Pahoinvointia?

Onko Liinuska vielä mitään helpotusta näkyvissä? Täällä kans toiveikkaana odotellaan, mulla vasta 9+2 o_O
 
No ehkä sillä tavalla vähän helpottaa, että voi jo syödä vähän fiksummin.. Jopa salaattia ja hedelmiäkin vähän. Odottelen niin kovin sitäkin, että normi ruokahalu ja maku palaa! Mutta tää pahoinvointi on ihan yhtä pahana kuin aiemminkin :grumpy:
 
Ihmeellistä aaltoliikettä vetää tämä olo! Muutama päivä oli taas ihan ok, mutta nyt toista päivää sellainen vuossadan rapula olo!! Mitään ei kyllä ylös asti tule, mutta kaikki etoo. Syödä pitäisi ajoittain sopivasti. Ei missään tapauksessa liian paljon tai liian usein, mutta vielä kamalampi on syödä liian harvoin tai liian vähän. Erehdyksessä menin syömään äsken riisipuuroa ja se ei ollut missään määrin hyvä idea.. etova olo tuplaantui ensimmäisellä lusikallisella, yök.
Esikoisesta ei ollut mitään oloja, ei vaan ollut nälkä, mutta nyt kyllä on olot senkin puolesta.
Illalla pitäisi mennä tuttavapariskunnan kanssa ravintolaan syömään ja nyt kyllä ahdistaa ajatuksin julkisella paikalla syömisestä!
 
Täällä käyty tänään lääkärissä ja tämä viikko on nyt sairaslomaa. Pitää nyt toivoa että alkais viikon sisällä helpottamaan. Toisaalta helpottunut olo että voi nyt rauhassa levätä ja yökkäillä just niin paljon kun tarvii, vaikka toki eihän tää kotona olo tätä oloa kohenna mutta helpompaa on kun voi olla enimmäkseen vaakatasossa jolloin ei okseta niin paljoa :meh:
 
Mulla on Angii selvästi parempi olo kotona. Oon tehnyt osan päivistä etänä. En tiedä paheneeko se sitten autolla ajosta ja tästä yleisestä härdellistä. Kotona kun voi tehdä hommia rauhassa ja lepäillä välissä.
 
Tänään yrjösin ekan kerran. Toivottavasti ei tarvitse toista kertaa :) Aamulla hampaittenpesun jälkeen se tuli, kun yritin kurkusta kuristella sitkeää limaa..
 
Täällä on pahoinvointi selvästi alkanut helpottaa tässä viikon aikana. En kyllä oksentanut yhtään kertaa, mutta etovan olon takia ei paljon vaakatasosta voinut nousta. Nyt tuntuu että myös useammat ruuat alkavat taas maistua. Tosin kaikki salaatit on edelleen jyrkkä ei :confused:
 
Mahtavaa Tiiikeri! :grin Antaa uskoa, että ehkäpä tää itselläkin kohta helpottaa! Se on kyllä outoa, miten juuri salaatit tökkii niin kovin. Luulisi niiden tuoreina ja kevyenä maistuvan, mutta ei.
 
Hei käykääpäs tuolla esikoisten odottajien puolella lukemassa mun kokemus b6-vitamiinista! Alotin eilen ja tänään eka aamu 2,5 viikkoon kun en oo oksentanut! Olo on ihan normaali!
Toki heti hiipii epäilys mieleen, onko kaikki hyvin mutta ihana kun ei okseta! :grin
 
Mulle on välil ollu apua pahoinvointirannekkeists mutta neki auttaa vaa jos ne on ranteissa yötä päivää eli heti jos otan ne pois ni alkaapi kauhee pahoinvointi ja kestää hetken ennen ku alkaa auttaa taas..
 
Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa taisteleville! Täytyy vain ajatella elokuussa odottavaa palkintoa :Heartred Minä sain hänestä eilen ensimmäisen näköhavainnon! Siellä näkyi pikkuinen sydän ja myös pieni käsi :)

Kävin ma ja ti tiputuksessa ja nyt olo on jopa inhimillinen! Oksentelu on rajoittunut nyt vain aamuihin. Sairasloma jatkuu 3.2. asti.
 
Alotin kanssa B6 vitamiinin heti, kun vajosin sängyn pohjalle olojeni kanssa. Oletteko käyneet lukemassa nettisivuilla "lopu jo" raskauspahoinvoinnista ja sen hoidosta uskomattoman paljon infoa?
 
Joo, mä suosittelen ehdottomasti tota B6-vitamiinia! En ois ikinä uskonut että tehoaa noin hyvin! Eilen en oksentanut eikä oksettanut kertaakaan! Ja pystyin jo syödä paremmin! Kyllä on kokeilemisen arvoinen :)
 
Kiva kuulla että muillakin tökkii salaatit! Ennen söin töissä useasti salaattibuffetista mutta nyt ei tulisi mieleenikään, jostain syystä salaatit eivät maistu juuri lainkaan. Tuntuu että kroppa vaatii enemmän lämmintä ruokaa, mikä nyt tietysti ei ole paha asia mutta kyllä niitä tuoreita kasviksiakin olisi hyvä syödä... Olen myös huomannut että baanani aiheuttaa etomista :yuck:
 
Mulla pahoinvointi onneksi hellittänyt mutta just toi salaatti ei maistu yhtään! Tuntuu et kroppa huutaa hiilareita ja vaaleaa leipää yms. Liharuuat ei vielkään maistu, tänään aattelin tehdä avokadopastaa, luulen et se menee kyllä alas :)
Syö tässä nyt sit terveellisesti!
Hedelmät on onneks alkanu maistua, lempi aamiainen on kulhollinen päärynä- ja kiiwiviipaleita sekasin!
 
Pari päivää sitten luulin, että täällä olisi pahoinvointi jo loppunut. Keitin tomaattipohjaisen pastakeiton ja ai että kun oli HYVÄÄ. Oli ihanaa syödä piiitkästä aikaa jotain lämmintä ja terveellistä (ainakin verrattuna hamppareihin ja grilliruokiin, jotka on olleet ainoat lämpimät "ruoat" jotka on maistuneet..) :D

Tänään aamulla olikin taas eri ääni kellossa. Piti lähteä ruokakauppaan, ja aivan puskista ilmestyi ihan järkyttävä olo :s Oksentaa ei sentään tarvinnut, onneksi!

Maanantaina pääsen taas pitkästä aikaa töihin, ja olin jo innoissani noina kahtena päivänä, kun ajattelin ettei töissäkään luultavasti pahoinvointi enää yllätä. :sad001
Taidanpa siis pakata laukkuun ekstra välipalaa, jos sen avulla pysyisi huonovointisuus kaukana.
 
Minä se vaan löydän sellaisia asioita, mitä ei todellakaan kannata tehdä. Asentelin pojalle Wiihin tasapainolaudan ja laskettelu pelin. Opetin, neuvoin ja muuten katselin vierestä tuota pelaamista isohkolta tv-ruudulta ja voi oksennus mikä olo! Normaalistikaan en kauaa voi olla samassa suoneessa, missä pelataan, mutta tähän asti on lounas pysyny sisässä. Saa poika pelata isänsä kanssa seuraavan puoli vuotta :meh:
 
Takaisin
Top