Pakkaus vai ei

Heinäkuisissa taisi olla halukkaita vaihtamaan vanhaan...? Ainakin joku tuplaodottaja.
Vauva haaveissa: Mun käsittääkseni nyt ei enää pitäisi vanhaa tulla. Kelan sivuillakin luki, että jaossa on maaliskuussa 2015 pakkaus..
 
Kylläpä ne hartaasti nyt sitä hakemusta tavaavat... Vaikka eipä sillä mitä kauemmin hautovat sitä todennäköisemmin saan uuden :)
 
Mä kävin myöskin eilen tiputtamassa hakemuksen.. saa nähdä kuinka kauan käsittelyyn menee jos siellä on nyt kauhea ruuhka...
 
Muokattu viimeksi:
Täytyy tulla tänne yleiselle puolelle hehkuttaa että juuri hain vuoden 2015 pakkauksen! :p Eli kaikki sen varmasti nyt jo saavat vaikka olisi tulossa jo. :) Ei hirveitä ruuhki ainakaan omalla kohdalla ollu,alle viikko päätökset tehty. Pe siis päätös tehty ja tänään oli jo paketti postissa. :p
 
Aivan huippu homma!! Mulla päätös tullu puoltoista viikkoa sitten mutta ei oo vielä tullu viestiä et pakkaus ois saapunu. Eli oon nyt varma et saan sen uuden pakkauksen myös :):)
 
Hei kaikki pakkausta odottavat! Mulla tosiaan hakemus ollut sisässä nyt 6 viikkoa, eikä mitään ole tapahtunut. Soitin Kelaan, ja sieltä sanottiin että laittaa viestiä eteenpäin että hakemuksen kanssa kiirehditään. Eli kannattaa soittaa jos tuntuu ettei muuten tapahdu mitään:happy:
 
Hei kaikki pakkausta odottavat! Mulla tosiaan hakemus ollut sisässä nyt 6 viikkoa, eikä mitään ole tapahtunut. Soitin Kelaan, ja sieltä sanottiin että laittaa viestiä eteenpäin että hakemuksen kanssa kiirehditään. Eli kannattaa soittaa jos tuntuu ettei muuten tapahdu mitään:happy:
Kuuden viikon päästä ovat sitä mieltä että ehkä nyt voisi tehdä jotain... :p
 
Jep! No, eihän tuo vielä mitään meinaa tuo käymäni puhelu, katsotaan kuinka kauan tästä vielä menee että pakkaus on fyysisesti hyppysissä! Taidanpa tosin saada uuden pakkauksen tuon viivästyksen myötä? :happy: Se on ihan kiva, siinä on vähän uutuuden viehätystäkin kun useamman kaverin 2014-pakkauksen sisältö hypistelty puhki :grin:grin
 
:wideyed:Mulla ei ole vielä edennyt mihinkään. En saanut kännykällä laitettua liitettä, piti laittaa kuva todistuksesta koneen kautta. Nyt kun käyn Kelan sivuilla siellä lukee edelleen että liitteet pitää toimittaa siihen ja siihen mennessä.. Meneeköhän mullakin 6 viikkoa? No, aion kyllä soittaa viimeistään kahden viikon kohdalla, kun äitiysavustuksen käsittelyaika on se..
 
Mulle ne sano että se kun siinä sivulla lukee se, niin on ne silti mennyt jos siis kerran olet ne laittanut. Lähtee sitten kun se käsittely ilmeisesti on ollut. Voihan sä soittaa sinne? Ne soittaa nykyään jopa takas :D
 
Kyllä se liite siellä lukee. Taidan vielä odottaa, ainakin ensi viikkoon. Voisi kuvitella että saattaa olla nyt enemmän ruuhkaa, kun uusi pakkaus on tullut jakoon. Enemmän mietityttää liitteet jotka työnantajan pitää toimittaa..
 
Mä kävin jättämässä hakemuksen viime perjantaina ja nyt keskiviikkona oli jo päätös tullut, et 3 päivää meni. 2 viikon sisällä tulee paketit.
 
Takaisin
Top