Pakkaus vai ei

Odottavan aika todellakin on pitkä :D Laitoin hakemuksen 24.3 ja vielä odottaa käsittelyä halusin myös odottaa uutta pakkausta... Kai niillä ruuhkaa jos monet laittaneet uuden pakkauksen paljastuttua hakemukset :)
 
Soita sinne! Mä odotin "turhaan" melkein kaksi viikkoa.. Jostain syystä ei näkynyt niillä netistä laitetut liitteet..
 
Osalla tuntuu olevan mennyt ihan hirmu pitkä aika paketin saamiseen, itsellä meni kaiken kaikkiaan varmaan hiukan alle pari viikkoa ja helmikuussa sain paketin.
 
Mä kysyin mun puhelussa, onko nyt ruuhkaa, kun pakkaus on vaihtunut. Mutta ei kuulemma! Ja mun päätös tuli seuraavana päivänä soitosta :) Pakkausta vielä odottelen..
 
Mulla ei pitäs olla ainakaa siitä kyse, ettei liitteitä näy, kun tosiaan tekivät sillon sen äitiyspvärahapäätöksenki. :) No, ei auta, kun odottaa. Jospa ens viikolla soittelis, jos ei ala kuulumaan.
 
Itsekin odottelin "vielä ensi viikkoon" ja toisaalta ihan turhaan. Jätin soittopyynnön ja vähän ajan päästä soittivat ja oli tosi hyvää asiakaspalvelua :)
 
Pakkaus ei onneksi ole kovin painava. :) Ison kokoinen vain.
 
:smiley-bounce016Mullekin tuli just viesti että se on noudettavissa!! Viikko meni, vaikka oli pääsiäinen välissä :)
 
Pelkään että mun pakkaus on kadonnut johonkin kohta kaks viikkoa päätöksestä eikä näy tai kuulu... :sad001
 
Älä huoli Himputti, kyllä se luultavasti sieltä tulee. Mulle tuli viesti illalla puoli 9 aikaan ku oli menny just sen kaks viikkoo siitä kirjeen tulosta kotiin.
 
Kyllä tosiaan oli isoja vaatteet pakkauksessa! Järkytyin. 50-56cm vastasi 2006 pakkauksen 60cm.. Kyllä tarvitsee ostaa tai tehdä muutamat pienet vaatteet vielä. Ei toisaalta haittaa.. :wink
 
Jei! Pakkaus haettu, tykkään! Ihastuin siihen pussilakanaan täysin, se on niin herkkis se kuosi.... Koot on kyllä reiluja mut niin ne kotimaisilla usein on pienimmät oli mielestäni reiman tuotantoa, joten käyttävät varmaan samaa mitoitusta kuin tutta, joka on reiluimmasta päästä.
 
Mutta kyllä meillä oli edellisten pakkauksissa esim pikkuiset-vaatteita 60cm ja hyvin vastasivat kokoja.. Reima ja Tutta on tosiaan reiluja (ja samaa firmaa). On vaan tosi huvittavaa, että laitetaan pakkaukseen lisää pienempiä vaatteita asiakkaiden toiveesta, mutta koot on super isoja :D
 
Mä hain pakkauksen torstaina, 11 päivää postituksesta ja oon ihan in lööv siihen :D kaikki tulee käyttöön paitsi kesto ja sen lähetin jo eteenpäin :) pakkausta en viel purkanut kun äiteeni haluaa tulla katsomaan ja hipelöimään pakkausta, vähän ehkä muuttunut vuodesta 89 kun hän on viimeksi äp saanut :D
 
Meilläkin tulee kaikki varmasti käyttöön :) Pakkaus purettiin tehokkaasti lasten toimesta :D Muut saa tulla hipelöimään halutessaan, laitettiin siis kaikki (paitsi siteet ja kortsut-kiinnosti lapsia kovasti) takaisin vielä laatikkoon.. Ei oo vielä mitään paikkaa niille. Eikä niitä nyt hirveä kiire oo pestä, kun olivat niin isoja.
 
Takaisin
Top