Pk-seutulaisten treffit

Meillä on viikonloppuisin monesti menoja, eli ei mielellään pe-su. Maanantaisin meillä on muskari ja tiistaisin seurakunnan kerho. Keskiviikkoisin ja torstaisin ei oo mitään säännöllisiä menoja, joten mieluiten jompikumpi niistä. :) Mut ei syyslomaviikolla. Tulipas paljon ehtoja. :D
 
Joo nyt tuli kyllä vähän viime tinkaan sovittua. Yritetään sopia seuraava ajankohta jo hyvissä ajoin! Haluatteko Annnika ja SportMom ehdottaa vaikka jotain teille sopivia ajankohtia?
Näyttäis siltä, että me päästäis kuitenkin tänään ☺️
 
Oliko teillä jo jotain puhetta seuraavasta tapaamisesta? :)
 
Mäkin varmaan pääsisin sillon, jos aika ja paikka on järkevä. :)
 
Ehdottakaa jotakin hyvää paikkaa, mulle käy lähes kaikki, kun pääsen autolla tai julkisilla. Aika moni kuitenkin taitaa liikkua vain julkisilla.
 
Mä ehdotan itiksen espresso housea. Se on todella iso, mahtuu hyvin monet vaunut ja äidit ja sinne pääsee hyvin julkisilla.
 
Jos me nähdään Itiksessä, niin käviskö joskus iltapäivällä, esim. klo 14? Mä oon menossa kaverin kans keskustaan syömään klo 17 ja menisin mielellään suoraan Itiksestä, kun me asutaan länsi-Helsingissä ja täältä on aika pitkästi matkaa Itikseen.
 
Mullekin pitäis sopia, vähän isommista lapsista kiinni pääsenkö tulemaan, kun mies töissä. Yritän kuitenkin.
 
Mä en todennäköisesti pääse tuolloin perjantaina kun oon menossa miehen vanhemmille viikonlopuksi hoitoon :) , mut ens kerralla sitten taas!
 
Oletteko huomanneet, että samana päivänä olis Itiksen kirjastossa lorutuokio vauvoille, tosin jo 10.30
 
Moi! Mul on sittenki vähä auki toi huominen. Hoidan aamupäivällä siskon lapset jotka korvstulehduksessa ja riippuen siitä mihin aikaan sisko pääsee töistä niin pääsen tulemaan. Pyrin siis tulemaan huomenna, mutta jos en ehdi niin nähdään seuraavalla kerralla :)
 
Takaisin
Top