Plussa vai ei?

Korkkaan nyt ite tään .. Tässä tän aamuset one step 25 mlU/ml testit. Kuvassa jo kuivunu. Näinköhän noissa on väriä vai ei? Miulla on niin vahvat viivalasit et ei voi oikee luottaa omii silmii :D
 

Liitteet

  • 1435140430373.jpg
    1435140430373.jpg
    17 KB · Katsottu: 2,492
Hihi kiva ketju :P ens viikon loppupuolella testaan! Mä en kännykän näytöltä nää noissa testeissä mitään, pitää myöhemmin katsoa tietokoneelta. Ja eihän se haittaa ku muutenki otit ne testiajan ulkopuolelta? :wink toivottavasti plussa tulis!
Muoks. Siis muistaakseni sanoit toisessa ketjussa että otit testiajan ulkopuolella?
 
Ilmeisesti mullakin on vahvat viivalasit kun nään tooodella hailakan viivan :grin:rolleyes: en vaan osaa sanoa onko siinä väriä..
 
Ninni joo on otettu testiajan ulkopuolella .. Toosin nyt on EHKÄ dpo12 ni saattaa olla muutenki vähän aikasta testata :D

Millier, viivanpaikka noihin testeihin taitaa tulla aina.. Väristä en sit myöskään tiiä
 
Maltoinpa aamuun :D kun nyt kerran olin vaikka kuin pitkää pissimättä.. Nyt on kuva otettu testiajalla, tosin laitoin suoraan mustavalkoseks ku näkyy vähän ees paremmi. Tuleeko muuten se viivanpaikka näkyviin jo testiajalla vai vasta kun testi kuivuu? Ja tämä myös one step 25 mlU/ml
 

Liitteet

  • 1435170006060.jpg
    1435170006060.jpg
    22.3 KB · Katsottu: 2,205
Hei, tää onkin kiva ketju, kun itsekin kuulun näihin himotestaajiin :p ja testiin pitäs päästä pissimään joka käänteessä vaikka tiedän ettei se välttämättä mitään näytä :grin

mannikka en kyllä nää kun viivanpaikan tuossa viimesessä testissä, mitkä dpo:t sulla on menossa?
Ei muutakuin testiä lisää taas aamulla juu :)
 
Mannika en usko että viivanpaikka tulee näkyviin testiajalla, sitähän muuten luulis positiiviseks. :) mutta oon kuullu vaan huonoa nousta one stepeistä :S ehkä ihan hailura viiva näkyvissä :D
 
Äiti viiden, nyt on ehkä dpo 13, en oo ihan varma.. Toisaalta viimeekskin plussa näky vast dpo 16 :D

Samanlainen hailura tossa aamusessa on.. Eihän noita oikein voi uskoa ennenku tummenee. Mut kytätä pitää siltä :D
 
Ja se kuva, tämä taas testiajalla :p
 

Liitteet

  • 1435209976326.jpg
    1435209976326.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 1,996
Hei mannikka toi sun kuva on vähän sumee... saatko sitä selvemmäksi niin ehkä sieltä kurkkis viivaa :wideyed:
odotellaan odotellaan jos vaikka vahvistuu :happy:
 
Hmm. En oikeen saanu tuota muokattuu paremmaks. Jospa huomisen kuvasta tulis parempi :p
 
url]
No ei se mitään mannikka ootellaan huomiseen tummemmalla viivasella :wink

mäkin yritin liittää tänne liian aikaista testikuvaa mutta ei huolinut sitä ilmotti virheestä :mad:
joten en nyt sit tiiä miten saan ens.viikolla liitettyä tänne kuvaa????????
jos on sit mitää kuvattavaa... kun nyt on vasta dpo 4-5, sitten tuon touhuumisen kanssa oli vähän sitä ja tätä :oops: joten voi olla tyhjä kierros muutenkin.
 
Äiti viiden, oisko liian suuri kuva? Itse aina rajaan pienemmäks kuvan..
 
Mulla kans aina valittaa liian isosta kuvasta. Teen sitten silleen, että rajaan jo kännykän muokkauksella sen pienemmäksi ja lataan kuvan sitten koneelle. Sitten on onnistunut. :)
 
Mie oon ainakii rajannu puhelimen omal sovelluksel .. Kuvia ku kattoo ni valitaa muokkaa ja sit rajaa. Mut riippuu puhelimest :D
 
IMG_20150625_154017.jpg

Tein nyt sitten aikoinaan Huuto.netistä ostamani raskaustestin, mitä en ole päässyt ikinä kokeilemaan. Tein tuon nyt siis kokeilu mielessä vaan, että ei tule minkäänlaisia haamuja ym. Nythän ei siis mitään pidäkkään näkyä, koska on vasta Dpo 4. :) ja puhdas nega on! Eli tietää sitten kun oikea testaus aika on, että jos joku haamu näkyy, niin se on sitte plussa. :) mulla on nyt noita vielä 4 kpl.
 
Takaisin
Top