Pk-seutulaisten treffit

En oo taas hetkeen käyny lukemassa foorumia, mutta huomasin, että tännekin taitaa jo melkein kaikki saaneet oman pienen syliin? ♥️
 
Totta, taitaa jo melkein kaikilla olla vauvat syntyneet! Jahka itse kukin on ehtinyt vähän toipumaan ja aloittelemaan vauva-arkea, voisi taas treffata? Vaikka joskus elokuun puolivälin jälkeen?
 
Joo, se olis kyllä kiva! Meilläkin on vielä vähän opettelua tän uuden pienen kanssa, mutta joskus loppukuusta vois olla hyvä.
 
Loppukuu vois olla hyvä. Siinä vaiheesa pystyy jo paremmin irrottautumaan ja meillä koululaisten arki on myös alkanut jo rullaamaan jotenkin.
 
Meillä ei ole mitään rajoituksia ton päivän suhteen, joten eiköhän joku muu päivä löydy kun ma tai to ☺️
 
Meillä ei ole mitään rajoituksia ton päivän suhteen, joten eiköhän joku muu päivä löydy kun ma tai to ☺️
Eli sovitaanko sit vaan joku päivä vaikka parin viikon päähän?
Olisko vaikka viikolla 34 hyvä?
Esimerkiksi 24.8.? Muitakin saa ehdottaa.
 
24.8. sopis ainakin mulle hyvin! 25-28.8 oon reissussa, joten preferoisin juurikin tuota ma-ke väliä. :)
 
Mä en usko, että tuun vielä 24.8. Ehkä sitten seuraavalla kerralla kun vauva on isompi :)
 
Hitsi meillä on neuvola 24.8 klo 14. En tiiä onko sitten liikaa ohjelmaa näin pienelle nopealla aikataululla jos tultaisiin ennen sitä tapaamiseen. Vaikeita juttuja...
 
Hitsi meillä on neuvola 24.8 klo 14. En tiiä onko sitten liikaa ohjelmaa näin pienelle nopealla aikataululla jos tultaisiin ennen sitä tapaamiseen. Vaikeita juttuja...
Niin ne on vaikeita arvioida ja tuntuu, että usein myös aika päiväkohtaisia! Joinain päivinä useampikin meno ok, mutta välil tuntuu ettei pääse kotoa niin mihinkää!
 
Onko meillä treffit? Ja jos on niin monelta ja missä? Ei oo taidettu vielä sopia.
 
Joo treffataan ihmeessä! Mulla ei ole niin väliä kellonajasta. Olisko taas joku sama kuin aiemminkin, esim klo 11 tai 12? Jos on monta vaunuilijaa, niin oisko se Sanomatalon kahvila tilavin? Vai onko jossain muualla muita tilavia? Tunnen harmillisen huonosti keskustan kahviloita...
 
Oisko se sit Sanomatalon kahvila. Klo 12 vois toimia, ainakin mulle, JOS meidän koululainen suostuu tulemaan tyhjään kotiin... eiköhän.
 
Meidän vauvat täyttää muuten Auris huomenna jo kuukauden! Sen kunniaksi meinaan ostaa kahvilassa jonkun herkun. :)
 
Takaisin
Top