Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Sininen kirahvi, onnea :Heartred ja tarrasukkia kyytiläiselle! Ihana uutinen!

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kyläänsä saaneille :sad001

Ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Mua on monta päivää väsyttänyt ihan tolkuttomasti, ei kykene mihinkään, ja muisti pätkii ihan totaalisesti.. Yritin yks päivä jutella mieheni kans tutkimuksista ja hoidoista, mutta eipä siitä saanut irti oikein mitään.. ens viikolla olis se gynen ultra. Täti häipymässä, mutta menkkajomot senkun jatkuu :confused:
 
Täti löysi tiensä tänne. voin olla vähän taustalla nyt vähän aikaa kun yitys tauolla leikkaukseen asti näillä näkymin,toivottavasti ei menis kamalan pitkään siihen. Lääkärissä selviää tarkemmin sit kaikki, maananaina varaan aikaa.
 
Eikä onnea Sininen Kirahvi, ja tarrasukkia!! Oli jo aikakin saada plussaa tähän ketjuun :smiley-bounce013

Helinäkeiju, pahoittelut tädistä :sad001

Tullu niin paljon viestejä etten kaikille ehdi nyt vastailla, joten omanapailen tähän väliin:

Kp31/30, dpo15, menkkoja ei näy eikä tunnu siltä että ois alkamassa, pelkkää valkovuotoo tulee ainoostaan. Mulla ei oo vielä kertaakaan ollu menkat myöhässä sen keskenmenon jälkeen, ne on aina kellontarkat ja alkaa tiputtelulla - nyt ei oo sitäkään! Eilen oli punainen viiru pyyhkiessä valkovuodon seassa, mutta muuten ei mitään :) flunssanen olo ja lämmöt koholla. Vähän öklöttäny pitkin päivää.

Mamin puikkotestin tein aamulla, se näytti (mun silmään) negaa kuitenkin:

IMG_20170324_121822~2.jpg
 
Noniin, täti saapuu muutaman tunnin myöhässä :) en tarvii sympatiaa, saan nyt sen hetken yritysvapaata, tjottailua vaan siihen asti kunnes alkaa hoidot, en aio ressata mistään ja rupeen käymään salilla niin saan ajatuksia muualle vauvahommista! :)

Dep kp1 hyvillä mielin :)
 
Lämmin kiitos onnitteluista:) kai se on uskottava, että tällä hetkellä raskaana ollaan. Tein vielä apteekin oman testin eilen ja nyt ekan kerran aamupissasta toisen. Kaikki vahvoilla viivoilla. Huomiseksi vielä Clearblue odottamassa.

Triana, mulla oli pienin gonal kynä, joka maksoi Kela-korvauksen jälkeen himpun päälle sata euroa ja Ovitrelle irroitukseen n. 50€. Koko gonalia en edes käyttänyt, kun päiväannos oli niin pieni.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:sad001. Toivon kovasti että te kaikki muut plussaatte myös pian
 
Onnittelut Siniselle Kirahville! Paljon tarrasukkia mukaan kyytiläiselle :)

Pahoittelut negojen testaajille.

Luin kaikki jutut läpi, mutta takki lyö tyhjää niin en tiedä mitä kommentoisin! Viestejä oli niin paljon! Mä käytän tätä puhelinsovelluksella ja en ole yhtäkään allekirjoitusta nähnyt. Eikä mulla siksi ole omaakaan.. etusivun lista kuulostaa hyvältä!

Frozen, mä jotenkin arvasin, et olet opettaja :D jotenkin vaan saanut semmosen käsityksen. Hauska, et tää piti paikkansa!

Täällä on siis reissusta kotiuduttu. Viimeisen primolutin otin lentokoneessa, eli tätiä odotellessa. Reissu oli mahtava! Lämpöä, aurinkoa ja rommia :wink hotelli oli mahtava ja ruoka hyvää. Nyt on levännyt ja rento olo :)
 
Ihanaa Sininen kirahvi! ♡♡ Upeaa, että saatiin plussa tähän ketjuun, niitä ei oo liikaa tullu! Oliko sulla PCO:ta taustalla? Tiukat vyöt pienelle! ♡

Villisilmä, joo, kyllä miehen simpat minunkin mielestä kannattaa tutkia suht aikasessa vaiheessa; turhaan nainen syö lääkkeitä, jos vika onkin (myös) miehessä. Meilläkin mies jännitti testiä, mutta pienellä painostuksella sain sen menemään.

Deb, nauti tauosta ja muista asioista. :) Minä yritän tehdä samoin.

Helinä, voi ei, sulle olisi niin toivonu plussaa! ♡ (Toki kaikille muillekin, mutta tuota leikkaukseen menoa ennen yrityksen jatkamista ei toivois kenellekään.) Paljon haleja ja tsemppejä sinne! ♡

Elisenda, paljon tsemppiä sinullekin! Harmi, ettei miehestäsi saa oikein mitään irti tämän asian suhteen. :/ Toivottavasti ensi viikon lääkärissä selviää tarkemmin jatko ja myös miehesi olisi enemmän tässä mukana.

Eltsi, lomanne kuulostaa ihanalta. :) Jatkuuko sulla pistelyt omatoimisesti uuden kierron alussa vai pitääkö sun käydä nollaultrassa tms.? Hauskaa, että arvasit mun ammatin oikein. :D Vietin eilen iltaa muilla aloilla olevien kavereideni kanssa (he eivät tiedä yrityksestämme), ja puhuttiin muista syistä poissaoloista töistä ja he ihmettelivät, miten vaikea mun on olla töistä pois, kun esim. "vuoronvaihto" tai tuntien sisään tekeminen ei onnistu, vaan aina menee palkattomaks ja silti pitää tehdä töitä niiden palkattomien tuntien eteen sijaisen etsimisen sekä sijaisohjeiden muodossa. Siksi toivon niin paljon, ettei tarttis mennä IVF:ään; piikittelyt, punktiot ym. tuntuu aika pieniltä töissä säätämisen rinnalla. Toivottavasti täti kurvais sinne pian niin pääsisitte taas eteenpäin! :)
 
Mikä on LaraS sulla tilanne? :) Oispa täti kiertäny kaukaa ja toinen viiva tulossa vaan vähän viiveellä!

En mä sit näemmä osaa oikein olla pois täältä vaikka taukoilua nyt onkin. :D Haluan vain kovasti tietää teidän tilanteistanne, kun tuntuu, että teistä on tullu jollakin tavalla läheisiä ja niin hirmusesti toivon plussaa kaikille täällä. ♡ Mulla vatsaoireet on aina välillä menneet ohi, välillä taas palanneet. Varmaankin siis stressiä... Kp14 meneillään, odotan 40 vrk:n ylitystä, jotta pääsen soittaa klinikalle että miten saadaan kierto vaihtumaan. Toki huippua olis, jos vuoto alkais itsestään, mutta en elättele suuria toiveita sen suhteen. :)
 
Frozen, nauttisin tauosta jos.. noh, jos nyt olisin varma että sellanen tulee :D

Mulla tuli viimeyönä pikkuhousunsuojallinen verta, tänäaamuna menin vessaan ja ei ollu taas mitään. Ok, ei sit. Sit tunsin hetken päästä että nyt valuu, eka ajatus että tuleehan se täti nyt kunnolla. Vaan sepä olikin puhdasta valkovuotoo :eek: Mitä tää nyt on? Ei mulla oo edes mitään kipuja mitä tässä kohtaa on, mikä viittais menkkoihin..

Eli siis otetaas uusiks: Dep kp32/30, dpo16.
 
Sininen kirahvi onnea! Kaikkea tahmaista lähetän sinne:) Laita kuvia ja muakin kiinnostaa kun en nyt muista et mikä teillä oli lapsettomuuden syy? Antaa niin toivoa itsellekin kun joku onnistuu:rolleyes:

Frozen kiva mustakin on täällä lukea ja tykkäillä vaikka meilläkin välikierto hoidoista. Eli älä jää pois liian pitkäksi aikaa, tulee muuten ikävä:)

Kp 13, ei vielä ovisplussaa. Millä kp:lla te muuten yleensä plussaatte?
 
Helinäkeiju pahoittelut :sorry: Toivottavasti pääset pian leikkaukseen ja sen jälkeen pian plussaamaan.

Bambi mä oon saanu ovisplussia kp13-14.

Kp6/23-28, vähän päänsärkyä ollu letroista, mutta ei ainakaan vielä sitä huimausta ja huonoa oloa mitä viimeksi oli. Koko päivän aika voimakkaasti nippailu oikeelta puolelta, ihan ku joku nyppis pinseteillä sisuksia :grin Mietin vaan että ku se munasarja ei ees kai oo tuolla missä pitäs olla, niin mistä nuo nippailut johtuu muka.
 
Deb, ompas kumma että täti meinaa tulla vaan ei tulekaan.. Olis kyllä niin mahtavaa jos sielläkin olis kyytiläinen sittenkin :)

Helinä, pahoittelut :sad001 ja voimahalaus! Täytyy vain toivoa parasta, että leikkaus olis pian ja onnistuisi hyvin, ja näin ollen raskauskin pääsisi alkamaan.

Frozen, kiitos tsempeistä! Ja olishan se itsellekin helpompaa, jos mies osais olla enempi tukena tässä asiassa.. Kysyin siltä vielä siitä lähetteen teosta, niin vastasi vaan että voihan sinne tutkimuksiin mennä jos ne ei maksa mitään o_O välillä tekis mieli paiskata hanskat tiskiin, mut sit kuitenkin se vauvankaipuu voittaa.. Tsemppiä sulle välikiertoon ja odotteluun!

Bambi, mä oon saanu ovisplussia kp12-14, kierrot mulla jotakuinkin 25-28 päivää. Jospa pian tulis plussa ovistestiin :)

Triana, jospa oliskin nyt lievemmät sivuvaikutukset! Ompa jännä että sieltä nippailee, jos se munasarja on siirtynyt takaisin oikealle paikalle :grin en kyllä tiedä olisko se mahdollistakaan. Mä oon noita omia nippailujani miettinyt, että onkohan osa niistä suolistoperäisiä..

ON: Väsymys jatkuu. Ja se tarkottaa sitä että herkut maistuu liianki hyvin :sour: mua niin harmittaa tää olo, kun yleensä alkukierron on niin positiivinen fiilis! Eilen ku olin menossa nukkumaan, niin aattelin että mitä jos nyt mulla olis pieni vauva. Että varmaan siinä sitä imettäisin ja nukuttaisin, sit mietin että nukkuisko se vieressä vai pinnasängyssä. Sit se koko vauvahaave alkoi tuntumaan niin utopistiselta, että miten minulla vois koskaan olla vauvaa! Tai miten minä koskaan voisin edes plussata! Ja kuitenkin se on suurin toiveeni. Hyvä mieli kuitenkin siitä, että tutkimukset on tuloillaan jossain vaiheessa! Ja jos joskus plussaan, niin itken ilosta ainakin viikon laughing6
 
Voi äää, apua! Tein ton vaan yhden tunnin pidätyksellä, pitäiskö tehdä se toinen kun oon saanu vähän kauemmin pidäteltyä? En tiiä jaksanko oottaa aamuun :laughing002
 
Frozen, sitä tekee omia päätelmiä näistä viesteistä, et millasia muut foorumilaiset on. Välillä jotkut yksittäiset jutut osuu oikeaan! Mä en itseasiassa tiedä onko 0-ultra edessä vai ei. Katsotaan! Alkuviikosta soittoa naikkarille ja toivottavasti loppuviikosta pistely jatkuu :)

Triana, onhan nää elimistöt aika jännät. Voihan nippailut olla jtn ihan muuta? Mullakin tuntui välikierrossa välillä outoja nippailuja ja ei ne voi mitään olla, kun ei ilman lääkkeitä mitään tapahdu. Jos tommosia nippailuja olisi lääkkeellisessä kierrossa ollut niin olisin turhaan kuluttanut pään puhki niitä ylianalysoidessa. Koita piinailla rauhassa! Tsemppiä!

Elisenda, tsemppiä! Älä anna tuommosille ajatuksille valtaa! Hus pois ne!!

Deb, mä tunnen itseni taas ilonpilaajaksi, mutten nää mitään. Miten mä en nää ikinä mitään? En varmaan nää omissakaan testeissä mitään ennen kuin on tukevasti raskaana joskus viikolla 12 :D
 
Deb, voi olispa sulla ollu myöhäinen kiinnittyminen ja sen takia tuli vähän verta! :) Joku hailura tuossa tosiaan näkyy. Tee ihmeessä toinen ja laita kuva. :)

Ihana Bambi, joo, en mä usko, että pystyn olemaan poissa. :D Onneks aika menee nopeasti ja päästään mekin pian taas toivottavasti tositoimiin. :)

Elisenda, kyllä sulla aivan varmasti vielä vauva joskus on! ♡ Vaikka tunnistan kyllä noi ajatukset, itselläkin pyörii sellaisia mielessä. Harmi, ettei meillä kummallakaan mies oo ollu ihan täysillä tukemassa. Vähintä nyt olisi, että miehesi kävis siellä simppatestissä... Mun mies on onneks rauhottunu, kun minäkin olen rauhottunut (ja itkenyt pari päivää vähemmän tai häneltä salaa :D).

Eltsi, joo, tietynlaisen kuvan täällä toisista mielessään muodostaa. Sinänsä hauskaa, että ainakin minä kerron täällä sellaisia tuntemuksia, joita en todellakaan kerro juuri kellekään muulle. :) Jotenkin vaan samassa tilanteessa olevat pystyy täysin ymmärtämään. :) Toivottavasti juu oot taas pian pistelemässä itseäsi! (Jos ei tietäis, mikä palsta on kyseessä, vois kuvitella ton meinaavan jotain ihan muuta. :D)
 
Elisenda en tiiä voiko munasarja liikkua takaisin oikealle paikalle :grin Toisaalta jos mulla sitä endoa on niin ei ne kiinnikkeet varmaan anna periksi. Ja en tiiä sitäkään onko mulla ehkä aina ollu se "väärässä" paikassa, kun sitä ei oo ikinä löydetty varmuudella. Kuitenki ekan kerran ultrattu vasta ku olin jo 23v.
Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia, suurimman osan ajasta siis ajattelen että en varmasti ikinä tule raskaaksi ja en osaa ees kuvitella miltä tuntuis joskus saada se plussa testiin. En varmaan uskois sitä ihan heti todeksi.

Eltsi jotenki nää vaan niin selvästi tuntuu liittyvän tähän kiertoon ja tulevaan ovikseen, en osaa sitä järkevästi selittää. Tämmösiä samanlaisia tai yhtä voimakkaita ei siis luomukierrossa oo koskaan ollu.

Deb minäkään en valitettavasti nää mitään, oispa mulla ja Eltsillä vaan vähä viivalasit huurussa :grin Testaa ihmeessä tänään uudestaan jos jaksat pidätellä kauemmin!
 
Takaisin
Top