Plussa vai ei?

Heippa!
Mitäs arvon leidit näette tässä kuvassa?
Dpo9-10. Apteekin herkkä testi. :nailbiting:

Tätä toista lasta on yritetty sata vuotta, nyt ensimmäinen Letrozol-kierto ja ovulaatio todistetusti tapahtunut.

Siellä on haamu kyllä. Mutta en löytänyt kuvaa nyt kolmesta omasta apteekin herkästä testistä joissa ollut vastaava viiva mutta ei ole ollut plussaa. Nyt kannattaa hakea kyllä joku muu testi varmistamaan plussa! Pc on varmaan hyvä tässä kohtaan. Toivottavasti sulla olisi noiden kanssa parempi onni ja toivon viivalle vahvistumista. :) Ja jos olisi nega niin reklaa menemään tuosta. Mullekkin korvasivat tuommoisen turhan tuloksen. Toivottavasti on plussa :)
 
Kiitos mielipiteistä!! :)

Oon tällänen hitsin himotestaaja, tässä uusin testi. Huikeat 6h jälkeen noiden aikaisempien testien. Toivottavasti ei ainakaan mikään virheellinen olisi.. :sorry:
 

Liitteet

  • 24A9BEFD-A48A-449E-A828-03F72A274C44.jpeg
    24A9BEFD-A48A-449E-A828-03F72A274C44.jpeg
    826.1 KB · Katsottu: 344
Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Aamulla tehty ja itse näen siinä todella haalean punertavan viivan, mutta alkaa tuntua että on niin vahvat viivalasit nyt päässä että näkisin viivan vaikka valkoisella paperilla jos kovasti yrittäisin :grin
 

Liitteet

  • IMG_20181009_124439.jpg
    IMG_20181009_124439.jpg
    958.6 KB · Katsottu: 335
Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Aamulla tehty ja itse näen siinä todella haalean punertavan viivan, mutta alkaa tuntua että on niin vahvat viivalasit nyt päässä että näkisin viivan vaikka valkoisella paperilla jos kovasti yrittäisin :grin
Jotain punertavaa näen kyllä, mutta pitää varmaan odottaa ja testaa parin päivän päästä uudestaan. Jospa silloin on jo näyttävämpi!
 
Kiitos mielipiteistä!! :)

Oon tällänen hitsin himotestaaja, tässä uusin testi. Huikeat 6h jälkeen noiden aikaisempien testien. Toivottavasti ei ainakaan mikään virheellinen olisi.. :sorry:

Selvä plussa on, onnea! :happy:
 
Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Aamulla tehty ja itse näen siinä todella haalean punertavan viivan, mutta alkaa tuntua että on niin vahvat viivalasit nyt päässä että näkisin viivan vaikka valkoisella paperilla jos kovasti yrittäisin :grin

Minä en valitettavasti näe, ainenkaan näin puhelimella :eek:
Ja itse RFSU liuskoihin jos millaisia viivoja saaneena en uskaltaisi edes luottaa. Tietysti toisilla nuokin toimivat varmasti.
Ehkä uusi testi, päivän tai parin päästä? :)
 
Pc näytti vajaa 3h pidätyksellä haamua, silmin näkee mut kuvaan vaikea saada. Ehkä väriä mukana. Ei auta ku odottaa miten käy.
 
BellaMama, Molemmissa testeissä kyllä näkyy viivaa. Vahvistumisia! :)
 
Takaisin
Top