Plussa vai ei?

Joo se tuli vähän puskista, rv 5+4 aamulla alkoi vuoto ja kipu vain ilman isompia varoituksia, arvelen että kehitys ei ollut kovin voimakas (alhaiset hcg arvot) ja ihan hyvä että tapahtui noin aikaisessa vaiheessa. Ei ehtinyt kuin pari päivää nauttia raskaana olosta (se innostus, ei turvotus).

Kuten joku sanoi, hailakka plussa on silti plussa, ehdottaisin että teet digin (niin mullekin sanottiin) niin saat varmempaa tulosta. Se viiva pitäisi vahvistua, mulla se ei vahvistunut ja tuli km aikaisessa vaiheessa. Mutta digi kyllä sanoo missä mennään. Sillä minä ainakin aion testailla sitten kun väriä tulee muihin testeihin!

Mulla oli vähän samanlainen tarina. Omien laskujen mukaan 6+4 ja ultrassa ei näkyny mitään. Siitä parin päivän päästä alko vuoto ja 6pvn päästä se oli sillä selvä. Fyysisesti helppo nakki
 
Mulla oli vähän samanlainen tarina. Omien laskujen mukaan 6+4 ja ultrassa ei näkyny mitään. Siitä parin päivän päästä alko vuoto ja 6pvn päästä se oli sillä selvä. Fyysisesti helppo nakki
En ehtinyt ultraan tai mitään, luulen että jos olisin koennut raskautta ennen, niin olisin ymmärtänyt ettei kaikki ollut ok, kun melkein 2 viikkoa kuukautisten lasketusta alusta ja testit hailakkaat vieläkin. Sillä tavalla helppo nakki koska kaikki tuli ulos, ja koska oli niin alussa niin ei paljon tarvinnut tulla ulos. Ja siinä aamulla verta pyyhkiessä niin tiesi kyllä mitä se oli, toivoi toki että oli väärässä mutta...Vuoto oli mulla 2 päivää ja turhua 1pv. ennen vuotoa tuli hieman rusehtavaa, jota uskoin olevan ihan normaalia.
 
Mulla tuli 3pv myös pientä tuhrua. Ajattelin myös ihan coolina et ei hätää, tää on normaalia.
Oli kyllä valtava shokki kun söpön pienen sykkeellä varustetun katkaravun sijaan... kohtu humisikin tyhjyyttään :sad001 :sad001
Ultra-ajan jälkeen seuraavana ilta kunnon vuoto sitten alkoi.

No, se on takana nyt ja toivon todella että ”keskenmenon taika” eli tämä myyttinen hedelmällisyyspiikki olisi nyt käsillä!! Dpo4
 
Mulla tuli 3pv myös pientä tuhrua. Ajattelin myös ihan coolina et ei hätää, tää on normaalia.
Oli kyllä valtava shokki kun söpön pienen sykkeellä varustetun katkaravun sijaan... kohtu humisikin tyhjyyttään :sad001 :sad001
Ultra-ajan jälkeen seuraavana ilta kunnon vuoto sitten alkoi.

No, se on takana nyt ja toivon todella että ”keskenmenon taika” eli tämä myyttinen hedelmällisyyspiikki olisi nyt käsillä!! Dpo4
Mikä on peruste siihen, että km jälkeen tärppäisi helpommin? :)
 
Jonkun foorumilaisen mukaan vartalo olisi vastaanottavaisempi ja kohdun limakalvot olisivat valmiiksi hieman myllätty jolloin pienellä munasolulla olisi helpompaa tarttua kiinni tarrasukillaan. Ja että ovulaatio olisi erityisen aktiivinen ja kaikki aivot, munasarjat jne. olisivat valmistautuneet tähän ensimmäisen heräteyrityksen jälkeen. :) Ehkä ihan loogistakin...
 
Jonkun foorumilaisen mukaan vartalo olisi vastaanottavaisempi ja kohdun limakalvot olisivat valmiiksi hieman myllätty jolloin pienellä munasolulla olisi helpompaa tarttua kiinni tarrasukillaan. Ja että ovulaatio olisi erityisen aktiivinen ja kaikki aivot, munasarjat jne. olisivat valmistautuneet tähän ensimmäisen heräteyrityksen jälkeen. :) Ehkä ihan loogistakin...

Tämä tosiaan kuulostaa loogiselta, näin varmaan onkin. :happy:
 
IMG_20181015_135733.jpg
Onkohan haamu vai näänkö harhoja
 
Selkeä on! Mutta olikos nämä niitä jotka antoi todella räikeitä viivanpaikkoja olematta plussia? Joku viisaampi osaa kertoa. Niistä oli aiemmin juttua.
 
Hätäillessä testailin ovistestillä kun ei oo r testiä. Dpo10 nyt menossa. Onko muilla ollut näin tummia viivoja ovistestillä kierron lopulla?
 

Liitteet

  • 20181016_091715.jpg
    20181016_091715.jpg
    583.1 KB · Katsottu: 199
Takaisin
Top