Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
bluebe oi, hurjan jännää! :nailbiting: toivottavasti tämä nyt tarraa kunnolla :smiley-angelic001
Mulla oli tuota vaaleampi pc-viiva, päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja digi oli 1-2 viikkoa.
 
LaraS mä tein äsken OneStepin testin parin tunnin pidättämisellä päiväpissasta ja näytti jo selkeämmältä! Livenä kun katsoo niin ihan selvä plussa se on. Toki eri testit voi näyttää vähän erilaista viivaa. Pitää nyt yrittää malttaa ja tehdä se digitesti sitten tässä parin päivän päästä jonakin aamuna :)
 
Kiitos Gadian ja sirius :)

Varpu3, mun mielestä mulla on ollut jotenkin "erilainen" olo. Rinnat on turvoksissa ja arat, mutta toisaalta se on aika normaalia lugejen aikana, joten en osaa sanoa kummasta se on oire. Mutta jotenkin vaan on tuntunut erilaiselta. Ihan kuin hajuaisti olisi tarkempi ja lisäksi oon ollut aika väsynyt. Viime yönä nukuin 10,5 tuntia ihan tuosta vaan. :rolleyes: Joka kerta oon kyllä negakierroissakin saanut kehitettyä itselleni liudan oireita. :grin
 
bluebe no tämä ei sulla olekaan enää negakierto :rolleyes: kyllä varmasti ite tunnistat oireet, et onko erilaiset ku normisti lääkkeistä. Selvä plussahan sulla kuitenkin on :joyful: millon sulla onkaan virallinen testipäivä? :nailbiting:
 
LaraS en mä kyllä tätä rintojen arkuutta osaa sanoa että onko lugejen aiheuttama vai ei. Viimeksikin oli punktion jälkeen arat mutta muistan että jossain vaiheessa se helpotti. En vaan muista milloin se oli viimeksi! Oisko ollut jo ennen testin tekoa..
Mullahan on vasta ens pe testipäivä. TAYSissa testipäivä on aina kaksi viikkoa siirrosta. Tuolloinhan ois jo dpo17.
 
Testihirmu täällä huomenta. Kovat vatsan vihlaisut herättelivät mua yöllä ja mietin et meneekö tää nyt sit kesken jo. Pakko oli aamulla testata. Pregcheck vahvistunut (kolmas alin eilisaamun testi ja alin tän aamun) mutta OneStep näyttää tosi hailuraa. Eilisiltapäivän testistä oli väri jo kadonnut, mut tossa tän aamun (toka ylin) näkyy ihan haaleaa haamua. On tää kyllä niin raastavaa kun yhtään ei voi tietää miten käy. Onko teillä kokemusta näistä eri merkin testeistä? Huomenna en testaa kun on niin aikainen työaamukin mutta ti ajattelin testata sen digin. Ja sitten varmaan taas pe virallisena testipäivänä.

Muokkaus: Ja meneekö se niin, että testi ei voi antaa väärää positiivista, mutta väärän negatiivisen voi antaa? Mietin tässä kumpaa testiä uskoa, kun toinen vahvistunut mutta toinen näyttää niin haaleaa... Mä kun en ole ennen päässyt plussia testailemaan niin nyt kaikki on ihan uutta.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1527402094.274087.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1527402094.274087.jpg
    39.5 KB · Katsottu: 162
Muokattu viimeksi:
bluebe, joo niin se pitäis olla että väärää positiivista ei pitäis tulla mutta väärä nega on mahdollinen. Mä oon kuullu monesta paikkaa että OneStepit, varsinki herkät olis aika huonoja testejä joten ei kannata niistä pelästyä. Jos pregcheck vahvistuu niin sanoisin että kaikki on paremmin kuin hyvin!
 
bluebe kuten Gadian jo sanoi, pc kannattaa luottaa. Mullakin oli kiinatestistä hävinnyt viiva kokonaan kuten sun onestepissä (jotka on varmaan samaa kiinakuraa), tietty kerkisin jo paniikin kehittää, mutta samana päivänä pc vahvistui. Enpä sen jälkeen oo kiinatestejä tehnyt :grin
 
LaraS, täällä sama tilanne. Mulla on odotukset vielä aika nollissa nii en oo innostunu ees testaamaan muuta ku sen yhden testin. Puoliks odottelen et koska menee kesken niin en vielä pitkään aikaan soita neuvolaankaa. Oireet on ennallaan.
 
Millä viikoilla te meette LaraS ja Gadian? Gadian jospa nyt ois erilainen kerta :Heartred Mitä oireita sulla on?
 
bluebe, täällä on 5+3 oviksesta laskien. Oireena on lähinnä menkkamaiset nippailut kohdussa ja munisten juiliminen joka säteilee nivusiin. Vähä on tullu ällötystä imeliin hajuihin ja lämpö on koholla, iltaisin jotain 37,1-37,3. Aiheuttaa vilutusta ja kuumissaan oloa vaihtelevasti. Unta riittäis vaikka miten pitkään.
 
Gadian Sullahan on iso kasa jo oireita :eek: toivottavasti enteilee hyvää :Heartred

bluebe oon arvioinut hedelmöityksen ajankohdan ja sen mukaan tänään ois 6+0 :)
 
LaraS, joo kyllä selkeitä oireita on mut jotenki muistuttaa enemmän mun ekaa raskautta joka meni tosi aikasin kesken niin ei oo kovin luottavainen olo. Ei sillä että olis kiire potemaan pahaa oloakaan kyllä. :hungover: Yritän nyt kuitenki olla vaan ja olla turhaa analysoimatta jokasta rasahdusta.
 
Noihin ällötyksiin liittyen muuten hupaisa homma että joudun ehkä vaihtaan vakikauppaa ku meidän lähikaupas on kassojen vieres valtavat lavat hortensioita, joku kampanja kai ja mun mielestä ne haisee ihan superällölle. :wtf:
 
Takaisin
Top