Pakkaus vai ei

Mulla myös Rosalina vuoden 2011 äippäpakkauksen kynsisakset ja hyvin pelittävät edelleen. Ehkä me saatiin sitten joku parempi erä :)
 
Mulla meni pelkkään päätökseen kans 4vko ja siitä vajaa kaks niin oli pakkaus haettavissa. :)
 
Mulla ei vielä kokemusta noista äp saksista mutta nulla löytyy kahet fiskarsin kynsi sakset ja niistä en enää luovu vaikka mikä tulis. :D
 
Hitto, mäkin olisin halunnut noutaa pakkaukseni ennen pääsiäispyhiä! Olen kytännyt puhelinta mutta ei ole tekstaria tullut :sad001 Kauanko teillä on mennyt päätöksestä pakkauksen saapumiseen?
Mulla päätös tehty perjantaina, kuinkakohan nopeasti päätöksestä laittavat paketin postiin?
Ja mihin aikaan noita tekstareita voi tulla, onko vielä toivoa että saapuisi tänään? :D
Niinkuin joku aikaisemmin jo sanoikin, tämä äitiyspakkauksen odottaminen on mennyt itselläkin ihan tälläiselle laspen tasolle, kuin odottaisi joululahjojen avaamista jouluaattona! Hahah!
 
Mulla kesti päivän yli 3 viikkoa siitä kun tein hakemuksen ja paketti tuli postiin. Paketti tuli samana päivänä kun lähdin viikoksi lappiin ja eka kerran odotin reissussa kotiin pääsyä!
 
Mäkin kovin toivoin et olisin pääsiäiseksi ehtinyt laatikkoni saada mut eiköhän tuo ens viikolla tule, viimeistään seuraavalla.. Tuleeko ne muuten postiin vai matkahuoltoon?
 
Eikös ne matkahuollon kautta nykyisin tule? Joku korjatkoon jos olen väärässä
 
Voi rähmä.. Postiin meillä olis matkaa alle 2km ja matkahuoltoon 6-15 riippuen kumpaan lähettävät... Jostain syystä suosivat aina sitä kauempana olevaa..
 
Mulla ainakin tuli lähimpään Matkahuollon pisteeseen, joka siis myös paljon kauempana kuin posti.
 
Oon laittanu hakemuksen 26.3 illalla eikä vielä tullut päätöstä.. Odottavan aika on piiiiitkä! :D Ekana odotti, että uusi pakkaus olisi jaossa ennen kuin laittaa hakemusta ja nyt odottaa, että päätös tehtäisiin ja saisi pakkauksen kotiin hipelöitäväksi..
Kauan teillä on kestäny käsittely?
 
No sulla on nyt kyllä kestäny mun mielestä aika kauan.. mulla meni käsittelyyn vaan pari päivää ja boxi oli kotona tasan kahden viikon päästä päätöksestä.
 
^ No niin mustakin, kun hain 17.3 äitiyspäivärahaa ja lapsilisää (samalla kertaa pistin menee asumistuen välitarkistuksen) ja niistä tuli päätökset 18.3. Soitteli vielä perään, että en kai oo unohtanut äitiysavustusta. En vaan kehdannu sanoa, että odotan jos kerkeiäs uuden pakkauksen saamaan niin totesin vaa etten tiedä vielä otanko rahana vai pakkauksena. :joyful:
 
Takaisin
Top