Plussa vai ei?

Äh. Ei taida olla mitään?
 

Liitteet

  • 1539543942674.jpg
    1539543942674.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 253
Mä oon ollut siinä käsityksessä että aina tulee kaksi viivaa, mutta tosiaan se plussa on räikein.
Onko sitten oikeasti toisilla, ettei tuu viivaa o testeihin? :eek:
 
Mä oon ollut siinä käsityksessä että aina tulee kaksi viivaa, mutta tosiaan se plussa on räikein.
Onko sitten oikeasti toisilla, ettei tuu viivaa o testeihin? :eek:

Mulla ei kyllä välttämättä aina tule viivaa ollenkaan.
Rippuu varmaan lh-tasosta :) mulla on varmaan matala
 
Tässä vielä alkukierron testit. Tää vaan todistaa ettei noilla viivoilla oo mitään merkitystä ennen kuin yhtäkkiä se onkin supervahva jonka huomaa kyllä. Mulla siis näin.
3251341358fa5e9f4dd1734a4e4c4e0b
Okei ja ovatko nämä mikä merkki? itse tosiaan rfsu:n ovstesteillä en saanut vahvempaa viivaa ennen kuin ovis oli, ja nyt one stepin liuskoilla ne hailurat tulee helposti. Onko näissä joku herkkyysero? onestepillä lukee 20mlu muistaakseni.
 
Mä oon ollut siinä käsityksessä että aina tulee kaksi viivaa, mutta tosiaan se plussa on räikein.
Onko sitten oikeasti toisilla, ettei tuu viivaa o testeihin? :eek:
En tiedä onko sillä väliä testin herkkyys/merkistä. rfsu:n testeissä ei tullut o+ ennen kuin se nousi tarpeeksi.
 
Tässä testaillut ovista kolmisen päivää jo, haamuhailuroita tullut. Mietin vain että olisikohan se silti jostain hcg hormonista kyse, neuvolassa sanottiin et km jälkeen raskaustesti voi näyttää plussaa viikon päästä vielä, mutta mun näytti tyhjää jo tiistaina/keskiviikkona. Vähän ymmällään että mikä tämä on, oisko se niin että' onestepit näyttävät tulevaa ovista paremmin kuin rfsun? onko muilla kokemuksia?

Mulla rfsu näytti koko aika aivan hailuraa ovistesteissä, ei toiminu. Vaihdoin onesteppeihin, ja jo alko viivaa näkyy!! Onestep näytti selkeää viivaa, joka päivittäin tummeni.

Ylempi eilinen, alempi tämän aamun.
luulin jo ylempää plussaksi?
 

Liitteet

  • IMG_2018-10-15_08-19-54.JPG
    IMG_2018-10-15_08-19-54.JPG
    440.5 KB · Katsottu: 204
Mulla rfsu näytti koko aika aivan hailuraa ovistesteissä, ei toiminu. Vaihdoin onesteppeihin, ja jo alko viivaa näkyy!! Onestep näytti selkeää viivaa, joka päivittäin tummeni.

Ylempi eilinen, alempi tämän aamun.
luulin jo ylempää plussaksi?
Näyttää plussalta molemmat :) mulla tosiaan rfsu:n liuskoilla tuli viime kierrossa ensin ke illalla keskivahva, to illalla hieman vahvempi ja pe oli ihan tyhjä taas. Ennen sitä kaikki oli tyhjiä, siksi ihmettelen one stepin hailuroita kokoajan :)
 
Täällä dpo 8. Vielä en ole testannut. Oireena muutaman päivän menkkatuntemukset ja pienet vihlonnat kohdussa. Tänä aamuna kevyesti huono-olo. Varmaan kuvittelua kaikki :D huomenna varmaan testaan ellen sitten jo tänään illalla sorru.
 
Täällä dpo 8. Vielä en ole testannut. Oireena muutaman päivän menkkatuntemukset ja pienet vihlonnat kohdussa. Tänä aamuna kevyesti huono-olo. Varmaan kuvittelua kaikki :D huomenna varmaan testaan ellen sitten jo tänään illalla sorru.
Ihanan kutkuttava aika tuo, mulla dpo 12 on eka päivä kun testaan. Ennen sitä en oikein usko että se näkyisi ja silloin heittää hukkaan testejä. Mutta jos on nopeasti nuoseva hormoni niin voihan se näkyä, varsinkin kun noita "tuloksia jopa 6pv ennen kuukautisia" testejä myydään :) ehkä mä sorrun sellaiseen tällä kierrolla!:grin
 
Minä olen ajatellut, että seuraavasaa yrityskierrossa (jos sitä siis tulee, en vielä tiedä, tuliko IVF:ssä yhtään hyvää alkiota) testaan joka päivä halvoilla PC-liuskoilla. Tuplapakkaus maksaa pari euroa, joten ei se yksi euro päivässä ole niin suuri menetys, ja sitten näkee, missä kohtaa nega muuttuu plussaksi. Esikoisesta näkyi hyvin jo pp10, ei mitään haamuja, vaan kunnon viiva. Mitään oireita minulla ei ollut.
 
Mulla näkyi esikoisesta tosi haaleesti dpo 10 ja dpo11 oli jo oikee haamu. Oisin varmaan sortunut jo testaan vieläkin aikaisemmin jos ois testejä kaapissa :D onneksi ei ole. Tää on ihana aikaa. Jokainen kuukausi saa jännittää että josko nyt!!
 
StellaMom mulla menny myös ihan ohi että sulla oli km tässä välissä :sad001 voimia
 
Okei ja ovatko nämä mikä merkki? itse tosiaan rfsu:n ovstesteillä en saanut vahvempaa viivaa ennen kuin ovis oli, ja nyt one stepin liuskoilla ne hailurat tulee helposti. Onko näissä joku herkkyysero? onestepillä lukee 20mlu muistaakseni.

Nää on onestepin 20. Tuo toinen testi oli apteekin 25.
 
Hei kaikki!

Täällä epätoivoista yritystä takana kohta kolme vuotta. Nyt ekaa kertaa menkat oikeesti myöhässä, kp 43/32 (+-3). Tein lauantaina kp41 clearbluen ja eka näytti mun silmään negalta. Sit myöhemmin päivällä oli pakko kurkata vielä testiä ja mukamas näin pystyviivan ilmestyneen.

Tämä ajatus tosin tämän palstan myötä häipynyt, ku ei vissiin toikaan oo mikään luottotesti. ☹️ No tänään sit menin ja purin testin ja pystyviiva näkyy edelleen, hailusti kylläkin. (en varmaan täl puhelimel saa ees kuvaa). Olisko sit vaan viivan paikka kumminki?
 
Hei kaikki!

Täällä epätoivoista yritystä takana kohta kolme vuotta. Nyt ekaa kertaa menkat oikeesti myöhässä, kp 43/32 (+-3). Tein lauantaina kp41 clearbluen ja eka näytti mun silmään negalta. Sit myöhemmin päivällä oli pakko kurkata vielä testiä ja mukamas näin pystyviivan ilmestyneen.

Tämä ajatus tosin tämän palstan myötä häipynyt, ku ei vissiin toikaan oo mikään luottotesti. ☹️ No tänään sit menin ja purin testin ja pystyviiva näkyy edelleen, hailusti kylläkin. (en varmaan täl puhelimel saa ees kuvaa). Olisko sit vaan viivan paikka kumminki?

Käy hakemassa apteekin oma tai joku "punaviivainen" testi. Nuo cb testit on kyllä vähän arveluttavia monella ollut. Ja mäkin olen testiajan jälkeen saanut jokaiseen väärän plussatuloksen. Oon ehkä kuutisen tuollaista tehnyt.
 
StellaMom mulla menny myös ihan ohi että sulla oli km tässä välissä :sad001 voimia
Joo se tuli vähän puskista, rv 5+4 aamulla alkoi vuoto ja kipu vain ilman isompia varoituksia, arvelen että kehitys ei ollut kovin voimakas (alhaiset hcg arvot) ja ihan hyvä että tapahtui noin aikaisessa vaiheessa. Ei ehtinyt kuin pari päivää nauttia raskaana olosta (se innostus, ei turvotus).
Hei kaikki!

Täällä epätoivoista yritystä takana kohta kolme vuotta. Nyt ekaa kertaa menkat oikeesti myöhässä, kp 43/32 (+-3). Tein lauantaina kp41 clearbluen ja eka näytti mun silmään negalta. Sit myöhemmin päivällä oli pakko kurkata vielä testiä ja mukamas näin pystyviivan ilmestyneen.

Tämä ajatus tosin tämän palstan myötä häipynyt, ku ei vissiin toikaan oo mikään luottotesti. ☹️ No tänään sit menin ja purin testin ja pystyviiva näkyy edelleen, hailusti kylläkin. (en varmaan täl puhelimel saa ees kuvaa). Olisko sit vaan viivan paikka kumminki?
Kuten joku sanoi, hailakka plussa on silti plussa, ehdottaisin että teet digin (niin mullekin sanottiin) niin saat varmempaa tulosta. Se viiva pitäisi vahvistua, mulla se ei vahvistunut ja tuli km aikaisessa vaiheessa. Mutta digi kyllä sanoo missä mennään. Sillä minä ainakin aion testailla sitten kun väriä tulee muihin testeihin!
 
Tilasin onestepin liuskoja ja ootan et posti tois ne. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja anoppi apteekissa töissä ni pakko tilata netistä. Kauheeta kidutusta tää silti on odotella pari päivää.


Ja pahoittelut Stella kesken menneestä. ☹️
 
Takaisin
Top