Pk-seutulaisten treffit

Oliko vielä puhetta seuraavista treffeistä? :)
 
Ei ollut vielä muuta kuin että treffataan. :) Saa ehdotella ajankohtaa!
Sitä puhuttiin myös että joskus vois myös treffata jonkun kotonakin, se voisi olla mukavan leppoisaa näiden pienten vauvojen kanssa.
 
Hyvä idea! Meillä on aika tilava (95 neliöö) kerrostaloasunto ja mielelläni otan vieraita vastaan :) Tänne pääsee Kampista metrolla 10 minuutissa, joten matka ois helppo monelle julkisillakin tulevalle.

Mä voisin treffata periaatteessa milloin vaan. Meillä on huomenna lääkärineuvola, mut sitten ei ole mitään sovittua loppuviikolle eikä seuraavallekaan..
 
Meillä on torstaina 1.9 lääkärineuvola, ja ens maanantaina on menoa, mutta muut arkipäivät tyhjää täynnä. :)
 
Mulla on ens viikon kalenteri ihan tyhjä eli kävis mikä päivä vaan :)
 
Mikäs päivä sovitaan? Käviskö vaikka keskiviikko? Aamupäivä /lounasaika / iltapäivä? Olis kyllä tosi mukava jos voitaisiin nähdä sun luona Magnolia! Voitaisiin vaikka nyyttäriperiaatteella tuoda jotain helppoa syötävää mukana. :)
 
Keskiviikko sopisi oikein hyvin minun puolestani esimerkiksi jo aamupäivästä :) ja mahtava juttu jos Magnolia sinun luonasi voisi olla :) nyytterit myös hyvä idea!
 
Joo mun pitää varmistaa eka ettei mies oo silloin kotona kun tekee välillä etäpäiviä! Mullekin sopii ke muuten. Jos mies sattuisi olemaan kotosalla, tehdäänkö joku back up plan?
 
Onko Magnolia teillä jo selvinnyt miehen etätyöt, nähdäänkö teillä vai jossain muualla?
 
Meillä oli hulinaa viikonloppuna sunnuntain ristiäisten takia niin en muistanut vastailla tänne. Meillä sopii kyllä! Tai sopii lounas muuallakin. Kaiki käy :) jos ollaan täällä niin mielellään klo 12 tai sen jälkeen.

Mites tehdään?
 
Mulle pitäis kans sopia huominen. Jos ollaan Magnolia teillä, niin mihin laitat osoitteen? Ei varmaan kannata laittaa tähän julkisen puolen keskusteluun..
 
Kiva jos onnistuu! :) Sovittaisko vaikka sitten klo 12? Tehdäänkö yhdessä vaikka joku ruokaisa salaatti lounaaksi tms niin että jokainen tuo jotain aineksia mukanaan? Onko erityisruokavalioita?
 
12 sopii puolestani ja salaatti on hyvä idea :) voin tuoda perustarvikkeita kuten kurkkua, tomaattia ja salaattia.
 
12 pitäis sopii mullekin (mulle pitäis olla kalatonta evästä) Voisin tuoda vaikka pähkinöitä tms.
 
Mä laitan hetkeksi sähköpostiosoitteen, laittakaa kaikki tulossa olevat mulle meiliä niin annan osoitteen!

Poistan tän jossain vaiheessa joten älkää lainatko!

Mä voisin tarjota jotain makeaa jälkkäriä ja kahvia jos kaikille sopii?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top