Pk-seutulaisten treffit

elsiina

Jostain jotain jo tietävä
Kyselin jo tuolla pk-seutulaisten keskustelussa, mutta aloitin uuden keskustelun, kun en tiedä lukeeko moni tuota. Ja onko suuri osa jo siirtynyt toiselle puolelle? Mutta onko siis pk-seutulaisilla treffisuunnitelmia? Haluisin mielellään mukaan heti alkuun. Edellisen odotuksen kanssa kävi niin, etten alkuun päässyt treffeille ja myöhemmin en enää raaskinut lähteä jo muodostuneeseen ryhmään, joten en nähnyt koskaan ketään ryhmäläistä.
 
Ois kyllä kiva treffata :) olin viikko sitten tän foorumin yleisen puolen pk-seudun mammojen tapaamisessa ja oli kyl kiva! Mut ois kiva tavata muita äitejä keil on laskettu samassa kuussa. Mä oon siis mukana tapaamisessa :)
 
Ste
Ois kyllä kiva treffata :) olin viikko sitten tän foorumin yleisen puolen pk-seudun mammojen tapaamisessa ja oli kyl kiva! Mut ois kiva tavata muita äitejä keil on laskettu samassa kuussa. Mä oon siis mukana tapaamisessa :)

Missä sellainen keskustelu on? Siis onko tän vuoden odottajia kuitenkin vai ihan yleisesti kaikkia pk-seudun mammoja?

Mä en tiedä tosiaan onko toisella puolella enempi keskusteluja ja sovittukin ehkä jotain jo?

Olisin valmis järjestää treffit vaikka meillä, mutta meillä muutto parin viikon päästä eli olisi maaliskuun alkupuolella sitten :) Asutaan aika hyvien liikenneyhteyksien päässä Helsingissä.
 
No huomasin sen keskustelun, kun menin listaukseen, missä näkyi kaikki tän vuoden laskettujen aikojen ryhmät. Se on joku pk-seudun vauvat 2016. Ja ovat siis tän vuoden odottajia.

Mut vois mennä vaikka johonkin kahvilaan? Kampin Johto cafe tuntuu olevan suosittu :)
 
Moikka! Mie oon kans mukana mahdollisuuksien mukaan, jos treffejä järjestetään ☺️. Ei oo hirveesti muita odottajia tai lapsellisia kavereita Helsingistä.
 
Ja oon ite salaisella puolella myös ja siellä ei oo ainakaan vielä suunniteltu treffejä.
 
Millaista ajankohtaa ootte ajatellu? Nyt vaikka aluksi, mikä kuukausi olisi hyvä? ☺️
 
Mäkin oon mukana. Mä oon töissä päivisin ja illat menee lasten iltapuuhissa, joten viikonloput olisi parhaita. Esim. joku la tai su maaliskuussa? :)
 
Mulle käy oikeastaan kaikenlaiset ajankohdat. Tosin päivisin ainakin on nuo 2v ja 4v muksut mukana, joten paikan olisi oltava sellainen, jossa heille virikkeitä tai mä en pysty kenenkään kanssa seurustelee :wink Olisko maalis-huhtiku? Meinasin ru:n ohimenoa ehdottaa, mutta itsellä se on esim. vasta 15.3..
 
Mäkin mielelläni odottelisin RUn ensin. Ja mulle kävis viikonloppuisin tai sit arki-iltaisin.
 
Mä taidan olla viimesimpiä ru:ssa, joten menis sitten maaliskuun loppupuolelle. Sinne osuu pääsiäinen. Eli olisiko sitten huhtikuun pari ekaa viikkoa ok? Millaisia kokoonpanoja olisi tulossa, jos tiloja suunnittelee? Että tulisiko monellakin isosisaruksia mukaan, joille tarvitaan aktiviteettia tai, jos ei, niin ehkä jokin kahvilakin käy?
 
Huhtikuu hyvä, pääsiäisenä ollaan reissussa. Tosin siinäkin on synttäreitä mulla tiedossa, mutta eipä kaikki kuitenkaan pääse, eli ei voi mitään, jos osuu päällekkäin.
Luultavasti tulisin yksin, mutta jos muilla lapsia ja paikka sen mukainen, niin sitten voisi ottaa 2 ja 4-vuotiaat mukaan. :)
 
Jospa teen uuden keskustelun, johon voi kommentoida paikkoja ja tuleeko lapsia mukaan? Ja olisko doodle-kysely ok?
 
Onko fiksumpaa laittaa salaisen puolelle suunnitelmaat? Täältä nää pääsee jokainen lukemaan. Toisaalta, jossei kaikki ole jo salaisella puolella tai sinne tulossakaan, niin karsii heidän mahdollisuudet osallistua.
 
Takaisin
Top