Plussa vai ei?

Luotan itse Pc melko paljon! Mutta omalla kohdalla on joskus antanut viivanpaikkaa (toisaalta se on ollut selkeä väritön) Nuo pc liuskat muuttuivat mun mielestä joskus ja muutama muukin taisi sanoa näin. :bored:
 
98b524956807730fd13c2b9a942dacaf

Tänään tämmöinen.
 
Onko kellään kokemuksia näistä first responce -testeistä? :)

Joskus aiemminkin näitä tein vuosi sitten ja jotain näytti seuraavana päivänä kuivuttuaan.. en sitten uskaltanut enää ostaa.. mutta nyt jotenkin huvikseni ostin, ja näkyy heti kastettua haaleaa ja nyt vähän myöhemmin tällasta :

ImageUploadedByVau Foorumi1526828956.524464.jpg


Ylempi eilen, alempi tänään.
 
Unicorn pari kertaa olen käyttänyt First Responsea. En muista miten se on aiemmin näyttänyt, mutta ainakin viimeksi (2x) siihen tuli roskishaamut. Varsinkin alapuolelta katsottuna. Ei kuitenkaan testiajalla mielestäni. Tuo tämänpäiväinen näyttää minusta voimakkaammalta kuin eilinen. Mikä dpo? Aiotko testata myös huomenna?

Muoks toisaalla kirjoititkin että dpo 7 vasta joten ihan hyvältä näyttää tässä vaiheessa :-) Muuten minä epäilen oireista että minulla saattoi olla viime kierrossa erittäin varhainen kemiallinen keskenmeno, joten saattoi ne FR:n haamuviivat liittyä siihenkin.
 
Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemuksia näistä first responce -testeistä? :)

Joskus aiemminkin näitä tein vuosi sitten ja jotain näytti seuraavana päivänä kuivuttuaan.. en sitten uskaltanut enää ostaa.. mutta nyt jotenkin huvikseni ostin, ja näkyy heti kastettua haaleaa ja nyt vähän myöhemmin tällasta :

View attachment 69202

Ylempi eilen, alempi tänään.
Nyt pc kehiin, odotan innolla!!:rolleyes:
 
Käympäs huomenna pc :)
Dpo7 vasta tänään :D olin vähän malttamaton kun on ollut niin selviä oireita x)
Ihan huippua!! Huomista testiä innolla odotellaan :D
Mäkin plussasin dpo8 ;D haaleasti,mutta anyway!

Täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä, että nyt teidän vuoro:Heartred
 
Unicorn, Munkin silmiin aivan selvästi näkyy!! :Heartred Oioi :happy:

Noista First Responseista muinoin luin että joskus saattavat antaa viivanpaikkaa, mutta niissä se on helppo tsekkaa kun katsoo lamppua vasten. Eli viivanpaikka sit on oikeasti "läpinäkyvä".
Tuossa kyllä näkyy ihan haamulainen tänne asti. :wink
 
Unicorn, Munkin silmiin aivan selvästi näkyy!! :Heartred Oioi :happy:

Noista First Responseista muinoin luin että joskus saattavat antaa viivanpaikkaa, mutta niissä se on helppo tsekkaa kun katsoo lamppua vasten. Eli viivanpaikka sit on oikeasti "läpinäkyvä".
Tuossa kyllä näkyy ihan haamulainen tänne asti. :wink
Voih, muistan kun jännäilin ja tihrustin testejä aina lampun kanssa :rolleyes:
Oli kyllä kätevä keino tarkistaa oliko viivanpaikka vai ei!
 
Takaisin
Top