osallistunut keskusteluun, mutta aktiivisesti seurannut sitä. Kiitos teille kun olette jakaneet uutisia raskautenne etenemisestä ja tsemppiä kaikille loppuraskauteen!

Itse jouduin eilen kovien vatsakipujen takia päivystykseen ja nopeasti selvisi, että akuutti keskenmeno kyseessä. Tämä oli meille toinen perättäinen km ja esikoista odotetaan täydentämään perhettämme. Täytyy myöntää, että mahan kasvun myötä olin jo luottavainen ja viikkojakin oli 10+6.

Menetys sattuu juuri nyt paljon, mutta uskon, että hän syntyy meille silloin kun aika on oikea.
:Heartred


Olen todella pahoillani puolestanne. Paljon voimia.
 
Oon hieman passiivisesti osallistunut keskusteluun, mutta aktiivisesti seurannut sitä. Kiitos teille kun olette jakaneet uutisia raskautenne etenemisestä ja tsemppiä kaikille loppuraskauteen!

Itse jouduin eilen kovien vatsakipujen takia päivystykseen ja nopeasti selvisi, että akuutti keskenmeno kyseessä. Tämä oli meille toinen perättäinen km ja esikoista odotetaan täydentämään perhettämme. Täytyy myöntää, että mahan kasvun myötä olin jo luottavainen ja viikkojakin oli 10+6.

Menetys sattuu juuri nyt paljon, mutta uskon, että hän syntyy meille silloin kun aika on oikea.
:Heartred
Voi ei, olen myös pahoillani puolestanne. :sad001 Tapahtuiko km viimeksikin, kun raskaus oli jo vähän pidemmällä? Vaikka ei niitä vissiin vielä kahden jälkeen tarkemmin tutkita.
 
Kiitos sympatiasta :Heartred
Kyllä joukossa on voimaa.

mrz, edellinen km 12/18 oli rv 7+3. Ainakin Helsingissä tutkimukset aloitetaan vasta kolmen perättäisen km jälkeen. Lääkäri ei voinut lohduttaa muuten kuin sanomalla, että todella huonoa tuuria...
 
Kiitos sympatiasta :Heartred
Kyllä joukossa on voimaa.

mrz, edellinen km 12/18 oli rv 7+3. Ainakin Helsingissä tutkimukset aloitetaan vasta kolmen perättäisen km jälkeen. Lääkäri ei voinut lohduttaa muuten kuin sanomalla, että todella huonoa tuuria...
Okei, noin se taitaa olla, vaikka ei tuo huono tuuri varmasti yhtään lohduta. Mutta toivotaan tietenkin, että olisi vain siitä kiinni.

Mä kyllä toivoisin, että jo ekasta keskenmenosta tutkittaisiin asiaa (jos on jo ehditty ultrassa saamaan sykekin näkyviin), koska jokainen km on ns. täysin turha, jos myöhemmin selviääkin, että ne olisi ollut jotenkin estettävissä. Mutta kaipa se olisi sitten taloudellisesti hukkaan heitettyä rahaa, kun usein kuitenkin jälkeen onnistaa.
 
Nää on murheellisia menetyksiä Yenni. Voimia ja uskoa tulevaan :Heartred
 
Poistun joukostanne. Kaksi sieltä oli tulossa. Sykettä ei kuitenkaan enää ja niin. En jaksa selittää koko tarinaa mutta toivotan kaikille paljon onnea :Heartred

Suren kotona viikonlopun ja palaan töihin jos lääkäri sallii.
 
Voi ei Jesbe :sad001 Suuret pahoittelut ja voimia jatkoon :Heartred
 
Yenni ja Jesbe, pahoitteluni ja voimia! Turhankin tuttu tilanne. :Heartred
 
Poistun joukostanne. Kaksi sieltä oli tulossa. Sykettä ei kuitenkaan enää ja niin. En jaksa selittää koko tarinaa mutta toivotan kaikille paljon onnea :Heartred

Suren kotona viikonlopun ja palaan töihin jos lääkäri sallii.


Voimia :Heartred
 
Takaisin
Top