Pakkaus vai ei

Rahana. :)
Kaikki tarvittava löytyy jo suunnilleen.
Mielenkiinnolla kyllä odotan uuden paketin julkistamista, on kiva tutkia ja ihmetellä mitä sieltä löytyy. Erinomainen "lahja" esikoista odottaville!!!
 
Äitiyspakkaus :) mun mielestä järkevämpi valinta näin esikoista ootettaessa :)
 
Itse oon aatellut pakkauksen ottaa vaikka toinen onkin tulollaan. Se kun on sellainen ajan kuva mistä on kiva säästää joitain juttuja muistoksi.. Esikoisen pakkaus vm 2011 oli kyllä sen verran huonolaatuinen (rikkinäisiä ja kummallisen mallisia vaatteita, pieniä kaula-aukkoja, älyttömän leveitä ja lyhyitä vaatteita...) että oli kyllä melkoinen pettymys. Innolla odotan 2015 pakkauksen julkistamista vaikka eipä sitä tiedä minkä lopulta saa... Kaverilla olen päässyt hypistelemään tätä 2014 pakkausta ja se Yllätti laadultaan positiivisesti, paljon kotimaista ja ainakin ensihypistelyllä järkevän mallista vaatetta.
 
Pakkaus.

Mies olis ehdottomasti rahan kannalla, kun saa ne kaikki kuulemma halvemmalla. Mut eikös noi talvivaatteetkin pitäis olemaan meidän lapsille aika sopivankokoisia?

Ja sitten kun mä teen miehelle sen isyyspakkauksen, koska hän ei saa äitiyspakkausta, ni olisihan se aika kummallista, jos en ottais sitä pakkausta :D
 
Meillekin esikoinen tulossa niin pakkaus otetaan!!
 
Varmaan rahana kun esikoisen pakkauksesta tavarat tallessa (2013).

Onhan se pakkaus huomattavasti arvokkaampi kuin se raha, mutta meillä kun tosiaan kaikki tarpeellinen sieltä tallessa, niin raha ehkä fiksumpi tässä vaiheessa. :)
 
Rahana. Pakkaus on kuitenkin 8 kg, ja sisältää todella paljon kaikkea tavaraa. Meillä loppuu säilytystilat kesken, jos toinen pakkaus vielä otettaisiin. Esikoisen kohdalla otimme pakkauksen ja kaikki vaatteet yms. ovat vielä tallessa ja hyväkuntoisia.
 
Meille siis myös tulossa ensimäinen, siksi pakkaus järkevämpi.
 
Rahana otetaan. Mutta silloin kun esikoista odotettiin, pakkaus oli ehdoton valinta :smile Vaatteista en kovin tykännyt, mutta siellä oli onneksi paljon muutakin hyödyllistä.
 
Takaisin
Top