Plussa vai ei?

Minä tein uuden testin (pregcheck), se oli nega, ei edes livenä ole viivaa erotettavissa. Oottelen vielä viralliseen testipäivään maanantaihin ja teen vielä yhden testin mutta eiköhän tää ollut tässä.
 
047b8ba5e02a9b52ef5d47ff26e66874
ylempi eilinen ja alempi tältä päivältä. Kai sitä sitten täytyt uskoa.
Edit vas. Tänään ja oik. Eilinen
 
Muokattu viimeksi:
Ei tullu avattua koteloa, koska miehen kaveri oli meillä ja tein testiä vähän salaa. No, huomenna viimeistään uusi testi, ei malta olla testailemattakaan :shy: pari viikkodigiäkin on.. mut ehkä sitten muutaman pv päästä tohtii, ellei ala menkat :bag:
 
No testien jälkeen alkoi tuhruttelua :bag: toivon silti, et olis vielä kiinnittymisoireita :smiley-angelic001 sellainen repäisykipu tuntui tossa, kun säpsähdin kaapista tippuvaa kippoa. Voi enteillä toki menkkojakin. Ei voi ku ootella miten tällä kertaa käy. :oops:
 
LaraS, Sitten jos hanat aukeaa.. On niin yleistä tuo tuhruttelu etenkin kun sulla ois juuri menkkojen aika. Pidetään täällä peukkuja!!
Muistan itse kuopuksesta että mulla alkoi aivan jäätävät menkkajomot kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Ajattelin ettei sellaisia kipuja voi olla ilman että menee kesken, mutta kaikki meni hyvin lopulta.
 
Yritän suhtautua silleen, et raskaana kunnes toisin todetaan. :shy:
Jalkeilla ollessa mullakin aika voimakkaat menkkaolot, levossa ei oikeestaan ollenkaan. Eikä vuoto oo lisääntynyt.
Päivän kolmaskin, ns. "herkkä" (ja katin karvat) onestep näyttää haamua.
 
Katjusha Kiitos :) ja joo, siksi teinkin viel sellasen "herkän" et jos siinä näkyy niin plussaksi se on tulkittava :grin toki luotan pc-liuskaan enemmän :rolleyes:
 
Pc ei kyllä mun mielestä turhia anna, eli se on kyllä luotettava. :)
(Terveisin sen miljoona testiä tehneenä)
 
Takaisin
Top