Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Triana, toivotaan, et on kiertoon liittyvää!! Kyllä naiset kehonsa tuntee vaikka välillä jotain erikoista tapahtuukin :wink

Pitää varmaan käydä optikolla tarkistamassa näkö "anteeksi, mutta en näe r-testissäni kahta viivaa. Voitteko auttaa?" Huurut pois!

Frozen, onneksi tämä on vähän erillainen palsta :D :D
 
Eltsi, kiitos tsempeistä :Heartred

Frozen, toki miehet varmasti käsittelee nää asiat eri tavalla, ja ylipäätään kokee nää erilailla. Ja mun miehellä on nyt toisaalta kyllä rutkasti muutakin ajateltavaa, joten ei välttämättä senkään takia tukea heru.. mut ylipäänsä se mitä mä ainakin tarvisin eniten, on lohdutus ja empatia. Mutta sitä saa täältä foorumilta :Heartred ja minäkin harrastan tuota salassa itkemistä :shy:

Triana, joo varmasti aika sekavat tuntemukset on siinä vaiheessa jos testiin kaks viivaa tulee, kun niin kauan on saanut niitä negoja tuijotella! Mutta toisaalta ihana lukea, kuinka monet pitkän yrityksen jälkeen on viimein raskautuneet, joko hoidoilla tai ilman. Luo toivoa :happy:

Debin seuraavaa testiä odotellessa :nailbiting:
 
Deb testiä odotellessa :rolleyes:

Eltsi tervetuloa kotiin reissusta!

Frozen en oo tehnyt perjantain jälkeen ainuttakaan testiä. Tätiä ei näy. Ehkä huomenna aamulla uusi testi ja sitten soitto hcg-labroihin, jos ei tule selvää negaa (tuskin plussaa kuitenkaan).
 
Elisenda, jep, miehet kokee tän varmasti niin eri tavalla... Lohduttavaa kuulla, etten oo ainoa salassa itkijä. :) Ja täältä tosiaan saa empatiaa. ♡

Triana, toivottavasti sulla noi tuntemukset meinais muhevan follin muodostumista! :)

Mauste, hyvä, että pääsette pian eteenpäin. Simppatesti on kuitenkin tärkeä juttu. :)

LaraS, onpa outoa. Onkohan sulla käynyt samoin kuin mulle, että Terot on menettäny tehonsa..? Toki toivon, että sulla johtuiskin raskaudesta, mutta jos ei, niin on tosi piinaavaa, kun edes menkkoja ei saada aikaiseksi... Toivottavasti tulee pian selvyys tohon tilanteeseen! ♡
 
Pikainen napailu vaan, ei tarvinnu tehdä uutta testiä, täti kurvas kylään kuitenki kipuineen päivineen.. täti + flunssa täysillä päällä ei oo yhtään kiva :banghead:
 
Muokattu viimeksi:
Lisään vielä että tunne oli hetken aikaa samanlainen kun sillon kun oli km, kivut oli jotain aivan kamalaa.. nyt tjottailen vaan sinne hoitojen alkuun asti, keskityn muihin asioihin, ja seuraan teiän tilanteita :Heartred
 
Voi Deb! ♡ Pahoittelut! Tsemppiä pääsykokeisiin lukemiseen (eikös sulla sellasta ollu tässä edessä?) ja muutenkin kaiken muun ajatteluun. Kuten oon ennenkin sanonu, sulla ei iän puolesta onneksi ole kiire. :)
 
Frozen, joo on tulossa pääsykokeet, kiitos tsempeistä! Aion keskittyä niihin ja sit rupeen käymään salilla, ni terveyteen ja ulkonäköön kans :) tekee mieli tehdä jotain radikaalia ulkonäön suhteen, mutta en tiedä yhtään vielä että mitä :D

LaraS, olispa siellä vaikka raskaus, joka ei vaan näy vielä testeissä :wink

Bambi, mulla tuli o+ viime kierrossa kp15, oli mun mittakaavassa pitkä kierto (32pvää, piti olla 30). Oliko sulla nyt välikierto, vai tehdäänkö sulle se ivf tässä kierrossa taas?

Sininen Kirahvi, haluan kans tietää mikä se oli teillä se lapsettomuuden syy. Oon niin niin niin onnellinen teiän puolesta, että siellä tärppäs!!

Eltsi, tossa testissä oli kyllä viiva, ja se vielä punerskin, joten ihmettelen kovasti tätä tätiä nyt. Yleensä jos on ollu esim kemiallinen, tai sillon kun oli km, ei todellakaan näyttäny ekaa haamua edellisenä päivänä menkoista.. ja eipä se mitään ettei noita nää, mun yks kaveri on vakaasti sitä mieltä ettei oo raskaana ennen ku on tasavahvat viivat testissä, vaikka oon koittanu sille selittää että ei se ihan niin mee :laughing002

ON: mä tosiaan ihmettelen tätä tätiä nyt kovasti, eka haamu tuli eilen ja tänään alko menkat.. yleensä jos on ollu kemiallinen, tai sillon ku meni kesken, niin eka haamu näkyny muutamaa päivää ennen menkkoja. Ja sillon ku meni kesken, se viiva vaan haalistu ja sit alko tiputella, sit vuosi kaikki pois hyytymien kera. Nyt ei oo vielä toistaseks tullu hyytymiä ollenkaan näissä menkoissa, ja tissit on edelleen kipeet, vaikka sekin helpottunu aina heti kun vuoto alkaa..
 
Deb pahoittelut täältäkin. On se vaan niin väärin, että toiset sikiää ihan vahingossa ja toiset ei millään yrityksellä :sorry:
Mulla oli joulukuussa kp27 herkässä testissä (15mlu?) viiva, seuraavana päivänä alkoi menkat ja monta pv kestänyt ympärivuorokautinen pahoinvointi loppui menkkojen toka päivään. Niin varhainen alkio ei luultavasti paljonkaan menkkavuodosta erotu. Tosin enpä kyllä erityisen tarkkaan vuotojani älynnyt katellakaan :shy:
 
Deb, joo en mä tasavahvoja viivoja kaipaa ja etsi. Mä koen, et plussa on sitten plussa, kun katsoo testiä ja näkee sen. Ei tartte pohtia, käännellä ja väännellä testiä ympäriinsä. Ymmärtääköhän tosta mun selityksestä mitään :D tsemppiä nyt kuitenkin sinne!!
 
Täällä kans on kyl vuoto nyt sellasta ettei oo aiemmin ollut,hyytymiä tulee ja tampoonit ei pidä,minulla ei oo koskaan ollut näin runsaat kuukautiset.. no joko yritti jotain tapahtnua kun tuhrua tuli sillon pyyhittäessä dpo7. mut huomenna soittelen polille josko milloin lääkäri kurkkais tilannetta ja laittas leikkausjonoon.
Nyt päätin myös sen että yritän jatkossa olla testaamatta liian aikaisin ja nakata testit roskiin ilman kääntelyä ja vääntelyä, just noin niinkuin eltsi kertoi,sit uskon et on plussa kun näkyy selvästi.

Deb: pahoittleut tädistä!!
 
Deb pahoittelut :sad001

Eilinen iltapäivä ja ilta meni kauheeta päänsärkyä potiessa, ei ollu panadolista mitään hyötyä mutta jätin kuitenki buranat ottamatta ja kärsin vaan, täytyy pelata varman päälle :) Tänään aamulla otin vikan letron ja päivän mittaan päänsärkyki katosi. Vasemmalla puolella ollu nyt koko illan kipuja, semmosta kiristävää ja painavaa, jospa siellä kasvais kunnon folli :rolleyes:
 
Helinä, ehkä toi tosiaan meinaa sitä, että jotakin on yrittänyt tapahtua. En halua kääntää veistä haavassa, mutta jos jaksat selittää, niin olisi mielenkiintoista tietää, miten endo vaikeuttaa raskautumista muuten kuin niillä kystilla, jotka saattaa litistää munasarjan. Eikö sulla toinen munasarja kuitenkin oo OK ja siellähän ne follit oli? Ja luteaalivaiheen kanssa auttaa Luget, eikö..? Onko siis endolla vielä jokin muu haittavaikutus raskautumisen suhteen? Mietin vain, että onhan monia, joilta on esim. poistettu toinen munasarja, mutta silti raskaus alkanut normaalisti. En halua herättää turhia toiveita enkä tietenkään ole ekspertti, mutta pohdin vain. Toivottavasti huomenna tulee selvyyttä jatkon suhteen! :)

Triana, hyviltä oireilta kuulostaa! :) Ja minä olisin sinuna toiminut juuri samoin särkylääkkeiden kanssa. :)
 
Helinäkeiju, kuulostaapa ikäviltä menkoilta! Tsemppiä!

Triana, johtuuko päänsäryt letroista? Vai onko muuten taipumusta? Onko sulla seurantaultraa tässä kierrossa?

Mulla jatkuu pistely loppuviikosta. Annos on suurempi kuin viimeksi ja ens viikolla sitten labrat ja seuranta uä. 0-ultraa ei tarvittu tähän kiertoon. Nyt on hyvä fiilis, aurinkoinen ja luottavainen. Toiveikas.
 
Mulle sanoi lääkäri 2014 kun antoi endodiagnoosin että "onnea vaan lapsen yritykseen, ei tuu olee helppoa" mutta ei avannut lausettaan mitenkään. Tosi törkeä kommentti joka on kummitellut mielessä siitä asti, ja muuten oli todella pätevän oloinen gyne. Joitain ei vaan oo luotu palvelemaan asiakkaita niin kuin täällä taitaa ollut ollut puhetta..
 
mauste, kiva että asiat etenee, toivottavasti tulee hyvä tulos simppanäytteestä!

LaraS, teitkö testiä tänään? :nailbiting:

Deb, voi harmi :sad001 sulla on hyvä asenne, kyllä se pysyvä plussa vielä tulee :) mukavaa tjottailua!

Helinä, joko polilta selvisi jatkosuunnitelmat?

Triana, hyvä että päänsärky lähti! Toivotaan että siellä olis muheva folli :)

Eltsi, mukavaa että on hyvä fiilis :happy: toivotaan hyvää vastetta pistelyistä!

tiiamariia, kylläpä oli törkeä kommentti lääkäriltä :mad: olishan sen kiltimminkin voinut sanoa, että endon kanssa voi olla vaikeampaa raskautua.. noita törkimyksiä kyllä mahtuu ikävän paljon lääkäripiireihin!

ON: just tulin ultrasta. Ompa aika ristiriitaiset fiilikset!! Gyne oli onneks aivan ihana! Endosta ei löytynyt viitteitä, mutta polykystisen tyyppiset munasarjat löytyi :eek: mutta ei PCO;ta kumminkaan, koska ei oo pidentyneitä kiertoja tms. Näytti mulle niitä ultrakuvia, toisessa näkyi selvästi 6-7 suht samankokoista palluraa, toisessa vähempi mutta se oli jotenkin kumman näköinen minusta. Limis hyvä, ei siitä sanonut muuta. Kystia ei ollut. Mutta kohdussa oli pieni nesterakkula :confused: tutki kalenteria hetken ja kyseli viime kierron pituutta, ja meinas että teeppä varulta raskaustesti :wideyed::wideyed::wideyed: kysyin mikä muu se voi olla, jos ei alkio, niin sanoi että joku rakkula vaan joka poistuu seuraavien menkkojen yhteydessä. Toi pisti mun pasmat niin sekaisin että unohdin kysyä kaikki sata kysymystä mitä mulla oli, kuten näkyykö johtofollia yms! No, ostin nyt sit testin, teen sen kun seuraavan kerran meen vessaan, vaikka oon ihan 100 varma että nega on, ja se nesterakkula vaan on joku mikä lie. Huomenna soittaa se alkuperäinen lääkäri, niin kyselen siltä sitten tarkemmin, mikäli pystyn, koska oon töissä kun se soittaa..
 
Eltsi juu letroista johtuu. Mulla oli aiempina vuosina tosi paljo päänsärkyjä kiertoon liittyen ja varsinki sillon ku söin pillereitä. Nyt ei oo reilu parin vuoden aikana särkeny päätä ku muutaman kerran jos darraa ei lasketa :grin En tiiä johtuuko tuosta yhestä lävistyksestä minkä otin korvaan, oon lukenu et sillä vois olla vaikutusta, vaikka ei oo ees se lävistys minkä monet migreenistä kärsivät ottaa ja se on oikeesti auttanu o_O Seurantaultraan menen ylihuomenna kp10, ja inssikin siis tulossa tähän kiertoon jos saan ovisplussan ja ovis ei osu viikonlopulle niinku vähä pelkään että käy. Ihana kuulla että sulla on hyvä ja toiveikas fiilis uuteen kiertoon! :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top