Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Gadian vaikeaa on mullakin olla kuulostelematta eri oireita ja oloja, vaikkei mulla ole aiempia km. Joten enpä ihmettele, et sun on vaikeeta olla rauhassa :sorry: ootko aikeissa mennä ar-ultraan? Millon soitat / joko soitit neuvolaan?
Näin aamuyöstä unta, et olin vessassa ja alkoi tulla verta; voi sitä säikähdystä, kun havahduin :confused: olikin pissahätä ja pakko oli tietty heti mennä ja tarkistaa tilannetta. Onneksi oli vaan unta, eikä todellisuutta. Näkee tosiaan, miten alitajunnassa se pelko ja huoli lymyää :oops: vaikka mielestäni osaan jo aika hyvin rentoilla asian suhteen ja luottaa raskauteen.
 
LaraS, mä en oikeen vielä tiedä haluunko enää ar-ultraan ku viimeksi 7+3 kaikki oli hyvin ja syke näky ja sit kehitys oli loppunu ihan muutaman päivän päästä. Oli niin kamalaa kun ehti huokasta helpotuksesta ja alkaa uskoa että nyt saadaan tällä kertaa vauva syliin ja sit putoskin entistä korkeammalta. Mut täällä sen sais kunnalliselta kahden keskenmenon taustalla niin pitää vielä harkita. Jos meen sinne niin haluan että se on joskus myöhään. Neuvolaan soittoa lykkään niin pitkään ku mahdollista, ainaki pari viikkoa vielä. Sinnekkään en kyllä haluaisi mennä ennen nt ultraa mutta kai se on pakko jos ne lähetteet tehdään sielä.

Mäkin oon useamman kerran jo nähny unta että tulee keskenmeno mutta mun taustalla varmaan aika odotettavaa. Mut koita olla välittämättä tästä mun masistelusta, huomattavasti todennäköisempäähän se on että sulla kaikki menee hyvin!
 
Muokattu viimeksi:
Gadian kyllä tosiaan tollaset kokemukset jää mieltä painamaan :sorry: Kunpa tällä kertaa sujuisi hyvin ja saataisiin molemmat pikkuiset syliin tammikuussa :smiley-angelic001
 
LaraS, todellakin ja bluebe myös vaikka meniskö se jo helmikuulle? Mulla on helmikuun alus synttärit niin olis ihan paras synttärilahja saada vihdoin oma pieni syliin.
 
Gadian ja bluebe, paljon onnea plussista ja täältä teille paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! Ihana saada plussia tähän ketjuun :Heartred

Täällä voidaan jo melko paksusti, puoliväli lähestyy kun viikkoja tänään 18+2. Voisin neuvoo nauttimaan palelusta, ottaisin sen alkuraskauden palelun nyt paljon mieluummin kun tän keskiraskauden kuumuudesta kärsimisen näillä helteillä :hilarious: ei silti, oon mä osannu nauttia tästä :Heartred
 
Deb just sanoin eilen systerille, et oikeestaan kivasti helteillä sattui nää vilustelut ja kylmillä keleillä syksy-talvi onkin kiva lämmitin mukana :)
 
LaraS, joo mä muistelinki että sullaki oli synttärit lan aikaan, hauska sattuma että meillä on kaikilla synttärilahjoja tuloillaan.

Deb, joo tukalaa varmaan olis noinki ollu. Mua vähä huolestuttaa että miten hyvin saa pidettyä ittensä nesteissä jos näin kesäkuumilla tulee pahoinvointia ku viimeksiki oli jo vähä rajoilla että pitääkö lähtee tiputukseen. Mut se on sit sen ajan ongelma.
 
Mä kun aiemmin kirjoitin siitä että kaikki ystävät on raskaana tai juuri saaneet lapsen niin lisäyksenä että mähän saan ystäviltä heiltä jääneet ovistestit o_O Pari ystävää on raskautunut heti ekasta kierrosta ja eivät ehtineet käyttää lainkaan. Tosi kivaa olla tällainen roskakori jolle kaikki raskautuneet voi dumpata ovistestinsä :hilarious: Enkä siis oikeasti ajattele pahalla, tarvettahan mulla niille on, mut tiedätte ehkä tunteen :woot: jollakin tavalla surkuhupaisaa:hilarious:o_O
 
Varpu joo, hyvä että saat tolleen konkreettistakin tukea kavereilta. Mut tiiä sitten, että itkeäkö vai nauraa :shy: hyvä, jos huumorilla osaa tuonkin käsitellä :)
 
bluebe vieläkö teet testiä? :rolleyes: mikä kp sulla on menossa?
Eilen tein verrokiksi noita kiinatestejä ja kyllä on hailut verrattuna pc-liuskan viivoihin o_O Kuivuttuaan vasta lähes tasavahvat kontrollin kanssa. Että kyl noilla voi vesilintua viskata :)
 

Liitteet

  • IMG_20180528_202550.jpg
    IMG_20180528_202550.jpg
    408.9 KB · Katsottu: 296
Hyvännäköiset viivat joka tapauksessa LaraS :love7

Mää täällä vieläkin menkkoja oottelen, eikä mitään oireita tai tuntemuksia mihinkään suuntaan (dpo16). Kyllä ne nyt piinaa ja viipyilee:wtf Tai sit oon vaan malttamaton:rolleyes:
 
Ai teenkö testejä? Hävettää myöntää miten monta oon tehnyt. :facepalm: Tänään tein ekan kerran digin ja kuvassa näkyy muutkin tän aamuiset (eilen ja toissapäivänä tein kyllä vaan yhden liuskan!). Toi OneStep olikin yllättäen vahvistunut tosi paljon lauantaista. Sitten taas PC ei ole juurikaan vahvistunut eilisestä ja toissapäiväisestä. Digistä olisin toivonut saavani 2-3 kun se kai vois jo olla mahdollista (nyt 4+0) mutta ei auta kuin testailla loppuviikosta uudelleen (tai sitten olla niin kuin normaalit ihmiset ja joko odottaa kiltisti varhaisultraan tai huomata että menkat alkaakin ja odotus on turhaa :grin).

Varpu3 minkä pituinen sulla yleensä kierto on? Toi kierron venyminen on niin rasittavaa!
 

Liitteet

  • IMG_3032.jpg
    IMG_3032.jpg
    621.5 KB · Katsottu: 297
Ai teenkö testejä? Hävettää myöntää miten monta oon tehnyt. :facepalm: Tänään tein ekan kerran digin ja kuvassa näkyy muutkin tän aamuiset (eilen ja toissapäivänä tein kyllä vaan yhden liuskan!). Toi OneStep olikin yllättäen vahvistunut tosi paljon lauantaista. Sitten taas PC ei ole juurikaan vahvistunut eilisestä ja toissapäiväisestä. Digistä olisin toivonut saavani 2-3 kun se kai vois jo olla mahdollista (nyt 4+0) mutta ei auta kuin testailla loppuviikosta uudelleen (tai sitten olla niin kuin normaalit ihmiset ja joko odottaa kiltisti varhaisultraan tai huomata että menkat alkaakin ja odotus on turhaa :grin).

Varpu3 minkä pituinen sulla yleensä kierto on? Toi kierron venyminen on niin rasittavaa!

Ihanan näköisiä tikkuja bluebe! :happy: Mun kierrothan on luomuna 60-250 päivää, että paha mennä sanomaan mikä on mun normiluteaali :D Tää on vasta toinen kierto jossa oon saanut ovistestiin plussan kun mun ongelmana on etten meinaa ovuloida sitten millään. Ekasta ovisplussakierrosta tuli se kemiallinen raskaus joten en siihenkään voi verrata. Eli ei mitään hajua mikä mun luteaalin pituus tulisi olla. Tänään joka tapauksessa dpo16 ja kp33.
 
Varpu, no onpas ärsyttävää jossei oo tietoa normipituudesta. Mun mielestä normaali luteaalipituus on jotain 12-16 päivää joten voihan se olla menkat ihan tuloillaan jossei testissäkään mitään näy.

bluebe, mahtava juttu, nyt kovasti vauvaliimaa sinne! Musta muuten tuntuu että ne normi-ihmiset on just niitä jotka ei malta odottaa tai sit täällä foorumeilla on keskivertoa kärsimättömämpää porukkaa. :grin
 
bluebe onhan nuo kivasti vahvistuneet, ihanaa :happy: mulle ei tullut 4+4 vielä kuin tuo 1-2vk digillä, sen jälkeen en ole tehnytkään. Pc oli silloin tummunut kuitenkin (kuva), joten oli varmaan kiikun kaakun nuokin viikot nousta ylemmäs.

Varpu ai, sulla on noin pitkät kierrot kanssa :confused: pidempi luteaali on kuitenkin parempi ku lyhyt, koska silloin alkiolla on edes mahdollisuus kiinnittyä. Onko sulla mitään terolutia tai muuta ehdotettu kiertoja tasaamaan?
Jospa siellä kuitenkin on vielä plussa tekeillä, jos ovispäiväkin on mahdollisesti ollut myöhemmin :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20180517_145831.jpg
    IMG_20180517_145831.jpg
    814.6 KB · Katsottu: 288
Varpu, no onpas ärsyttävää jossei oo tietoa normipituudesta. Mun mielestä normaali luteaalipituus on jotain 12-16 päivää joten voihan se olla menkat ihan tuloillaan jossei testissäkään mitään näy.

bluebe, mahtava juttu, nyt kovasti vauvaliimaa sinne! Musta muuten tuntuu että ne normi-ihmiset on just niitä jotka ei malta odottaa tai sit täällä foorumeilla on keskivertoa kärsimättömämpää porukkaa. :grin

Joo mä olen lukenut tuon saman 12-16 päivää mutta silti tosi vähän täällä netissäkään törmännyt ihmisiin joilla olis edes tuo 16 päivää, saati pidempi. Googlesta löysin jonkun keskustelun aloituksen aiheesta mutta ei siihenkään juuri vastaajia löytynyt :grin Ei kai tässä auta ku odotella, ehkä ne vaikka illalla alkaa. Kipuja tuli jo hetki sitten mutta sitten taas hävisivät ku tuhka tuuleen :wideyed: Paljol vauvaliimaa myös sinulle Gadian! :)
 
bluebe onhan nuo kivasti vahvistuneet, ihanaa :happy: mulle ei tullut 4+4 vielä kuin tuo 1-2vk digillä, sen jälkeen en ole tehnytkään. Pc oli silloin tummunut kuitenkin (kuva), joten oli varmaan kiikun kaakun nuokin viikot nousta ylemmäs.

Varpu ai, sulla on noin pitkät kierrot kanssa :confused: pidempi luteaali on kuitenkin parempi ku lyhyt, koska silloin alkiolla on edes mahdollisuus kiinnittyä. Onko sulla mitään terolutia tai muuta ehdotettu kiertoja tasaamaan?
Jospa siellä kuitenkin on vielä plussa tekeillä, jos ovispäiväkin on mahdollisesti ollut myöhemmin :rolleyes:


Terolutit oli ennen kuin sain Letrozolin mutta sit ku letroilla tuli ovis niin katsottiin ettei tuota terolutia enää tarvii ku vuodonkin pitäisi alkaa jos ovis kerran tulee. Vaan kroppahan teki temput! :D Ehkä mä omatoimisesti otan terot ensi kierrossa oviksen jälkeen kun on mulla niitä vielä jäljellä :)
 
Takaisin
Top