Pakkaus vai ei

Onkos kukaan kuullut onko vaihto onnistunut jollakulla joskus jotain kautta? Täällä, torissa, fb:ssä? Ideoita kaipailisin... Ei tuo harmistus ole vielä kadonnut ja yritän sinnikkäästi jotain vaihtomanööveriä.
 
Onkos kukaan kuullut onko vaihto onnistunut jollakulla joskus jotain kautta? Täällä, torissa, fb:ssä? Ideoita kaipailisin... Ei tuo harmistus ole vielä kadonnut ja yritän sinnikkäästi jotain vaihtomanööveriä.
Mistä pakkauksesta yrität vaihtaa ja mihin?
 
Yritän siis edelleen saada 2015 pakkausta, koska olin ilmeisesti yksi viimeisimmistä joille tuli 2014 pakkaus, vaikka samanaikaisesti oli jo jaossa uusi. Ja itselläni jo osia vanhasta saatuna ystäviltä.
 
Ehdin saada 2014 pakkauksen, kuten toivoinkin, ja olen todella tyytyväinen. Miehen kanssa molemmat oltiin sitä mieltä, että 2014 pakkaus oli livenä kivempi kuin kuvissa. Kaikki vaatteet tulevat käyttöön, jos vain vauvan ruumiinrakenteelle sopivat.

Ne kynsisakset olivat aivan surkeat. Kokeilin niitä omiin kynsiini ja jo parin sormen jälkeen olivat aivan tylsät. Täytyy käydä ostamassa jotkut paremmat sakset kaupasta. Noilla ei saa kynsiä kuin vääntymään ikävästi.
 
Sakset varmaan tehty vauvan pehmeämpiä pieniä kynsiä varten :wink
Kyllä tuntuu pitkältä aika kun odottaa omaa pakettiaan saapuvaksi. Sais jo tulla :D
 
Ei, ne sakset on oikeesti ihan surkeat :wink hankkii kunnon jämäkät fiskarssit vaan. Vauva jos reuhtoo leikatessa ni ei kannata olla huonot sakset ettei rersahda kynnet :/
 
Meillä on 2011 pakkauksen sakset vieläkin, kahden vauvan kynnet leikattu ja hyvin leikkaavat edelleen :)
Ei niitä kannatakaan tylsyttää omia paksuja kynsiä leikkaamalla :wink
 
Meillä oli 06 ja 08 (molemmille tuli siis vanhat pakkaukset) pakkauksissa ihan surkeat sakset! Käsittääkseni ne taitaa vähän vaihdella vuosittain. Esikoisen saksien puoliskot eivät edes kohdanneet ja itse asiassa ne oli vaihtokappaleet, koska ensimmäiset menivät kahteen osaan.. Harmittelin silloin todella paljon, että 99 vuonna oli vielä Fiskarsin sakset. Me sitten ostettiin itse sellaiset :)
 
Illalla ttuli klo 20.28 viesti et paketti noudettavissa noutopisteestä :) kummallinen aika niin myöhään eikä sit lähetty hakee enää sitä. Tänään haetaan ku mies pääsee töistä :) jännäää!! :D
 
Meillä myös lapset odottaa kovasti äitiyspakkausta. Pitää aina välillä katsoa netistä kuvia :) Äiti, koska se tulee? :D Meidän lapset on kesällä saman ikäisiä kuin Hippoliinan. Vanhempi on vaan poika.
Odotan just täällä soittoa Kelasta, kysyisin hakemuksen käsittelystä, kun ei ole mitään kuulunut. Samalla kysyn kumpi toimittaa liksanauhat, minä vai työnantaja..
 
Uus pakkaus tuli!! Oon ihan rakastunu siihen! :) vaikka hurjan isoilta ne vaatteet osa vaikuttaa mutta ompahan enstalveksikki mitä pukea päälle :) jokaikinen vaate oli semmonen mitkä voin aatella pukevani lapselle päälle :)
 
Onkos kukaan kuullut onko vaihto onnistunut jollakulla joskus jotain kautta? Täällä, torissa, fb:ssä? Ideoita kaipailisin... Ei tuo harmistus ole vielä kadonnut ja yritän sinnikkäästi jotain vaihtomanööveriä.

Facebookin äitiyspakkauskirppiksellä on aika paljon noita vaihtokyselyitä! :)
 
Sain sitten Kelasta soiton takaisin. Täti ensin kyseli, että miten olen liitteen toimittanut.. Ai, kato joo, on se täällä. Meillä kun ei aina oikein näy noi sähköisen asioinnin kautta toimitetut liitteet. Just!! Hirveen kiva. No, onko siellä jonoa asioinnissa nyt kun pakkaus on vaihtunut? Ei. Ai haluaisitko sä tän nopeammin. Mä voin laittaa tän käsittelyjonoon.. Joo, kiva kiitos. Joo, nää pyhät tietysti vähän viivästyttää tätä, että kolme viikkoa tässä suurin piirtein menee.. Vähän teki mieli sanoa että miten toiset saa sen viikko-10päivää siitä kun hakemus on tehty?!? Mä tein hakemuksen nyt yli viikko sitten ja vielä menee kolme viikkoa?? O_O
 
Minulla meni myös neljä viikkoa hakemuksesta siihen, että laatikko oli minulla. Jotenkin olin ymmärtävinäni sen olevan ihan normaali aika. Kaksi viikkoa käsittely ja siitä kahden viikon sisään toimitus.
 
Mulla meni 5 viikkoa siitä kun hakemuksen laitoin et sain paketin haettua tänään. Et älähän Suksu hätäile :)
 
Takaisin
Top