Painonnousu ja mahan kasvu

f2dd399458a79523e4981ca49f6c3cb4


Rv30+2
(Alusvaate viuhahdus.. :D)
 
Rv 34+3, painoa tullut +12kg:eek: miten voi olla mahdollista kun ei toi jätkä oo kun vajaa 2kg:eek: prkl!!!!
Tuntuuko kenestäkään siltä että koko ruho on yhtä vauvaa? Mua niin ahdistaa tää mun Muumimamman olomuoto, raskas olo ja nivus kivut... mä niin odotan innolla että pääsee taas liikkumaan kunnolla ja treenaamaan:/ ImageUploadedByVau Foorumi1534521894.061597.jpg
 
Todellaki tuntuu että keho on yhtä vauvaa! Lääkäri tämän totesi myös. N. 9kg tullu koko aikana, mutta eilen ja tänään ob kyllä herkut maistunu. Huomenna takas ruotuun! Ettei tämä ei-radi vauva kasva siihen 4kg, mikä meidän suvus on odotettavis
 
Täällä kans semmonen fiilis et koko kroppa vauvaa ja niin odotan et pääsen taas normaalisti treenaamaan polvet ja nilkat ku ei ilmeisesti tykkää yhtään tästä +10kg ulkomuodosta...
 
Kahdesta edellisestä raskaudesta tullut +20kg.
Nyt en ymmärrä, kun paino on noussut vain +2,2kg. Todella outoa.
 
Mulla tullut jo 15 kg, vauvaa siitä viimeisen arvion mukaan vain 2,3 kg. Kai toi paino on tissejä ja nestettä, koska ei mulla nyt erityisen lihava olo silti oo.. kuukausi vielä aikaa kerätä massaa..
 
Mulla on noussut paino noin 10kg, viimeseen kuukauteen ei oo noussut yhtään. Nauratti kun neuvolas täti sanoi, että muistahan syödä :grin ihan kun se 10kg ei ois tarpeeks nousua. Ja syön siis todellakin. Tosin viime aikoina vähemmän suklaata ja herkkuja (edelleen joka päivä mut pienempiä määriä :rolleyes:), joten ihme ettei enempi oo paino noussut...
 
Täälläkin painoa tullut se +20kg ja ei kyllä tunnu yhtään missään. No lähtötilanteeseen nähden painoa on saanut tullakin ja toivottavasti kaikki ei tällä kertaa lähde pois
 
Mulla kans neuvolan täti viimeksi alko hössöttämään kun paino oli 2 viikon aikana tippunut 350g. Kysy varmaan viiteen tai kuuteen kertaan että syönkö tarpeeksi ja enhän vaan yritä pitää painon nousua kurissa.
 
Takaisin
Top