Plussa vai ei?

Hätäillessä testailin ovistestillä kun ei oo r testiä. Dpo10 nyt menossa. Onko muilla ollut näin tummia viivoja ovistestillä kierron lopulla?

Mulla kierron lopussa oli tuollainen viime kierrossa, enkä ollut raskaana:sad001
 

Liitteet

  • E864C281-8C6F-42F2-9B90-8E69455231DD.jpeg
    E864C281-8C6F-42F2-9B90-8E69455231DD.jpeg
    623.3 KB · Katsottu: 186
Mulla kierron lopussa oli tuollainen viime kierrossa, enkä ollut raskaana:sad001

Okei, no sulla ollut vielä tummempi viiva ku mulla. Ei se sitten tarkoita mitään. :sad001 outoa kyllä että miten se voi näyttää noin tummaa viivaa. Mulla ei oviksenkaan aikaan tuu juurikaan tuota tummempia viivoja.
Testailen kumminki huomenna r testillä.
 
Juu sain vielä räikeämmän "plussan" useampaankin tuollaiseen rfsu liuskaan, enkä raskaana ollut.
En luota ko. testeihin enää lainkaan, enkä suosittelisi kenellekkään :/

Varsinkaan kun itse rfsu:n kanta oli että näin voi vain käydä? Mun mielestä jos maksavana asiakkaana ostan raskaustestin, saadakseni mielenrauhan, etenkin kun puhutaan yli 99% varmudesta, ei se vaan voi mennä niin että on siinä viiva tai ei, niin sekään ei kerro mitään suuntaansa.
Kumma juttu että muilla merkeillä ei nyt ihan noin räikeitä "valeplussia" oo saanut aikaiseksi.
 
Miitu, toi rfsun asenne kieltämättä outo. :banghead:

Ei mun mielestä tämmönen asia oo "No hupsista, näit sattuu". Ei lääkäritkään leikkausvirheen jälkeen totee "oho hups" ja pääse pälkähästä. :bored:
 
Mua ihmetytti myös kovasti heidän asenne.
Ja eipä hirveästi lohduttanut, vaikka sainkin tuotehyvityksiä kun yhtä susia olivat.

Itse epäilen kyllä että voisi olla jokin tosi huono erä.. Sitähän he eivät voineet tietää ja kai sitäkin tutkitaan, kun useampi laittoi valitusta täältäkin.

Mietin vain että jos itsekin ehdin miehen kanssa ilostua ja sitten pettyä, niin entäpä joku kovin hartaasti vuosia plussaa odottanut? Sitten tulee tollasia.. :mad:
 
Toivottavasti olisi plussa. Minulla antoi vielä tummempia viivoja rfsu:n testeillä enkä sitten ollut raskaana... kannattaa testata uudelleen vaikka jollakin toisella merkillä:)

Juu oon kyllä tietoinen noista testeistä :) täällä meillä päin kaupassa ei oo oikein muuta kun noita testejä ja apteekki ei ollut enää auki :)
 
Minäki oon kuullut paljon huonoja kokemuksia noista rfsun testeistä. Harmi kyllä, ne on ainoita testejä mitä osa pienemmistä kaupoista myy.

Onko teillä kokemusta apteekin omasta herkästä testistä. Tein sellaisen äsken ja antoi haamuviivan/viivanpaikan testiajalla, livenä se näkyy ihan tihrustamattakin mutta kuvaan en saanut sitä näkyviin.

Edit. Lisäsin kuvan.
 

Liitteet

  • 20181016_140723.jpg
    20181016_140723.jpg
    907.6 KB · Katsottu: 278
Muokattu viimeksi:
Hei!
Mitä mieltä olette tästä? Testin tein "muuten vaan" ,ja luonnossa näkyy viiva vähän paremmin.
Vauvamme on nyt 10kk ja uusi raskaus ajankohtainen. Lopetin minipillerit elokuun lopulla, koska tiputteluvuotoa oli jatkuvasti. Syyskuussa vuosin yli puolet kuukaudesta, kroppa aivan sekaisin! Ultrassa olen käynyt syyskuun lopulla kipujen vuoksi. He sanoivat että joko ovulaatiokipuja tai kysta puhjennut. Ota siitäkin sitten selkoa...

Nyt emme ole käyttäneet mitään ehkäisyä, eli raskaus on mahdollinen. Kierrosta tosin ei ole mitään käryä,eli en tiedä yhtään mikä kp nyt olisi.. Viimeksi vuoto alkoi 29.9. Olisi varmaan pitänyt odotella et kierto tasantuu..

Olipa sekava kirjoitus. Mutta niin ovat myös ajatukseni... :D
 

Liitteet

  • IMG_20181016_135323.jpg
    IMG_20181016_135323.jpg
    383.9 KB · Katsottu: 289
Nana, oma kokemukseni on ollut "selkeät tulokset" apteekin herkällä testillä. Mitään ei näy, jos mitään ei oo :) Sulla siellä jotain haamuilee.
Miumaun kohdalla en vielä voi sanoa näkeväni häivettäkään, siis vielä :)
 
Ja sellanen uutinen multa, et menkat sieltä eilen alko kp43/32+-3 Eli clearbluessa ilm. näky viivan paikka. Tosin postissa tulossa lisää liuskoja eli varmuudeksi vielä testaan, kun niin ihmeellinen kierto oli. :shifty:
 
Minä taas nään miumaun testissä viivasen, mutten noihin luota niin suosittelen testailemaan jollakin muulla. :)

Voii, pahoittelut tädin saapumisesta Hedi :sad001
 
Kertokaas mielipiteenne tästä.. Dpo 9 ja RFSUn herkkä testi. Tiedän testien huonon maineen, luonnossa näen tuon viivan punertavana, kuvassa tietty näyttää lähinnä harmaalta.. Auttaaks tässä nyt muuta kuin odottelu :/

No mä taas en oo törmännyt herkässä testissä tuohon huonoon erään ja mulla nuo on aina ollut negoja tai sitten juuri aiheesta antanut viivaa. Ihan selvä haamuhan tuo on, toivotaan että olisi sitä itseään! :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1539748981.678960.jpg
tän aamun testit dpo 10. Ehkä joku kevyen kevyt viivanpaikka tuli molempiin. Toisessa oli selvemmin. Ei auta kuin odotella. Ei ainakaan vielä haamulaista :sad001
 
Takaisin
Top