Plussa vai ei?

A, Rfsu ei oo luottamista kyllä, ollut monilla vääriä plussia nyt ja vaikka mitä.
Suosittelen myös pctä, liuskaa tai vaikkapa puikkoa, joka sama kuin apteekin oma :)
 
Taas herätellään toiveita..
 

Liitteet

  • 9658EC2E-90CC-41EF-B3AC-152635355D42.jpeg
    9658EC2E-90CC-41EF-B3AC-152635355D42.jpeg
    343 KB · Katsottu: 334
Kiitos naiset! Kyllä se viiva oli, tänään jo sellainen jota ei tarvinnut tihrustaa (vaikkei mies sitä nähnytkään, mutta se ehkä haluaa kieltää totuuden :rolleyes::hilarious:). Ehkä meille tulisi juhannukseksi kuudes murunen :love7

Ihanaa, kun täällä muitakin suurperheitä :)
 
Oiskohan se ovis tulossa nyt viimein vai kenties menossa, eilen en testannut ? :sad001 vaihdoin rfsut onesteppeihin, jo alko viivoja näkyy :)

Muoks; nyt siis kp 17/29-30

 
Mä olen jotain näkeväni A:lla.

Onhan suurperheellisiä täällä, tässä kuumeiluklubi -osiossa on suurperhekuumeilijat ja meillä on oikein plussa-aalto menossa!
 
2D89DF8A-C021-42E1-BF33-6BDB64D2C6F3.jpeg
2D89DF8A-C021-42E1-BF33-6BDB64D2C6F3.jpeg Sori todella huonolaatuinen kuva! Jo pidempään on kuumeiltu ilman tulosta, onko se plussa nyt sitten tässä?? Aika haalea kyllä on. Kahdessa aiemmassa raskaudessa viiva oli tosi vahva, mutta toisaalta nyt ei ole mitään hajua omasta kierrosta (imetän) eikä siis mahdollisen raskauden kestostakaan. Mutta, saako mielipiteitä, plussa vai ei??
 
View attachment 73139 View attachment 73139 Sori todella huonolaatuinen kuva! Jo pidempään on kuumeiltu ilman tulosta, onko se plussa nyt sitten tässä?? Aika haalea kyllä on. Kahdessa aiemmassa raskaudessa viiva oli tosi vahva, mutta toisaalta nyt ei ole mitään hajua omasta kierrosta (imetän) eikä siis mahdollisen raskauden kestostakaan. Mutta, saako mielipiteitä, plussa vai ei??
No selvä plussahan tuo on. 2 viivaa niin raskaana oot, vahvuudesta huolimatta.
 
Mulla on ollut "oireita" muutama päivä, mutta taitaa olla silkkaa toiveajattelua. Kierrosta ei tietoa, joten olen himotestannut muutaman päivän. Olin olevinaan näkevinäni jotain, mutta taisi olla pelkkä viivan paikka? Aika selkeä nega nyt kun katson valokuvasta.

003fc46250774040138eaa5dc58b8730
 
Tässä testaillut ovista kolmisen päivää jo, haamuhailuroita tullut. Mietin vain että olisikohan se silti jostain hcg hormonista kyse, neuvolassa sanottiin et km jälkeen raskaustesti voi näyttää plussaa viikon päästä vielä, mutta mun näytti tyhjää jo tiistaina/keskiviikkona. Vähän ymmällään että mikä tämä on, oisko se niin että' onestepit näyttävät tulevaa ovista paremmin kuin rfsun? onko muilla kokemuksia?
 
Siis ovistestiin haamut? Mulla tulee aina, missä vaiheessa kiertoa tahansa on ovistesteissä aina kaksi viivaa. :/
O+ on sitten räikeä ja selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva.
 
Tässä testaillut ovista kolmisen päivää jo, haamuhailuroita tullut. Mietin vain että olisikohan se silti jostain hcg hormonista kyse, neuvolassa sanottiin et km jälkeen raskaustesti voi näyttää plussaa viikon päästä vielä, mutta mun näytti tyhjää jo tiistaina/keskiviikkona. Vähän ymmällään että mikä tämä on, oisko se niin että' onestepit näyttävät tulevaa ovista paremmin kuin rfsun? onko muilla kokemuksia?

Tässä on esimerkki vähän epäherkemmällä ovistestillä. Saatan saada missä vaiheessa kiertoa vaan näinkin vahvat. Eikä se tarkoita mitään. Vasta ennen ovista menee reilusti punaisemmaksi kun kontrolliviiva tuo testiviiva. Tää on eiliseltä joten näyttää kuivuneena vähän tummemmalta mitä eilen illalla oli. Mutta on kumminkin vahvoja viivoja ihan satunnaisina päivinä. Eikä mulla ole pcota jota joku seuraavaksi ehdottaa. :)
 
Tässä vielä alkukierron testit. Tää vaan todistaa ettei noilla viivoilla oo mitään merkitystä ennen kuin yhtäkkiä se onkin supervahva jonka huomaa kyllä. Mulla siis näin.
3251341358fa5e9f4dd1734a4e4c4e0b
 
Takaisin
Top