Plussa vai ei?

Onnittelut LaraS! :happy:

Joo miten tuo oikea oppisesti menee? Hetki aikaa kun on ovisjuttuja miettinyt ja aivot on tätä nykyä puuroa.. Eli kun o testi näyttää +, niin dpo -1, seuraava dpo 0 ja sitten dpo 1 jne. Niinkö? :grin
 
Antaako pc näin vahvaa viivanpaikkaa? Tuli testiajalla. Kaks pv sitten testattu... klipsit on...
 

Liitteet

  • Screenshot_2018-05-16-20-48-51.png
    Screenshot_2018-05-16-20-48-51.png
    765 KB · Katsottu: 394
Antaako pc näin vahvaa viivanpaikkaa? Tuli testiajalla. Kaks pv sitten testattu... klipsit on...
Kyllä mä ainaski nään 2 viivaa, vaikka toinen niistä onkin tosi haamulainen. Millon testaat uusiks? Jos 2 päivää sit testattu niin huomenna pitäis olla jo vahvempi. :)
 
Klipsit? Siis sterilointi? En ole juuri tuota merkkiä käyttänyt, mutta minusta tuo ei vielä tarkoita mitään. Toki testaisin uudestaan parin päivän kuluttua. Onko tuo kuva muuten otettu 2 päivää sitten vai onko tuo testi kaksi päivää vanha?
 
Eikös tyyliin kohdun poisto tai ilman seksiä eläminen oo ainoita 100% varmoja ”ehkäisyjä”, onhan noita juttuja maailma täynnä että steri epäonnistunut miehellä tai naisella.
 
Eikös tyyliin kohdun poisto tai ilman seksiä eläminen oo ainoita 100% varmoja ”ehkäisyjä”, onhan noita juttuja maailma täynnä että steri epäonnistunut miehellä tai naisella.
Tottakai, enhän väittänytkään ettei plussa voi olla mitenkään mahdollinen. Sanoin vaan että on epätodennäköistä että plussa olis jos viiva ei edes punerra ja on klipsit. Testaamalla uudestaan asia selviää, tsemppiä :)
 
Mulla on työkaveri joka steriloitiin ja kyllä vaan tuli raskaaksi. Epäili menopaussia kun oireet iski ja oli aikas shokki että olikin raskaana, kun senhän ei mitenkään pitäisi olla mahdollista. Joten eipä taida sellaista 100% keinoa olla olemassakaan, paitsi selibaatti.
 
Mulla on työkaveri joka steriloitiin ja kyllä vaan tuli raskaaksi. Epäili menopaussia kun oireet iski ja oli aikas shokki että olikin raskaana, kun senhän ei mitenkään pitäisi olla mahdollista. Joten eipä taida sellaista 100% keinoa olla olemassakaan, paitsi selibaatti.
No jos poistetaan kohtu ja munasarjat niin veikkaan että se on kyllä aikalailla pitävä :) mutta ethän sitä tarkoittanutkaan.
Mahtoi kyllä varmaan sydän hypätä kurkkuun kun sai tietää raskaudesta! Mä oon ite aina saanu tietää super ajoissa. Nyt menossa 30+1 ja sain tietää 10-11 dpo. Tosin arvasin jo raskautumisen 3-5 dpo!
 
No jos poistetaan kohtu ja munasarjat niin veikkaan että se on kyllä aikalailla pitävä :) mutta ethän sitä tarkoittanutkaan.
Mahtoi kyllä varmaan sydän hypätä kurkkuun kun sai tietää raskaudesta! Mä oon ite aina saanu tietää super ajoissa. Nyt menossa 30+1 ja sain tietää 10-11 dpo. Tosin arvasin jo raskautumisen 3-5 dpo!

Juu en tarkoittanut sitä :D Vähän huonosti muotoilin kun kiireessä kirjoitin.
Ja oli varmasti shokki, kuten kuvailikin..Nyt eläkepäivät häämöttää ja hänellä huollettavana vielä teini-ikäinen. :facepalm:

Viima, Mistä oireista arvasit, vai oliko vain tunne? :rolleyes:
Itse oon myös suht ajoissa saanut, esikoisesta dpo 8 ja kuopuksesta taisi olla samoihin aikoihin. Tosin oon aina ollut malttamaton testailija ja aloittanut testailutkin jo tooosi ajoissa. :shy: Mutta kyllä se tunne on ollut että nyt on tärppi käynyt!
 
Juu en tarkoittanut sitä :D Vähän huonosti muotoilin kun kiireessä kirjoitin.
Ja oli varmasti shokki, kuten kuvailikin..Nyt eläkepäivät häämöttää ja hänellä huollettavana vielä teini-ikäinen. :facepalm:

Viima, Mistä oireista arvasit, vai oliko vain tunne? :rolleyes:
Itse oon myös suht ajoissa saanut, esikoisesta dpo 8 ja kuopuksesta taisi olla samoihin aikoihin. Tosin oon aina ollut malttamaton testailija ja aloittanut testailutkin jo tooosi ajoissa. :shy: Mutta kyllä se tunne on ollut että nyt on tärppi käynyt!
Mulla tuli joku dpo 3 paineen tunne alavatsalle, mikä on ollu kaikissa 8 raskaudessa eka oire, tokana tuli kipeytyneet rinnat :)
 
Joten eipä taida sellaista 100% keinoa olla olemassakaan sanoi:
Ei se selibaattikaan raskautta ehkäise!
Nimimerkillä kolme vuotta ilman minkäänlaista seksiä ja silti 1v 9kk poika! :laughing021

No joo, mulla kuitenkin suunniteltu raskaus eli erilainen tilanne! :)
 
View attachment 69183 Ja tällaista haamua/viivanpaikkaa pc:llä tänne tänään. Dpo 8-10 eli tapani mukaan olen aikaisessa:rolleyes: Mä en ole niin hirveesti pc:tä käyttänyt, enkä muista, oonko saanu siihen näin näkyviä viivanpaikkoja aikasemmin.
Mä en ole koskaan saanut pc:lla viivanpaikkaa!
Toki muistan lukeneeni, että jotkut olisio_O
Sormet ristissä, jospa sieltä viiva pian paukahtaisi:Heartred :nailbiting:
 
Takaisin
Top