Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Helinä ei mitään tietoa ovulaation ajankohdasta... Liekö ollutkaan. Luulin siis olleen jo kp9, mut kai olis jo menkat alkaneet.

Huomenna aamulla teen pc-liuskan ja jos se on nega, niin unohdan testailut muutamaksi päiväksi ja lähden sovitusti ulos kaverin kanssa tuulettumaan. Plussa jos tulee... No, jos se ihme tapahtuu, niin ehkä pizzailta sitten tyttöjen kesken :p
 
LaraS: pidän niiiiin peukkuja ylläriplussalle!!!!
Triana: harmi kun en osaa yhtään auttaa,kun meillä ne vasta edessä leikkauksen jälkeen..luulen että tekeevät silti vaikket saisi plussaa jos follit näyttää sopivilta ja pistät pregnylin?,mut voin olla väärässä..
 
Helinäkeiju sepä juuri ku eivät puhuneet mitään pregnylistä vaikka sanoin etten saanu varmaa plussaa viime kierrossa, voihan ne toki päättää sen vasta siellä paikan päällä että pistetään.. Mut en nyt ymmärrä, että miksei maksimoida onnistumisen mahdollisuuksia heti vaan ikään kuin annetaan kiertojen mennä hukkaan :shifty:
 
Triana, minäkään en oikein ymmärrä, jos et saa irrotuspiikkiä, koska sillähän maksimoitaisiin mahdollisuudet! Yritä vaatia sitä! Jos mä en ois ite vaatinu, niin menisin nyt neljättä turhaa Clomi-kiertoa, vaikkei niillä selvästikään saada mua johtofollista huolimatta ovuloimaan... Turhaa kiertoa täällä toki nytkin mennään, mutta nyt ainakin tiedän, ettei Clomeista ollut apua ja lääkärikin sanoi, että ne pitää ainakin unohtaa mun kohdalla. Paljon tsemppiä sinne! ♡

LaraS, toivottavasti kääntyy tohon pizzailtaan! :wink

Helinä, oon ihan samaa mieltä, että sais kuulua joku keskusteluaika samaan hintaan pitkään yrittäneille... Kyllä tää pistää elämän niin sekaiseksi monella eri tavalla.
 
Ei tainnut tulla pizzailtaa :sad001 onhan tuossa pc-liuskassa jotain väriä, mutta ei kyllä selkeästi viivaa. Vissiin värikertymää vaan reunoille? Hitsi, kerkesin kaataa jo näytteen pois, niin ei saa uuttakaan enää tehtyä.
Ehkä jotain on yrittänyt tapahtua, mut se ei lähtenyt menestymään ja tuli tosi varhainen kkm? Kun ei ne menkatkaan ala.
Pitää pyytää verestä hcg, jos ei tää homma mihinkään suuntaan ens viikkoon mennessä etene.

LaraS kp35/28 ; dpo??
 

Liitteet

  • IMG_20170324_042543.jpg
    IMG_20170324_042543.jpg
    465.8 KB · Katsottu: 114
Triana saisitpa pregnylin varmistukseksi! Olis sitten edes semmonen olo, että kaikki on kierrossa tehty. Ehkä voisit hienovaraisesti vihjailla :wink :shy:

Frozen varmaan hankala tilanne, kun ei voi töistäkään olla pois itseään hoitaakseen :sad001 miten sulla onnistuisi äippäloma? Olisko sulla silloin joku seuraaja koulutettavana jo hyvissä ajoin?

Kukas muu testailee tänään? Helinä? Deb?:rolleyes:
Jokos Alinalla olis sopivat dpo-hetket testailuun :nailbiting:
 
Täällä kans negat saatu... eka näkyi jotain,testiajan jälkeen enää ei ja digillä varmistettu negaksi. Laitan kuvan siitä missä jotain näin. Testi apteekin oma.
Dpo 14.
 

Liitteet

  • IMG_20170324_054043.jpg
    IMG_20170324_054043.jpg
    601.9 KB · Katsottu: 97
Helinä jospa siellä yrittää kuitenkin jotain tapahtua, kerran viivaa yritti tehdä :smiley-angelic001 kenties vaan myöhempi plussa :happy: onhan näitä haamu-nega-haamu-nega-plussa tarinoita :shy:
 
Kiitos LaraS kannustuksesta,itsellä vaan jotenkin usko mennyt, ja pelottaa jo leikkaus :sad001
Varmaan kuvittelin tuonkin testin hailuran :grin Tuntuu jo että alaselän menkkajomot kolkutelee...
vaikee on kyllä tätä uskoo yrittää saada jostain taas,nytkin ois ollut kaksi johtofollia ja talleteltu kunnolla mut ei...plaahh... anteeksi marmatus:shy:
 
Helinä niin, sulla on siinä negassa niin paljon muutakin taustalla :sad001 anteeks, en tarkottanu turhaa toivoa ja omia viivalaseja tms. tuputtaa :oops: haluun vaan niin uskoa, että vois olla meidän vuoro :shy:
 
Pahoittelut LaraS ja Helinä negoista, minä en ainakaan valitettavasti näe niissä mitään. :sad001 Koko sydämestäni kuitenkin toivon, että muuttuis vielä plussaksi! ♡ Ja Helinä ehdottomasti vuodata vain kaikki tunteesi tänne. Kaikkenne todellakin ootte tehny tässä kierrossa, on niin p**seestä kun mikään ei tunnu riittävän! Mä niin toivoin, että välttäisit leikkauksen ja nyt ois plussa tullu! ♡

Lara, mahdollinen äippäloma ei tuottais mitään ongelmia itselle (ainoastaan työnantajalle :D ; tosin päteviä pitkäaikaisia sijaisia on kyllä suht helppo saada ainakin Etelä-Suomessa). Mä oon siis opettaja ja lyhytaikaiset poissaolot on hankalia, koska ei kukaan muu voi tietää ryhmien ja oppilaiden etenemisestä ja asioista, mutta jos on pitkään (esim. vuoden) pois, sitten tottakai joku toinen tyyppi hyppää kokonaan siihen kelkkaan ja on vastuussa suunnittelusta, kokeista ym.
 
Ei se laras ole sinun vika todellakaan. Ja jotenkin kaikki toivon rippeet on jaksaneet jatkamaan eteenpäin kuitenkin ja on edes muutama päivä jolloin voi olla iloinen ja toiveikas aina. Joten mieluummin otankin niitä aina vastaan. Nyt odotan rauhassa tätiä,lievää jomoa jo on.
 
Muokattu viimeksi:
Joo täytyy yrittää kysellä vaativammin kunhan seuraavan kerran soitan sinne :grin Tosiaan tuolla Inseminaatio 2017 -ketjussa oli yks Oysissa hoidoissa kävijä, ja hänellä oli just letrot+pregnyl ovulaation varmistamiseksi vaikka ovuloi luomusti ja sai letroillaki ovisplussan.. Ymmärrän toki, että kaikki hoidot suunnitellaan yksilöllisesti, mutta harmittaa tämmönen "hidastelu".
 
Pahoittelut negoista ja muista huonoista fiiliksistä :sad001 Musta tuntuu kans, että varsinkin kaikille jotka yrittää niin kauan että joutuu/pääsee tutkimuksiin, niin pitäis olla vaikka ihan rutiinikäyntinä joku "parisuhdeterapiakäynti" :shy: Ainakin meidän tapauksessa luulen että miestä stressaa ihan yhtä paljon tämä kun ei onnistu. Pelkää tietty että vika on hänessä. Eilen juteltiin vähän tuosta tutkimuksiin menosta ja sanoin, että en halua aloittaa mitään lääkkeitä ennenkuin hänet (siemenneste) on tutkittu. Meni siitä ihan hiljaiseksi. Mutta musta on ihan turha hoitaa mua kaiken varalta jos sitten siittiöissä onkin vika :shifty: Ja toki julkisella tässä järjestyksessä varmaan mennäänkin. Puoli vuotta sittenhän julkisen gyne tarjosi mulle metforminia ja clomeja kokeiluun, kun oli toinen munasarja pco-tyyppinen. En halunnut niitä aloittaa ja sitäkös tuo mies vielä miettii että oisko sun pitäny kuitenkin kokeilla niitä metformineja :mad: En usko että niistä ois mulle mitään apua, kun oon normaalipainoinen, kierto säännöllinen ja pcos ei ole edes virallisesti todettu :stop: Sori napainen avautuminen, ärsyttää välillä tuo mies kun tuntuu että tämä koko homma ois ihan vaan mun vika :shifty:

Kp 3/27, BBT + greippimehu :hungry: (cb dual hormone ovistestit tulollaan)
 
Suuret onnittelut Sininen Kirahvi :happy: :Heartred Saatiinhan tännekki vihdoin ja viimein lisää plussia, tai ainakin yksi! Oliko sulla ollu ne pistokset tässä kierrossa, ilman inseminaatiota? Sori en tarkkaan muista. Kyllä nämä onnistumiset tuo toivoa, että itsellekin tämä on mahdollista jonakin päivänä :)
 
Kiitos Triana:) tosin vielä en saata uskoa todeksi. Oli kyllä selkeät 'leffaviivat'. Juu eka kerran gonal f pistokset käytössä. Inssiin ei tosiaan päästy ku ovis sattui viikonlopulle. Yritystä kesäkuusta 2015 alkaen
 
Sininen Kirahvi, ei niitä leffaviivoja tuu jos ei oikeasti ole raskaana :) Hae digitesti niin sitten varmasti uskot :wink Kuinka paljon sulla tuli maksamaan ne yhden kierron pistokset? Sori ku kyselen, mutta kiinnostaa aina että millä "reseptillä" onnistumisia tulee. Ja teki noin kauan yrittäneet niin saa kyllä olla tosissaan onnellinen teidän puolesta :joyful:
 
Takaisin
Top