Plussa vai ei?

Unicorn hyvinkin vielä plussaksi ennättää muuttua! :rolleyes: Eikös noi first responset oo ainakin olevinaan herkempiä ku pc?
(Mulla oli dpo13 nega ja dpo15 eka pc hailukainen)
 
täällä pc nega x) tais olla taas väärä hälytys.

Ei pc varmasti vielä näyttäiskään jos on haamulainen first responsella. Mulla kesti pitkään ennen kuin pc näytti, joten eipä heitetä pyyhettä kehään vielä. :wink
 
LaraS ja Miitu, joo toi fr on 6miu ja pc 25. Täällä vaan joku sanoi pc näyttäneen plussaa samalla kun veritesti näytti hcg4. :) mutta tokihan toi voi vielä plussaksi muuttua. Itsellä vain niin skeptinen olo kaikesta kun nyt starttasi juuri toinen yritysvuosi :)
 
LaraS ja Miitu, joo toi fr on 6miu ja pc 25. Täällä vaan joku sanoi pc näyttäneen plussaa samalla kun veritesti näytti hcg4. :) mutta tokihan toi voi vielä plussaksi muuttua. Itsellä vain niin skeptinen olo kaikesta kun nyt starttasi juuri toinen yritysvuosi :)
No ompa outoa, mulla yhdessä raskaudessa hcg verestä 24 ja pc näytti niin vaaleaa hailuraa että. Nyt tässä raskaudessa mulla vissiin alkio kiinnittyi nopeasti ja hcg tuplaantui rajusti alussa. Sain selvän plussan 12 päivää yhdynnästä ja hcg oli 1444 4+3 :)
 
Mulla oli kans tänään pc ihan nega ja dpo jotain 9-11. Vähän on kyllä fiilis, että tänään on vasta dpo 9 tai 10, joten vielähän toi voi muuttua:rolleyes: Keskenmenneessä sain ekan haamun vasta dpo 11. Ja jos ei plussaa nyt tuu, laitan tän alhaisen ferritiinin piikkiin, joka oli vain 16. Vaikka oonkin nyt vedellyt rautaa kaksin käsin, niin tuskin se arvo on kahdessa viikossa vielä hirveesti korjaantunut.
 
Tämä on ensimmäinen edes hieman haamua muistuttava minulla reilun vuoden tjottailua jälkeen, nyt menossa kp 27/~27, tikutettu muutaman tunnin pidätyksellä. Oon kyllä nyt niin jännän äärellä, kuvaan kun tuota haamun esiastetta yritin saada tallentumaan, se katosi, mutta kun paljaalla silmällä tikkua katsoo niin siinä se vaan näkyy. Huomenna en vielä aamupissaan toista jäljellä olevaa tikkua käytä, ylihuomenna sitten uusi kokeilu...
 

Liitteet

  • IMG_20180521_165501.jpg
    IMG_20180521_165501.jpg
    472.4 KB · Katsottu: 356
Tämä on ensimmäinen edes hieman haamua muistuttava minulla reilun vuoden tjottailua jälkeen, nyt menossa kp 27/~27, tikutettu muutaman tunnin pidätyksellä. Oon kyllä nyt niin jännän äärellä, kuvaan kun tuota haamun esiastetta yritin saada tallentumaan, se katosi, mutta kun paljaalla silmällä tikkua katsoo niin siinä se vaan näkyy. Huomenna en vielä aamupissaan toista jäljellä olevaa tikkua käytä, ylihuomenna sitten uusi kokeilu...
No kyllähän siellä pilkistää:nailbiting::rolleyes:
 
Mulla oli toissapäivänä pc kuvan mukainen, ei mikään leffaviiva vielä, vaikka hcg verestä oli 225 tjsp. Luulen, että tuo 25mlu on ihan minimi, millä alkaa viiva erottua ja tummempi vaatii jo paljon enemmän hormonia. Toki virtsaan ei erity se koko määrä varmaankaan, että virtsan pitoisuudet on paljon matalampia :grin
(Jossain kiinatestin 10mlu ilmoituksessa olikin, että haalea viiva näkyy hcg10 kohdalla ja viivan tummuessa myös hormonit nousee. Muutoinhan noilla liuska valmistajilla ei oo mitään muuta "lupausta", ku että haaleakin viiva on plussa).
 

Liitteet

  • IMG_20180519_065406.jpg
    IMG_20180519_065406.jpg
    909 KB · Katsottu: 434
76e5cc601d43357332310bcec2925cb4

Mie tätä varmaan aiemmin spämmäsin.. tässä syksyn kemiallisen viiva, pari h myöhemmin verikokeessa hcg 6. Kuvassa on vähän hailu viiva, mut livenä oli selvästi punanen.

Kyllähän tulokseen vaikuttaa aika paljon pissan vahvuus ja kuinka nopee verestä hcg siirtyy pissaan..
 
Minäkin ymmärrän hyvin miksi olet varautunut Unicorn. Ja olisi jo teidän vuoro :Heartred

Jos jotain oon näistä foorumeista oppinut niin se mitä toiselle on tapahtunut, ei kerro kyllä yhtikäs mitään omasta tilanteesta.
 
Aijaa en tiiä, jostain syystä vaikka samalla tavalla lisää niin kuvat tulevat eri tavalla :/ Tää sovellus ei oo oikein toimiva. Ja nuo on siis maaliskuulta nuo kuvat, menossa jo rv 16 :) Ekat plussat oli vaan toooooosi haaleita ja niitä yritin näyttää, pregcheck siis itellä näytti jo dpo 8 haaleista haaleimman plussan, mutta vasta päiväpissasta, aamulla ei ollut mitään vaikka oli yön yli vahva pissa! :/
 
Takaisin
Top