Pk-seutulaisten treffit

En ole siellä ihan 12.00,mutta toivottavasti viimeistään 12.30. Ollaan vielä kotona, mut pitää käydä kaupan kautta matkalla sinne
 
Nyt tyttö heräs, pitää varmaan syöttää. Tulen kun pääsen :D Tulen kampista niin matka ei onneks pitäisi kestää kauan sitten ku päästään lähtemään
 
Kiitos teille seurasta tänään ja Lauralle siitä että saatiin olla teillä :) kärttysä mies Lucas nukahti tietysti kärryihin kun astuttiin ovesta ulos :D

Nähdään taas! :)
 
Kiitos teille seurasta tänään ja Lauralle siitä että saatiin olla teillä :) kärttysä mies Lucas nukahti tietysti kärryihin kun astuttiin ovesta ulos :D

Nähdään taas! :)
Hyvä kun nukahti, niin meni varmasti kotimatka mukavammin :) Kiitos multakin kaikille seurasta tänään ja Lauralle kutsusta :)
 
Kiitos tännekin kaikille mukavasta seurasta! Haluaisko joku tai jotkut lähteä lounaalle keskustaan ens viikolla? Mun pitäis käydä asioilla joku päivä (ei niin väliä mikä) ja vois samalla yhdistää lounaaseen.

Mä haaveilen Konnichiwan sushibuffasta :happy:
 
Mä oon jotenkin onnistunut missaamaan kaikki nää treffit, mut ehkä mäkin vielä jossain vaiheessa uskaltautuisin mukaan. :D Lounas vois olla kiva! :) Tosin mä en tykkää sushista, joten joku muu lounas sit ehkä joskus myöhemmin. :D
 
Joo tuu ihmeessä mukaan tapaamisiin SportMom!

Mä en oo ihan varma pääsenkö lounaalle ens viikolla kun mulla on jo kaikkina paitsi yhtenä päivänä jotain menoa, jotenkin kasautuneet kaikki ens viikolle. Olis kyllä kiva tulla! Ilmoitelkaa mikä päivä oisitte menossa jos meette, ja tuun mukaan jos vaan saan aikatauluihin sopimaan. :)

Tässä pohdin myös että mitäköhän Annnikalle kuuluu?
 
Moikka kaikki! Just kattelin taas pitkästä aikaa foorumia, kun huomasin sähköposti viestin, että miun oikeudet salaiselle puolelle on poistettu, kun ei jotenkin oo tullu tätä kateltua, kun tuntuu et on koko ajan kaikenlaista. No ehkä yritän nyt taas aktivoitua ☺️
 
Moi! Lounas olisi kivaa mutta mulla myös poikkeuksellisesti melko täynnä kalenteri ensi viikolla :/ ens kerralla mielellään mukaan! :)
 
Miulla kans ens viikko huono, kun ei olla kotonakaan kun ma-ke, mutta yritän kans jatkossa mukaan!
 
Joo! Klo 13 ja Sähkötalon Roberts Coffee. :) Pääsetkö mukaan? Ja mites SportMom?
 
En mä taaskaan pääse. :sad001 Ollaan lähdössä huomenna kahden maissa Keski-Suomeen mummolaan. Jospa ens kerralla sattuis sellanen ajankohta, että mekin päästäis. :)
 
Joo! Klo 13 ja Sähkötalon Roberts Coffee. :) Pääsetkö mukaan? Ja mites SportMom?
Olis tosi kiva tulla ja nähdä teitä kaikkia, mut en kyl näin lyhyellä varotusajalla pääse, kun oon ehtinyt sopia jo muuta. Harmi kyllä... Yritän aina vähän etukäteen suunnitella ja sopia päiville menoja, niin jaksaa paremmin olla kotona ton pienen kanssa kun näkee vähän ihmisiä. Toivottavasti pääsisin ens kerralla mukaan!
 
Joo nyt tuli kyllä vähän viime tinkaan sovittua. Yritetään sopia seuraava ajankohta jo hyvissä ajoin! Haluatteko Annnika ja SportMom ehdottaa vaikka jotain teille sopivia ajankohtia?
 
Takaisin
Top